שיווק ופרסום

יהושע TBWA במהלך ייחודי לער"ן - כרית דמעות שחושפת מסר

ציפית ייחודית שפיתחו המשרד והעמותה חושף מסר מעודד לבני נוער עם מצוקות חברתיות. הציפיות חולקו להורים מובילי דעה לטובת הפצת המסר ברשתות חברתיות
משה בנימין |  1
קמפיין כרית הדמעות של יהושע TBWA (צילום יח"צ)
משרד הפרסום יהושע TBWA המטפל בתקציב הפרסום של ער"ן, עמותת "עזרה ראשונה נפשית" יצא השבוע במהלך 'פיזיטלי' מעניין (פיזיקלי ודיגיטלי) להגברת המודעות למצוקות בני נוער שבמסגרתו הוצגה ציפית חדשנית שבמגע עם מים/דמעות חושפת מסר מעודד. 
במסר שנחשף על הכרית נכתב "עמותת ערן פה בשבילך גם עכשיו" עם מספר הטלפון של מרכז המתנדבים של ער"ן. במשרד הפרסום מסבירים, כי "אחת הבעיות העיקריות של אלפי בני נוער בישראל היא המצוקות החברתיות והאחרות מהן הם סובלים (חרם, שיימינג, בעיות חברתיות ומשפחתיות אחרות). מצוקות אלה מביאות את בני הנוער להסתגר בחדרם, לאטום עצמם מהסביבה מלווים בתחושה שאין להם אוזן קשבת ועם מי לדבר". 
 
המהלך שולב בסרטון עם מוזיקה מקורית של עברי לידר ויצא לדרכו בפייסבוק, גם כן בדרך ייחודית. תמונה של כרית שעלתה בפוסט בעמוד הפייסבוק של ער"ן נחשפה בהדרגה עם המסר שעליה לפי היקף מעורבות הגולשים - ככל שהפוסט קיבל יותר לייקים בוכים ותגובות של אימוג'י דומע, כך הוא הלך ונחשף. עמותה ומשרד הפרסום ייצרו וחילקו עשרות ציפיות מיוחדות להורים נבחרים (מובילי דעה) ברחבי הארץ עם בקשה שישתפו את המסר ויקדמו אותו. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא משרת כלום. מביך
    דמני 02/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לא ברמת יחצ
    סגור