שיווק ופרסום

הפרסומאים של מרצ: יונתן סטירין, אדם בני ורני צלח הצטרפו

סטירין ליווה מס' מערכות בחירות והוא בעלי חברת מיתוג. בני וצלח הם קופירייטרים מוערכים. מונו גם מנהלי קמפיין ודוברות. יו"ר מרצ תמר זנדברג לאייס: "נגיד את האמת שלנו"
אלכסנדר כץ |  4
מרצ לקראת בחירות 2019 (צילום מתוך הפיסיבוק של מרצ)
מרצ ממשיכה לגבש את הכוורת שלה לבחירות. לאייס נודע כי המפלגה גייסה מספר אנשי פרסום שיובילו את הקמפיין שלה לבחירות 2019. מדובר ביונתן סטירין, אדם בני ורני צלח
סטירין לקח חלק בכל הקמפיינים הפוליטיים שהוביל ראובן אדלר בשנים שבהן עבד באדלר חומסקי. לסטירין עבר עשיר של 15 שנים באדלר חומסקי ומאז פרישתו עבד כעצמאי לצד זוגתו במסגרת חברת המיתוג שלהם תחת השם GY. בבחירות 2013 ליווה סטירין את ציפי לבני תחת מפלגת התנועה.
בני הוא מהקופירייטרים הוותיקים בענף הפרסום ואחד ממקימי copywise. לבני עבר עשיר בפרסום במשרדים כגון פוגל אוגליבי, באומן בר ריבנאי, ראובני פרידן וגיתם BBDO. ואילו צלח היה קופירייטר מעוטר ביהושע TBWA ומשם עבר לבאומן. גם הוא, כמו סטירין ובני, מוותיקי הקריאייטיב בישראל ונחשב לפרילנסר מבוקש מאז 2011, אז יצא לעצמאות.
את הקמפיין ינהל עופר שטרית, הבעלים של חברת ההפקות 'כפיים'. ראש מטה ההסברה הוא רן אהרון,  לשעבר מנכ"ל משרד יחסי הציבור יוניק. מנהל דוברות הקמפיין הוא אלעד וולף, דובר מרצ בשנה האחרונה, ואילו מנהלת מטה ההסברה היא שרון אריאל, ששימשה עד לאחרונה כמנהלת השיווק של מכללת אפקה. 
אתמול פורסם באייס דוד ורטהיים, עד לאחרונה עורך וואלה ברנז'ה, ישמש כראש מטה הדיגיטל של מרצ בקמפיין הבחירות לכנסת, ובמסגרת תפקידו, ינהל את האסטרטגיה התקשורתית של המפלגה ברשתות החברתיות.
בסקרים זוכה המפלגה ל-5-6 מנדטים, בדומה לתוצאות הבחירות האחרונות ב-2015, אז זכתה ב-5 מנדטים. בשיחה עם אייס, אומרת יו"ר המפלגה ח"כ תמר זנדברג כי האסטרטגיה של מרצ תמשיך לגרוס כי יש מפלגה אחת בשמאל הישראלי: "אין עוד שמאל חוץ מאיתנו. יש את הימין שחלקו אף גזען, יש את מפלגות המרכז שפוזלות לימין, וזהו. אנחנו השמאל האמיתי".
אבל יש לזכור, כי במערכות בחירות קודמות, לא מעט מפלגות מרכז "שתו" למרצ מנדטים, למרות הבידול שלה כשמאל מול אותן מפלגות. "נכון, ונצטרך להתמודד עם זה", אומרת זנדברג. "בקמפיין נגיד את האמת שלנו, ולא ננסה ליפות את העניינים מטעמי אסטרטגיה תקשורתית. אנחנו נהיה הפתעת הבחירות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 01/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שמאלנים מנותקים מדבררים שמלאנים מנותקים. הצלחה מובטחת (ל"ת)
    מיני סמול 01/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אדם בני הוא מלך
    מאיר טפירו 01/2019/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חצי מהזמן חצי מהכסף
    סגור
  • 1.
    הנבחרת הכי טובה עד כה. בהצלחה (ל"ת)
    היחיד שיודע 01/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור