שיווק ופרסום
גילי כהן מקים משרד פרסום מבוסס מומחים בשם BRAIN HUB
הסוכנות תעבוד עם "בורד" מומחים שכולל דמויות מעולם הקולנוע, התרבות, האקדמיה, חוקרי מוח, מומחי שיווק דיגיטלי ועוד
8 חודשים לאחר פרישתו מהשותפות בקבוצת g group אותה הקים יחד עם איל ויפית גרינברג (ג.יפית) ואורן פלדמן, גילי כהן משיק בימים אלו סוכנות פרסום חדשה בשם BRAIN HUB.
הסוכנות שבה שותף גם גל בייסברג, בעליו של משרד הייעוץ התקשורתי GAL momc מוגדרת על ידם כ"סוכנות פרסום היברידית שתעסוק בפרסום בראיה סוציו-דיגיטלית, במחקר ובניית אסטרטגיה, קריאייטיב ומיתוג עם תפיסה חדשנית המותאמת לאתגרים הרבים הניצבים בפני המותגים, בעקבות תחום הפרסום המתפתח, הרגלי הצריכה המשתנים ושינויי התרבות הגלובאליים".
בפועל, בין המילים הגדולות שמלוות את הקמת החברה, הסוכנות תתבסס למעשה על צוות מומחים נרחב, כשמה כן היא, מעבדת מוחות שמורכבת מאנשים בעלי ניסיון רב מעולמות תוכן שונים, לאו דווקא שיווק או פרסום, מתוך האמונה שדווקא הם יוכלו לפצח בריפים, להציג פתרונות ולהציג למפרסמים ערך מוסף ייחודי.
צוות המומחים שהסוכנות יוצאת עמו לדרך הוא אכן אקלקטי ולא מהשפה לחוץ. ה"בורד" כפי שמכנים אותו בסוכנות פועל כמעין דירקטוריון שתפקידו להציע יכולות ניתוח מגוונות כדי להרחיב את פרספקטיבת הפיצוח. בשונה ממשרדי פרסום מסורתיים, בסוכנות נעזרים באנשי תרבות, מחקר, אסטרטגיה, תקשורת, פרסום, שיווק, אופנה וכלכלה.
בין בעלי התפקידים נמנה גם איש התקשורת יאיר אסולין סופר והוגה דעות ישראלי, בעל טור פופולרי בעיתון 'הארץ', שמונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ותוכן. עוד בצוות המומחים יונתן סטירין לשעבר שותף וסמנכ"ל קראייטיב באדלר חומסקי, יורם חישין הבעלים של גוצ'י וברברי ישראל, מוש דנון יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה ומבכירי המפיקים בישראל, ד"ר שירין אלחייק גולדמן חוקרת מוח, מדענית ויזמית חברתית, ד"ר אורן דיין מומחה בינתחומי בתחום השיווק הדיגיטלי, יניב קוממי חוקר, אנתרופולוג ויועץ אסטרטגי חברתי.
עוד בצוות, ספי גבאי איש מחקר ואסטרטגיה המתמחה בקמעונאות ובניתוח התנהגות צרכנים, אבישי צדיק לשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה בענבר מרחב ובאדלר חומסקי, שלמה שוהם, ראש האקדמיה למנהיגות גלובאלית בת-קיימא בישראל, שופט בדימוס ועוד.
מתוך האתר. חלק מצוות מומחי BRAIN HUB
"עולם השיווק משתנה ומשרדי פרסום בעלי מנגנונים מנופחים מתחלפים בגופים יעילים, חכמים, בעלי גמישות ופתיחות מחשבתית המותאמים למציאות המשתנה" אומר גילי כהן לאייס. "הסוכנות, מעצם מהותה ההיברידית, לא מוגבלת למדיום כזה או אחר, ובונה את האסטרטגיה הנכונה ביותר, מתוך יכולת להביאה לידי יישום בכל הפלטפורמות הקיימות ולעשות את זה עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, שלרוב משרדי הפרסום אינם יכולים להחזיק אותם".
הסוכנות תעבוד לצד רשת affiliates suppliers של חברות מתחומים שונים בעולמות הפרסום והשיווק, שתשמש עבורם כזרוע המבצעת והמוציאה לפועל של הסוכנות. "המודל החדשני הוא זה שיעניק לסוכנות את היכולת לעבוד במודל רזה, מבלי להיות תלויים בתקציבי ענק במדיה, ההולכים ונעלמים ומאיימים על חברות הפרסום שצריכות "להאכיל את המפלצת" ועם יכולת משמעותית לפעול בזריזות ולהגיב במהירות לכל צורך שיווקי", אומר כהן.
לדברי בייסברג, שותפו של כהן: "במרכזה של הסוכנות קיימת מעבדה ייחודית המורכבת מאוסף מוחות עשיר ומגוון המגיע מעולמות שונים, המהווים יחד מוח-על אחד מקורי, מקיף ועמוק המאפשר לנו מחשבה ופיצוח אסטרטגיה מתוך הקשרים רחבים ושונים. אין לי שום ספק שהנבחרת שלנו תצליח לפרוץ את גבולות הדמיון של עולם הפרסום והשיווק המוכר והמשועתק".
יאיר אסולין, סמנכ"ל האסטרטגיה והתוכן של הסוכנות אומר: "בזמנים האלה, השבריריים, המשתנים בקצב מסחרר, אין ספק שמה שהמרחב העסקי בכלל ועולם הפרסום בפרט זקוקים לו יותר מכל הוא חשיבה אסטרטגית וקריאייטיבית רחבה הנובעת ממחשבת עומק על העולם, החיים והמגמות המתחוללות בו. פילוסופיה. להבחין בין מהות לטפל. להבין לעומק את הסיפור. רק עם חיפוש, דיוק, שאילת שאלות - מה שכל אדם וחברה זקוקים לו - אפשר להתפתח, לגדול, לעמוד באתגרים. וזו בדיוק הבשורה הגדולה של Brain Hub לעולם".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(29):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
26.נו? מה קורה עם זה? בטח מצליחים ממש (ל"ת)איתן 09/2019/12הגב לתגובה זו0 0סגור
-
25.תעשו גם כתבה על זה שהם סגרו? (ל"ת)אורלאל 07/2019/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
24.טוב נו.... אנשים צריכים לנסות להתפרנס (ל"ת)ארבל 03/2019/10הגב לתגובה זו2 0סגור
-
23.סוכנות על שתייצר דינמיקה מילולית עבור כל לקוח ועוד חרטא (ל"ת)יעל 02/2019/20הגב לתגובה זו4 0סגור
-
22.בייסברג. עולם הפרסום משועתק?מוטי 02/2019/16הגב לתגובה זו3 1תזכיר לי רק קמפיין פרסום שאתה חתום עליו? או בכלל מה בדיוק הקשר שלך לדיגיטל או פרסום בכלל... קיצר זה סוג של אפליקציית פרילנסרים.סגור
- טען עוד
-
21.מי שהקים את קבוצת g group היו משפחת גרינברג ולובושיץ (ל"ת)דודי 02/2019/15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
20.חרטא & ברטא בע"מ (ל"ת)לוח מודעות 02/2019/14הגב לתגובה זו4 0סגור
-
19.אני רואה שגילי כהן הלך בעקבות אמו (ל"ת)שולי 02/2019/14הגב לתגובה זו1 1סגור
-
18.יוצר וידאו אחדמהתחום 02/2019/14הגב לתגובה זו0 0עושה את כל מה שהחבורה הזאת לא מצליחה לעשות... אנשים מפעם שמנסים לעשות רושם, פרילאנסרים שחוברים... נו באמת.סגור
-
17.בימים אלו מוקמת סוכנות ניהול סיכונים, פרסום ויעוץ שיחאורן 02/2019/14הגב לתגובה זו6 0הוליסטי לניתוח יכולות פרסומיות דיגיטליות, תוך שימוש בכלים חדשניים שיובילו את הלקוח תוך פיתוח יכולות מהותיות אשר יאפשרו התפתחות בתחום הפרסום והשיח.סגור
-
חחחחחחחחחח טוב (ל"ת)איתן 02/2019/14הגב לתגובה זו5 0סגור
-
חחחחחחחח.... (ל"ת)liri 02/2019/26הגב לתגובה זו1 0סגור
-
16.זה לא ההוא מהפרשה של רמי לוי?סמי 02/2019/14הגב לתגובה זו1 0מרוב דילוגים ו"חידושים" לא מבינים כבר רוצים האנשיםסגור
-
15.במילים אחרות: בוא ניתן לפרילאנס לשבור את הראששרון 02/2019/14הגב לתגובה זו1 0ואם יצליח - נשלם לוסגור
-
14.על זה נאמר: אוי לחירטוט..כוכי 02/2019/14הגב לתגובה זו1 0לא הבנתי מילה, ותאמינו לי, אני איש תוכן כבר 21 שנה. בהצלחה עם זהסגור
-
13.התמונה של הסמנכל בסוףאדיר 02/2019/14הגב לתגובה זו4 1לגמרי גורמת לי לרצות לבוא ולהיות לקוח. לגמרי . נראה מאוד רציניסגור
-
12.התחבר לעוד רחובותי והביאו לקוחות קיימיםאלדד 02/2019/14הגב לתגובה זו2 0לקח את גל (עוד אחד מרחובות) וכל אחד הלך ללקוח שלו ואמר לו "שומע, איכפת לך מדי פעם לשבת בישיבות ואני אציג את זה כאילו אתה טאלנט שלי?". איזה שטויות.... ילדים, אתם צריכים הרבה יותר מזה כדי לעלות למגרש של הגדולים.סגור
-
11.פטפוטי ביציםמיכל 02/2019/14הגב לתגובה זו2 0זוג לא יוצלחים חסרי מעוף שפתחו "משרד" פרילנסרים. מספיק לזלזל בקוראים שלכם.סגור
-
10.כל כך הרבה מילים על כלום ושום דברערן 02/2019/14הגב לתגובה זו2 0אולי תעשו כמה פרויקטים ולא תמכרו אווירסגור
-
9.מעולה!מלעיזים 02/2019/13הגב לתגובה זו1 0כמה קטן צריך להיות אדם שהוא בוחר להגיב בשליליות על משהו? לא מובן יאיר מוכשר הכי מגיע לך בהצלחהסגור
-
8.שטויות במיץOmg 02/2019/13הגב לתגובה זו1 0נו באמת ושוב נו באמתסגור
-
7.רעיון מקושקש שכבר נכשל בעברזומביט 02/2019/13הגב לתגובה זו0 0לא ברור עד כמה משעמם לגילי כהן ואילו עודפי כסף נותרו לו לבזבז על מיזמים הזויים. שילך לבדוק מה עלה בגורלם של מיזמים דומים שנכשלו - למשל, המטבחון או הקבוצה של גלית שמחון.סגור
-
או כמה עולה המסעדה התימניתעטר 02/2019/19הגב לתגובה זו1 0שהוא שותף בה ועומדת ריקהסגור
-
6.אז בגדול מדובר בסוכנות פרילנסרים... עאלק בורד (ל"ת)יח"צ 02/2019/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
5.רעיון מצוין אבל...ענת 02/2019/13הגב לתגובה זו0 0בואו תגרמו ללקוח הישראלי לשלם לטאלנטים האלה סכומים ראויים :) בסוף הכל מתחיל ונגמר בכך שבלי מדיה אין לזה הצדקה. בהצלחהסגור
-
4.כששני פחונים חוברים (ל"ת)אקסית 02/2019/13הגב לתגובה זו2 0סגור
-
3.וואו!רותם 02/2019/13הגב לתגובה זו0 0זאת חדשנות. בהצלחה חבריםסגור
-
2.עוד סיפורי אלף לילה ולילה (ל"ת)אורן 02/2019/13הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.אפשר לתמצת או לחדד את משפט הפתיח?מו דג 02/2019/13הגב לתגובה זו5 0כי הוא היה כאורך הגלות... שיהיה בהצלחה, רק לא הבנתי החידוש, במקום פרילנסרים שיבואו למשרד, פרילנסרים שישבו בבית ויעזרו פר פרוייקט. היברידי. טוב, בהצלחה :)סגור