שיווק ופרסום

לאחר הפיצול: mako ימכור את הפרסום לתכני החדשות בדיגיטל

בשנים האחרונות, תחת ההחזקה המשותפת של קשת ורשת בחברת החדשות, מכירות הפרסום על תכני החדשות בדיגיטל הופקדו בידי חברת פוזיטיב שייצגה את שני הצדדים
משה בנימין | 
יונית לוי במהדורת החדשות (צילום מסך החדשות 12)
לאחר הפיצול בטלוויזיה ורכישת חלקה של רשת בחברת החדשות על ידי קשת, מכירות הפרסום בדיגיטל לתכני החדשות יופקדו בידי הצוותים המסחריים של mako - כך נודע לאייס. 
בשנים האחרונות, תחת ההחזקה המשותפת של קשת ורשת בחברת החדשות, מכירות הפרסום על תכני החדשות בדיגיטל הופקדו בידי חברת פוזיטיב המייצגת את שני הצדדים. 
עם הסכם רכישת מלוא האחזקה בחברת החדשות ב-120 מיליון שקלים, היה זה מהלך מתבקש ש-mako, זרוע הדיגיטלי של קשת, ייקח לידיו את הפרסום בנכסים הדיגיטליים של חדשות 12. תזמון המהלך מהותי, בימים אלו, על רקע מערכת הבחירות, שמזרימה מיליוני שקלים בפרסום לצד תכנים דיגיטליים, בדגש על תוכן חדשותי ואיננו אפשרי בטלוויזיה, אלא רק בדיגיטל.
תגיות MAKO | דיגיטל | חדשות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה