פרסום ושיווק

איך רב המכר משנות ה-90' יכול לאתר הזדמנויות גם כיום

גיא שיקר מפסגות משתמש באסטרטגיה הותיקה והמצליחה לסמן מניות חזקות. מה הן ההמלצות כעת?
עדי ברזילי |  2
גיא שיקר (צילום גיא שיקר)
גיא שיקר, מנהל מערך יועצים ולקוחות אסטרטגיים בפסגות, מביא לאולפן Bizportal את רב המכר של שנות ה-90 "נבנו לנצח" או בשמו המקורי "Built to Last" שמנה פרמטרים שמעידים על צמיחה חזקה בחברות. הרבה מהחברות אכן עשו תשואות פנומנליות במרוצה השנים שחלפו ועתה שיקר מסמן באמצעותו חברות חדשות. צפו
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גיא שיקר, איפה הסתובבת מאז ימי כלל פיננסים? (ל"ת)
    כר"מ 19/11/2018 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לא הספר משנות התשעים, אלא הסרטון. (ל"ת)
    אבנר 19/11/2018 15:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור