פרסום ושיווק

"מי שנכנס עכשיו קונה בסיכון מאוד גבוה"

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal מנתח את הכיוון של המדדים המובילים, הדולר שנחלש ושתי מניות חמות מוול-סטריט

עדי ברזילי |  67
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)

אחרי רצף עליות חדות, המנתח הטכני של Bizportal אייל גורביץ' ממשיך לטעון שמדובר במגמת ירידה ושכל עליה היא לצורך ירידה. גורביץ' מנתח את הכיוון של השווקים בארה"ב, את החולשה של מדד הדאקס ואת מצבו של מדד ת"א 125, את הדולר שנחלש לרמה של 3.61 שקלים ושתי מניות מוול סטריט - גוגל ובנק אוף אמריקה. צפו 

צולם ביום חמישי 7.2.2019
   
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


השוק בדרך למטה? כך תתמודדו. הירשמו לקורס של גורביץ' למצוא את עסקת השורט הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(67):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 45.
    הכלבים נובחים השיירה נוסעת
    ישראל 10/02/2019 08:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חחח
    סגור
  • 44.
    אני עדיין מחכה לדולר 3.8 לפחות שחזית ואת קריסת המדדים (ל"ת)
    לגורביץ 09/02/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    לכל המתוסכלים
    גוגורביץ 09/02/2019 10:25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תפסיקו להוציא את התסכול שלכם בטוקבקים על כתבות בביזפורטל. מי שמאמין בכלכלה העולמית לאורך זמן ומאמין שהשוק יעלה ויצמח כבעבר שישקיע במדדים מובילים לטווח השקעה של הרבה מאוד שנים מבלי להצמיד אפו למסך. ייתכן שקיים פה סיכון שההשקעה לא תצלח כמו כל סיכון אחר בחיים לתאונה, מחלה וכו'. הסיכון הכי גדול הוא המשקיע עצמו. לעניין המלצות הכתבה, מי שהולך על פיהם שם את כספו על קרן הצבי מסיבה מאוד פשוטה. הסיכויים של תחזיותיו הטכניות של גורביץ לצלוח הם 50% בדיוק כמו הטלת מטבע. ההיסטוריה גם של ביזפורטל הוכיחה זו. רק לראייה, מי שברח מהשוק לפני חודש וחצי כפי שגורביץ המליץ, פספס תיקון מעלה של 17%
    סגור
  • 17%, חכם בלילה, מהמינימום לנוכחי, וכמה מהמקס לנוכחי??? (ל"ת)
    Sassi6 10/02/2019 07:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 42.
    מעניין כמה נפסיד אם נקנה טבע, כיל.... (ל"ת)
    סיכון גבוה 09/02/2019 07:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    לא מסתדר עם מה שהקולגה שלך שלמה גרינברג כותב במאמר אחר (ל"ת)
    המרדים 09/02/2019 04:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    משפטן
    ברווז צולע 08/02/2019 23:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הולך כמו ברווז, מג׳עג׳ע כמו ברוווז וצולע כמו ברווז - מה זה ? זה הסיפור עם אדון אייל - יש פתגם עתיק יומין שאומר - שישנם אנשים שימשיכו להגיד שהמדובר בעז גם אם החיה עפה בשמיים . פליאתי כעת היא לא על גורביץ אלא על מערכת ביזפורטל שמעניקה במה לאדם שמסב נזק ממשי למשקיעים בצורה חסרת אחריות וברשלנות רבתי . יש להפסיק ושעה אחת קודם את התחזיות האפוקליפטיות של האיש הזה . ולדעתי יש בסיס משפטי מסוים ועילה כנגד האיש והמערכת שבטוח תגנוז את התגובה שלי עכשיו בשל המעשים ו/או המחדלים שמסבים נזקים אדירים למשקיעים. אני אציין כי ברמה האישית אילו הייתי מקשיב לו הייתי מפסיד קרוב ל260,000ש״ח אחרי הירידות ואני מניח שאלה שהקשיבו הפסידו בגדול . לא ייתכן שהשוק רק יעלה וישנן תקופות שבהן מפלס הלחץ והחרדות עולים ללא בסיס בנתונים הכלכלייים למרות הדיבור על מיתון מתקרב , מלחמת הסחר , המצב באירופה הברקזיט תחזיות החברות המובילות בארה״ב ) Nvda אמזון Amzn גוגל ועוד ועוד ועוד . אז אדון גורביץ קצת צנעה לא תזיק ואם כולם מרגישים שאתה זחוח ומשתחצן בדעות שלך אז כנראה הם צודקים . תתחיל לשנן - לפי דעתי , ייתכן , סביר להניח , בסבירות גבוהה , אני נוטה לחשוב
    סגור
  • כל מילה סלע (ל"ת)
    אחד 11/02/2019 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 39.
    די תנוח
    ניר 08/02/2019 23:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הןא יחכה לנפילה הראשונה גם אם היא תקרה עוד שנה ואז יראינו אותו והוא יגיד אמרתי לכם ..
    סגור
  • 38.
    עליות כל שבוע הבא. ראה הסבר:
    המערכת 08/02/2019 22:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השוק ול בטרוף.הסינים נרגעו.היפנים ממושמעים.אירופה כולם מוסלמים.רק עליות. קנו מניות יום א בקר.קנו מדדים.קנו הכל!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 37.
    מציע לך לחזור לחורים שלל . כישלון (ל"ת)
    אבי לבל 08/02/2019 21:30
    הגב לתגובה זו
    15 8
    סגור
  • 36.
    לידיעה ... היום אנשים צרכים גם, מעל 50 שנה לשכור דירה.
    לידיעה 08/02/2019 21:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לידיעה ... היום אנשים צרכים גם, מעל 50 שנה לשכור דירה.. תעשו את החשבון ... מאיזה גיל, מתחילים לשכור דירה .
    סגור
  • 35.
    איזה אדם שחצן וכשלן (ל"ת)
    טומי 08/02/2019 20:31
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • 34.
    רקהלעשות הפוך וזה מצליח (ל"ת)
    אליהו דוד 08/02/2019 20:02
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 33.
    אמרתי לגם שיהיןמעליות. והם ימשכו ביום שני (ל"ת)
    רוני 08/02/2019 20:02
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 32.
    טיפד מי ששומע לו (ל"ת)
    צחי מלמד 08/02/2019 20:01
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 31.
    הכשלון ממשיך לרמות אותנו (ל"ת)
    צחי מלמד 08/02/2019 20:01
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 30.
    ראית יום וחצי יורד.התעוררת יא לוזר (ל"ת)
    מנחם 08/02/2019 20:00
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 29.
    משנכס אדר מרבין בשמחה
    גיא 08/02/2019 19:14
    הגב לתגובה זו
    12 3
    מה יהיה אייל המבולבל אמא לא בבית
    סגור
  • 28.
    200 שנים של עליות ואתה ממשיך להכחיש
    הדר 08/02/2019 19:04
    הגב לתגובה זו
    14 5
    תגיד מה יהיה איתך???
    סגור
  • 27.
    מה אים הנאסדק (ל"ת)
    יורי 08/02/2019 18:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תעשו הפוך הכל יעלה (ל"ת)
    מני 08/02/2019 20:03
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 26.
    לא מודה בטעות
    גורביץ 08/02/2019 17:42
    הגב לתגובה זו
    15 3
    לא מודה בכישלון השיטה הטפשית שלו .
    סגור
  • אף פעם לא מודה.שחצן ומטעה (ל"ת)
    רונן 08/02/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • 25.
    ברור שירד בסוף
    חרטה 08/02/2019 17:41
    הגב לתגובה זו
    17 2
    השאלה מתי . והוא לא יודע מתי .הוא טועה בניחושים שלו . לפעמים מצליח. סתם חראטה לא צריך לתת לו במה.
    סגור
  • הוא יכול לנאום מהמדרכה ומבימת היכל התרבות לא צריך מדרכה (ל"ת)
    ברטא 08/02/2019 17:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    גורביץ תתפטר.
    טכנאי 08/02/2019 17:28
    הגב לתגובה זו
    19 5
    גורביץ פטטי. מי שהקשיב לו הפסיד -17%. האיש לא מבין בניתוח טכני ורק מטעה משקיעים.
    סגור
  • דבר ראשון אמור התפטר. אין דבר כזה תתפטר בציווי הווה.
    אופנוען 08/02/2019 17:56
    הגב לתגובה זו
    8 11
    על איזה 17אאחוז אתה מדבר? אתה הירווחת אותם או הירווחת בכלל אי פעם? ומה עם 3 ימים אחרונים טוחנים לך ת'תחת???????????
    סגור
  • בואנה כל התיקוני לשון שלך הגעילו אותי תתמקד בעיקר ואל ת (ל"ת)
    שמשון הגיבור 09/02/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • האופנוען מקורב לגורביץ' (ל"ת)
    אורי 08/02/2019 22:21
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 23.
    ואיציק 100 יוכח כמטומטם כרגיל (ל"ת)
    היום יסתיים בירוק 08/02/2019 17:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • יותר מדויק איציק 0 (ל"ת)
    1 11/02/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    משקיע
    ליאור 08/02/2019 16:45
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שלום,ניתוח טכני בא לתת מענה לסוחרים על בסיס יומי. מי שהלך עם ההמלצות של גורביץ בחודש וחצי האחרונים הפסיד עליה דו ספרתית במדדים. כל הטענות שלו שהסיכון עדיין קיים לא רלוונטיות! סיכון תמיד קיים! אסור, פשוט אסור להקשיב לו. האיש מחלטר ברמה יומית. לי ולעוד רבים היה ברור שאחרי ירידות דצמבר יגיע תיקון בינואר. בלי ניתוח טכני ובלי השטויות שמוכר כאן גורביץ. מדוע היא לא מעמתת אותו עם העובדה שהוא כבר חודש וחצי מפספס את השוק? זה א ב. עובדתית- ההמלצות שלו לא מייצרות תשואה מעל תשואת השוק ולכן אפשר לזרוק את הבולשיט הזה לפח. שימשיך לקשקש על רצועות ועל ממוצעים, לאיש אין מושג. מה שכן, הוא גאון כי משהו משלם לו על החלטורה! :-)
    סגור
  • 21.
    עלו 14 אחוז ברצף פיספסת את זה לא תצליח להפחיד אותנו (ל"ת)
    יעל 08/02/2019 16:30
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 20.
    גורביץ אתה קטסטרופה.יש לך מניות ביזפורטל אה (ל"ת)
    שושנת יריחו 08/02/2019 16:06
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • לא הרבה רק 99 אחוז
    כן 08/02/2019 18:01
    הגב לתגובה זו
    4 7
    איך את פעם שושנת יריחו ופעם גמד וול סטריט וגם אמרת שאת נוסעת לחודש לא אמרת לאן אבל הבמתי לסודן אז מה את מקרצפת פה
    סגור
  • 19.
    לא מצטערת על כלום .איצ 100 מטומטם (ל"ת)
    שושנת יריחו 08/02/2019 16:05
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 18.
    באמת מעניין אותי עפ"י מה הוא מעריך שהסיכון גבוה
    אורי 08/02/2019 15:40
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לפי איזה פרמטרים טכניים, מילא היה נותן הסבר פונדמנטלי, אבל הבנאדם לא יודע מהחיים שלו בזה. הוא לא יודע להעריך את השוק מלבד הגרף והאינדיקטורים השטחיים שלו. לפי מה הוא מחשב את הסיכון, בגלל שהיו עליות רצופות אז הסטופ גדול? זה סתם שכונה, לא רציני
    סגור
  • 17.
    היית בטוח משנכנס אדר מרבים בשמחה (ל"ת)
    המומחה 08/02/2019 15:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    לפני חודש הלכתי איתך והפסדתי סכום נכבד. (ל"ת)
    חיים 08/02/2019 15:00
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • לא הפסדת, פשוט לא הרווחת
    מט 09/02/2019 01:02
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אל תבכה על מה שלא הרווחת, יהיה לך מספיק לבכות על מה שהפסדת. בנקודת הזמן הזו הסיכוי להפסד גבוה בהרבה מהסיכוי לרווח
    סגור
  • לאן הלכתם? (ל"ת)
    לחיימון 08/02/2019 18:03
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 15.
    וגם שושנת יריחו אני מזה מצטערת
    גמד 178וול סטריט 08/02/2019 14:56
    הגב לתגובה זו
    1 25
    ואני מציעה לכל הלא מפרגנים לעשות כמוני ולהתחיל וללכלך לו שהיינו בהמות טיפוליות בני שאראמוטות חארות
    סגור
  • אמר הקוקסינל מאחורי הנקלדת (ל"ת)
    לגמד המכוער 11/02/2019 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גרבץ מספיק.מי ששמע לך רק הפסיד.אתה לוזר (ל"ת)
    שושנת יריחו 08/02/2019 15:33
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 14.
    שקל דולר
    עמך 08/02/2019 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המגמה היא מגמת, ירידה . ירידה עד 3.56 לא תהיה הפתעה .
    סגור
  • 13.
    לא יכול להיות שהסיכון גבוהה אחרי 17%- חחחחח (ל"ת)
    דודי 08/02/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • חחחחח
    חחחח 08/02/2019 15:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חחחחח
    סגור
  • 12.
    בעודי כותב..
    איציק100 08/02/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    40 12
    זורמות ידיעות מכל הכיוונים על המצב האמיתי של כלכלת ארצות הברית וה"מעצמה" בכלל. גורלו של "כבוד" הנשיא הגרוע בתולדות ארצות הברית נחרץ והרבה מן הרפאבליקאנס רוצים לראותו בחוץ מה עוד שהדמוקרטים מעלים תותחי על כאלטרנטיבה והמובילה היא אשה מחוננת. אגב..כבר אינו יכול לספר על הסדר סחר עם הסינים כי 16 פעמים המציא ושיקר ומתברר שבכלל הפוך והסינים לא מתייחסים ואף בזים. הוא יזרק לפח הזבל של ההיסטוריה.
    סגור
  • כנראה לאיציק0 משעמם בחיים וכל היום הוא עושה לעצמו לייקי
    לאיציק 0 11/02/2019 19:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יחד אם ה"גורו" הכושל שלו .הראייה השמאלנית העיוורת שלו לא תופסת שכבוד" הנשיא הטוב ביות בתולדות ארצות הברית ובכלל מכל העולמות האפשריים הוא הנשיא מלך מלכים וברכה לאפ היהודי .מה תצפו משמאלני עיוור ו"גורו" כושל .ואני מקווה שהנהלת שביזפורטל שגם אייל גורביץ הנכבד שם לא הגנוז את התגובה כמו שגנזו כבר 3 פעמים
    סגור
  • 11.
    לא דווקא אתמול או היום או מחר..אבל בטוח ...............
    פרופ' איציק100 08/02/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
    40 9
    שעל ציר הזמן בשבע שנים הקרובות נגיע לשיא השפל ההיסטורי..ולגבי היום בכל זאת..בשלושה ימים אחרונים השווקים מוחקים את החודש שהטראמפים ניסו לתקן בכזב והזיות ירידות שהחלו מזמן.
    סגור
  • 10.
    די תפרוש אתה מביך (ל"ת)
    הענק הירוק 08/02/2019 14:02
    הגב לתגובה זו
    20 18
    סגור
  • 9.
    כל שבוע "הנביא" אייל יוצא בתחזיות לשוק ההון
    אחד 08/02/2019 13:44
    הגב לתגובה זו
    24 5
    מקובל וראוי שאדם שנותן את תחזיות וחושב שהוא "מומחה" הוא עצמו צריך קודם כל להשיג השיגים בשוק ההון ולהוכיח שהתחזיות שלו שוות יותר מתחזיות של כל אדם ואדם . כל עוד ה"מומחה" רק יוצא בתחזיות ללא בסיס שההישגים שהוא עצמו השיג בעבר טובים יותר ,התחזיות שלו לא שוות דבר והחזאי לא יותר מכל אחד ממכם שיעלו אותו לביזפורטל והטען את דעתו לגבי העתיד של שוק ההון . אייל לא הציג מעולם את הישגיו בשום דרך שהיא אייל פותח קורסים ומצהיר ללא הוכחות בשטח שהוא יוכל ללמד אתכם כיצד להרוויח בשוק ההון איפו שכולם מפסידים .הצהרות מסוג אלה הם דיבורי סרק של קוראים בקפה ומעלים באוב .שהיה לכם שבת שלום
    סגור
  • 8.
    התגעגענו אלייך עדי
    אלי 08/02/2019 13:34
    הגב לתגובה זו
    4 9
    היית חסרה שבוע שעבר
    סגור
  • יא צרעת אל תכתוב השם שלי (ל"ת)
    שתוק 08/02/2019 18:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 7.
    נראה שמתחילה ירידה משמעותית
    Eran h 08/02/2019 13:27
    הגב לתגובה זו
    2 9
    השבוע
    סגור
  • משמעותית, מי ישמע
    אורי 08/02/2019 15:42
    הגב לתגובה זו
    11 1
    תיקון לעליות הרצופות זה הכל. אין לשוק סיבה לרדת משמעותית
    סגור
  • 6.
    עכשיו הבנתי מה יקרה עם ההמלצות על הדולר.
    גרשון. 08/02/2019 13:07
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כשהדולר ירד ל3.5 גורביץ יאמר שהאינדיקטורים השתנו והדולר ירד ל3.4
    סגור
  • 5.
    האינדיאנים באים האינדיאנים באים עם הקללות בהמונייהם (ל"ת)
    אוטוטו 08/02/2019 13:06
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 4.
    חצוף אפס (ל"ת)
    יעקב 08/02/2019 12:45
    הגב לתגובה זו
    6 15
    סגור
  • אין לך סבלות (ל"ת)
    המומחה 08/02/2019 15:10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    יכול להיות שהבן אדם
    עילוי בתחומו 08/02/2019 12:33
    הגב לתגובה זו
    2 6
    אבל הוא לא לוקח בחשבון שבלחיצת כפתור, הפד יכול לסייע לשווקים בעשרות מיליארדי דולרים ביום. לא צריך אפילו להדפיס, מספיקה לחיצת כפתור.
    סגור
  • לא כפתורים ולא נעליים..אין להם סנט על התחת..הם מחוקים. (ל"ת)
    עילוי 08/02/2019 16:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • נו ועכשיו (ל"ת)
    המומחה 08/02/2019 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תקליט שבור.... כמה אפשר לטחון (ל"ת)
    דיי התעייפנו 08/02/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    16 12
    סגור
  • 1.
    גורביץ אומר מי שקונה עכשיו מניות סיכון גבוה