שיווק ופרסום

מישראכרט לביטוח ישיר: מרב קליפר-פרץ מונתה לסמנכ"ל שיווק

קליפר-פרץ תחליף את מרב שועלי שפרשה לאחר 13 שנים בביטוח ישיר. בנוסף, אביב אריזון ימונה לסמנכ"ל אגף תכנון ותפעול
משה בנימין | 
מירב קליפר-פרץ (צילום סיון פרג')
לאחר 4 שנים בתפקיד סמנכ"ל השיווק של ישראכרט, מרב קליפר-פרץ מונתה לסמנכ"ל השיווק וחברת הנהלה בביטוח ישיר, במקום מרב שועלי שפרשה לאחרונה לאחר 13 שנים בחברה. כמו כן אביב אריזון ימונה לסמנכ"ל אגף תכנון ותפעול. שני המינויים הם יריית הפתיחה של המנכ"ל הנכנס של ביטוח ישיר, קובי הבר.
קליפר פרץ (47) תהיה אחראית על אגף השיווק, החדשנות והדיגיטל, הכולל בתוכו את המערך הדיגיטלי של החברה ואת הפיתוח העסקי. כאמור, היא מגיעה לביטוח ישיר לאחר שמילאה שורה של תפקידים בקבוצת בנק הפועלים. בתפקידה האחרון, במהלך 4 השנים האחרונות, שימשה כסמנכ"לית השיווק של ישראכרט. במסגרתו הובילה את שיתופי הפעולה מול הבנקים, ממשק מועדוני הלקוחות של החברה, הקמת מערך הדיגיטל ועוד. קודם לכן שימשה כמנהלת מטה החטיבה הקמעונאית בבנק.
אריזון (41), ייכנס לתפקידו בחודש פברואר הקרוב, במסגרתו יהיה ממונה על הקמת אגף חדש לניהול תחום התהליכים, הפרויקטים, הרכש והלוגיסטיקה של ביטוח ישיר. אריזון כיהן למעלה מעשור בשורת תפקידים בכירים בחברת "פרטנר" וביניהם: ראש אגף תפעול ורכש, ראש אגף תכנון ותיאום ועוזר למנכ"ל.
קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר: "אני מברך על הצטרפותם של מרב קליפר פרץ ואביב אריזון לחברת ביטוח ישיר, המגיעים אלינו עם ידע וניסיון מוכח מעולמות הפיננסיים. אני סמוך ובטוח כי יובילו את תחום השיווק והתפעול קדימה ובהמשך ישיר לאמינות, המקצועיות והחדשנות שמובילה החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה