שיווק ופרסום

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את אורי גל מ-yes

הפודקאסט של ערן גפן מגיע לאייס, כולל הארכיון המלא. בכל פרק, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם מצליח בתחומו. השבוע, סמנכ"ל השיווק של yes
אייס | 
אורי גל yes (צילום יח"צ)
סדרת הפודקאסט חצי שעה של השראה שבה ערן גפן, מנכ"ל ומייסד סוכנות הקריאייטיב והחדשנות GefenTeam מארח דמויות ייחודיות ומעוררות השראה, מגיעה לאתר אייס, כולל הארכיון המלא עם כל הפרקים הקודמים. 
בכל תכנית, גפן מנסה לזקק את סוד הקסם של האורחים שכל אחד מהם הצליח ומצליח בתחומו. הפודקאסט המרתק מספק השראה וחדשנות למנהלים, יזמים וכל מי שאוהב ללמוד. וגם, בודק איך אפשר ליישם את הכללים הללו בחיים של כולנו.
בפרק השבועי, גפן מארח לשיחה את אורי גל, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת yes, על תפקידו הדואלי של סמנכ"ל שיווק, על החשיבות בזמינות פיזית ומנטלית של מותגים אל מול הקניבליזם שהם יוצרים, ומה ההבדל בין זמינות מנטלית ל-Top of Mind והיכולת לתת ערך. עוד בפרק, מותג ונחשקות ומה זה עושה לנו ביום-יום, תוך התמקדות באמת המוצרית ומה החלק של דיגיטל בעוגת השיווק הזאת.
עוד בשיחה בין גפן לגל: דילמת החדשן הקלאסי - מהי אותה חדשנות עסקית כיום, והאם יש לה נוסחה מנצחת? מהו השינוי הבא לדעתנו בעולם השיווק, מהו הפן האסטרטגי והיצירתי בעולם השיווק, וכיצד עושים סגמנטציה של לקוחות בימינו.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה