שיווק ופרסום

גילי כהן מקים משרד פרסום מבוסס מומחים בשם BRAIN HUB

הסוכנות תעבוד עם "בורד" מומחים שכולל דמויות מעולם הקולנוע, התרבות, האקדמיה, חוקרי מוח, מומחי שיווק דיגיטלי ועוד
משה בנימין |  29
BRAIN HUB (צילום יח"צ)
8 חודשים לאחר פרישתו מהשותפות בקבוצת g group אותה הקים יחד עם איל ויפית גרינברג (ג.יפית) ואורן פלדמן, גילי כהן משיק בימים אלו סוכנות פרסום חדשה בשם BRAIN HUB.
הסוכנות שבה שותף גם גל בייסברג, בעליו של משרד הייעוץ התקשורתי GAL momc מוגדרת על ידם כ"סוכנות פרסום היברידית שתעסוק בפרסום בראיה סוציו-דיגיטלית, במחקר ובניית אסטרטגיה, קריאייטיב ומיתוג עם תפיסה חדשנית המותאמת לאתגרים הרבים הניצבים בפני המותגים, בעקבות תחום הפרסום המתפתח, הרגלי הצריכה המשתנים ושינויי התרבות הגלובאליים".
בפועל, בין המילים הגדולות שמלוות את הקמת החברה, הסוכנות תתבסס למעשה על צוות מומחים נרחב, כשמה כן היא, מעבדת מוחות שמורכבת מאנשים בעלי ניסיון רב מעולמות תוכן שונים, לאו דווקא שיווק או פרסום, מתוך האמונה שדווקא הם יוכלו לפצח בריפים, להציג פתרונות ולהציג למפרסמים ערך מוסף ייחודי.
צוות המומחים שהסוכנות יוצאת עמו לדרך הוא אכן אקלקטי ולא מהשפה לחוץ. ה"בורד" כפי שמכנים אותו בסוכנות פועל כמעין דירקטוריון שתפקידו להציע יכולות ניתוח מגוונות כדי להרחיב את פרספקטיבת הפיצוח. בשונה ממשרדי פרסום מסורתיים, בסוכנות נעזרים באנשי תרבות, מחקר, אסטרטגיה, תקשורת, פרסום, שיווק, אופנה וכלכלה.
בין בעלי התפקידים נמנה גם איש התקשורת יאיר אסולין סופר והוגה דעות ישראלי, בעל טור פופולרי בעיתון 'הארץ', שמונה לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ותוכן. עוד בצוות המומחים יונתן סטירין לשעבר שותף וסמנכ"ל קראייטיב באדלר חומסקי, יורם חישין הבעלים של גוצ'י וברברי ישראל, מוש דנון יו"ר האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה ומבכירי המפיקים בישראל, ד"ר שירין אלחייק גולדמן חוקרת מוח, מדענית ויזמית חברתית, ד"ר אורן דיין מומחה בינתחומי בתחום השיווק הדיגיטלי, יניב קוממי חוקר, אנתרופולוג ויועץ אסטרטגי חברתי. 
עוד בצוות, ספי גבאי איש מחקר ואסטרטגיה המתמחה בקמעונאות ובניתוח התנהגות צרכנים, אבישי צדיק לשעבר סמנכ"ל אסטרטגיה בענבר מרחב ובאדלר חומסקי, שלמה שוהם, ראש האקדמיה למנהיגות גלובאלית בת-קיימא בישראל, שופט בדימוס ועוד.


מתוך האתר. חלק מצוות מומחי BRAIN HUB
"עולם השיווק משתנה ומשרדי פרסום בעלי מנגנונים מנופחים מתחלפים בגופים יעילים, חכמים, בעלי גמישות ופתיחות מחשבתית המותאמים למציאות המשתנה" אומר גילי כהן לאייס. "הסוכנות, מעצם מהותה ההיברידית, לא מוגבלת למדיום כזה או אחר, ובונה את האסטרטגיה הנכונה ביותר, מתוך יכולת להביאה לידי יישום בכל הפלטפורמות הקיימות ולעשות את זה עם בעלי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, שלרוב משרדי הפרסום אינם יכולים להחזיק אותם". 
הסוכנות תעבוד לצד רשת affiliates suppliers של חברות מתחומים שונים בעולמות הפרסום והשיווק, שתשמש עבורם כזרוע המבצעת והמוציאה לפועל של הסוכנות. "המודל החדשני הוא זה שיעניק לסוכנות את היכולת לעבוד במודל רזה, מבלי להיות תלויים בתקציבי ענק במדיה, ההולכים ונעלמים ומאיימים על חברות הפרסום שצריכות "להאכיל את המפלצת" ועם יכולת משמעותית לפעול בזריזות ולהגיב במהירות לכל צורך שיווקי", אומר כהן. 
לדברי בייסברג, שותפו של כהן: "במרכזה של הסוכנות קיימת מעבדה ייחודית המורכבת מאוסף מוחות עשיר ומגוון המגיע מעולמות שונים, המהווים יחד מוח-על אחד מקורי, מקיף ועמוק המאפשר לנו מחשבה ופיצוח אסטרטגיה מתוך הקשרים רחבים ושונים. אין לי שום ספק שהנבחרת שלנו תצליח לפרוץ את גבולות הדמיון של עולם הפרסום והשיווק המוכר והמשועתק". 
יאיר אסולין, סמנכ"ל האסטרטגיה והתוכן של הסוכנות אומר: "בזמנים האלה, השבריריים, המשתנים בקצב מסחרר, אין ספק שמה שהמרחב העסקי בכלל ועולם הפרסום בפרט זקוקים לו יותר מכל הוא חשיבה אסטרטגית וקריאייטיבית רחבה הנובעת ממחשבת עומק על העולם, החיים והמגמות המתחוללות בו. פילוסופיה. להבחין בין מהות לטפל. להבין לעומק את הסיפור. רק עם חיפוש, דיוק, שאילת שאלות - מה שכל אדם וחברה זקוקים לו - אפשר להתפתח, לגדול, לעמוד באתגרים. וזו בדיוק הבשורה הגדולה של Brain Hub לעולם".
תגובות לכתבה(29):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    נו? מה קורה עם זה? בטח מצליחים ממש (ל"ת)
    איתן 09/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    תעשו גם כתבה על זה שהם סגרו? (ל"ת)
    אורלאל 07/2019/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    טוב נו.... אנשים צריכים לנסות להתפרנס (ל"ת)
    ארבל 03/2019/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 23.
    סוכנות על שתייצר דינמיקה מילולית עבור כל לקוח ועוד חרטא (ל"ת)
    יעל 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    בייסברג. עולם הפרסום משועתק?
    מוטי 02/2019/16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תזכיר לי רק קמפיין פרסום שאתה חתום עליו? או בכלל מה בדיוק הקשר שלך לדיגיטל או פרסום בכלל... קיצר זה סוג של אפליקציית פרילנסרים.
    סגור
  • טען עוד
  • 21.
    מי שהקים את קבוצת g group היו משפחת גרינברג ולובושיץ (ל"ת)
    דודי 02/2019/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    חרטא & ברטא בע"מ (ל"ת)
    לוח מודעות 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 19.
    אני רואה שגילי כהן הלך בעקבות אמו (ל"ת)
    שולי 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 18.
    יוצר וידאו אחד
    מהתחום 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה את כל מה שהחבורה הזאת לא מצליחה לעשות... אנשים מפעם שמנסים לעשות רושם, פרילאנסרים שחוברים... נו באמת.
    סגור
  • 17.
    בימים אלו מוקמת סוכנות ניהול סיכונים, פרסום ויעוץ שיח
    אורן 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הוליסטי לניתוח יכולות פרסומיות דיגיטליות, תוך שימוש בכלים חדשניים שיובילו את הלקוח תוך פיתוח יכולות מהותיות אשר יאפשרו התפתחות בתחום הפרסום והשיח.
    סגור
  • חחחחחחחחחח טוב (ל"ת)
    איתן 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • חחחחחחחח.... (ל"ת)
    liri 02/2019/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    זה לא ההוא מהפרשה של רמי לוי?
    סמי 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרוב דילוגים ו"חידושים" לא מבינים כבר רוצים האנשים
    סגור
  • 15.
    במילים אחרות: בוא ניתן לפרילאנס לשבור את הראש
    שרון 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם יצליח - נשלם לו
    סגור
  • 14.
    על זה נאמר: אוי לחירטוט..
    כוכי 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הבנתי מילה, ותאמינו לי, אני איש תוכן כבר 21 שנה. בהצלחה עם זה
    סגור
  • 13.
    התמונה של הסמנכל בסוף
    אדיר 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לגמרי גורמת לי לרצות לבוא ולהיות לקוח. לגמרי . נראה מאוד רציני
    סגור
  • 12.
    התחבר לעוד רחובותי והביאו לקוחות קיימים
    אלדד 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקח את גל (עוד אחד מרחובות) וכל אחד הלך ללקוח שלו ואמר לו "שומע, איכפת לך מדי פעם לשבת בישיבות ואני אציג את זה כאילו אתה טאלנט שלי?". איזה שטויות.... ילדים, אתם צריכים הרבה יותר מזה כדי לעלות למגרש של הגדולים.
    סגור
  • 11.
    פטפוטי ביצים
    מיכל 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זוג לא יוצלחים חסרי מעוף שפתחו "משרד" פרילנסרים. מספיק לזלזל בקוראים שלכם.
    סגור
  • 10.
    כל כך הרבה מילים על כלום ושום דבר
    ערן 02/2019/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אולי תעשו כמה פרויקטים ולא תמכרו אוויר
    סגור
  • 9.
    מעולה!
    מלעיזים 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה קטן צריך להיות אדם שהוא בוחר להגיב בשליליות על משהו? לא מובן יאיר מוכשר הכי מגיע לך בהצלחה
    סגור
  • 8.
    שטויות במיץ
    Omg 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו באמת ושוב נו באמת
    סגור
  • 7.
    רעיון מקושקש שכבר נכשל בעבר
    זומביט 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור עד כמה משעמם לגילי כהן ואילו עודפי כסף נותרו לו לבזבז על מיזמים הזויים. שילך לבדוק מה עלה בגורלם של מיזמים דומים שנכשלו - למשל, המטבחון או הקבוצה של גלית שמחון.
    סגור
  • או כמה עולה המסעדה התימנית
    עטר 02/2019/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהוא שותף בה ועומדת ריקה
    סגור
  • 6.
    אז בגדול מדובר בסוכנות פרילנסרים... עאלק בורד (ל"ת)
    יח"צ 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    רעיון מצוין אבל...
    ענת 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו תגרמו ללקוח הישראלי לשלם לטאלנטים האלה סכומים ראויים :) בסוף הכל מתחיל ונגמר בכך שבלי מדיה אין לזה הצדקה. בהצלחה
    סגור
  • 4.
    כששני פחונים חוברים (ל"ת)
    אקסית 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    וואו!
    רותם 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת חדשנות. בהצלחה חברים
    סגור
  • 2.
    עוד סיפורי אלף לילה ולילה (ל"ת)
    אורן 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אפשר לתמצת או לחדד את משפט הפתיח?
    מו דג 02/2019/13
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כי הוא היה כאורך הגלות... שיהיה בהצלחה, רק לא הבנתי החידוש, במקום פרילנסרים שיבואו למשרד, פרילנסרים שישבו בבית ויעזרו פר פרוייקט. היברידי. טוב, בהצלחה :)
    סגור