פרסום ושיווק

גנץ-לפיד: הקמפיינרים נפגשים לגיבוש אסטרטגיית פרסום חדשה

הצוותים יידרשו להחליט כיצד ייראה הקמפיין המאוחד, לחדד מסרים באופן שיהלום את 2 המפלגות, למצוא שם, לגבש DNA חדש למוצר המאוחד ובעיקר לדלג מעל משוכת האגו
משה בנימין |  6
מתאחדים. חוסן לישראל ויש עתיד (צילום יש עתיד)
לאחר לילה ארוך של דיונים ומגעים שבסיומו, לפנות בוקר, הושגה הסכמה על איחוד בין מפלגות חוסן לישראל ויש עתיד עומדת כעת על הפרק שאלת המשך הקמפיין הפרסומי שיוביל את המפלגה המאוחדת, שמה של הרשימה לכנסת ואיחוד בין צוותי התקשורת והאסטרטגיה שמלווים את בני גנץ ויאיר לפיד. 
דבר אחד בטוח, והוא שעד לשעה 22:00 הלילה (יום ה') תהיה רשימה עם שם חדש, שתוצג לוועדת הבחירות המרכזית לכנסת. בדרך לשם, 2 המפלגות יצטרכו לבצע אינטגרציה בין מערכי הפרסום והייעוץ כדי לתקשר לציבור הבוחרים את הערך המוסף שייווצר באמצעות החיבור בין המפלגות. לשם כך, עליהן לגבש DNA חדש למוצר המאוחד שנקודת הפתיחה המשותפת שלו היא החלפת שלטון נתניהו והליכוד.
בחיבור בין מערכי הפרסום והאסטרטגיה התקשורתית, הצוותים יידרשו להחליט כיצד ייראה הקמפיין מבחינת צבעוניות כאשר בני גנץ מתהדר בצבע הזית הצבאי מול הכחול של יאיר לפיד, וזו רק ההתחלה. בפגישה שנערכת בשעות אלה יידרשו היועצים לחדד את המסרים התקשורתיים באופן שיהלום את שתי המפלגות והעומדים בראשן. הבחירה של גנץ להשיב לנתניהו אש בגזרת השירות הצבאי רחוקה שנות אור מהמיצוב של לפיד לצורך העניין ובליכוד כבר הזדרזו להצביע על החיבור בין הרמטכ"ל לשעבר גנץ לבין לפיד - בוגר עיתון במחנה
לאחר שהפוליטיקאים עברו בהצלחה את משוכת האגו, כעת אנשי הפרסום ייאלצו לעשות זאת. מהצד של 'יש עתיד', מערך הפרסום כולל את רמי יהודיחה (LEAD) שעבד בבחירות הקודמות עם הליכוד ונתניהו, יחד עם היועץ האסטרטגי שלום שלמה ויעל בר, ראש מערך התקשורת. הצד של גנץ כולל את און גולדשטיין (לעומק התודעה) יחד עם טל רביב ושחר פילר, אייל סעדה מ-Peach ויועצי התקשורת הבכירים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' וגם רונן צור. עניין נוסף שיש להסדיר הוא רכש המדיה שעד עתה נרכש על ידי מדיה קום עבור 'יש עתיד' ובאמצעות TMF עבור 'חוסן לישראל'. 
מטבען של מערכות בחירות, התסריט של חבירה למפלגה אחרת הוא משהו שכל ספק לוקח בחשבון כדי להגן על חלקו. ההנחה היא שגם יועציו של גנץ וגם יועציו של לפיד חתומים על סעיפים כאלו שמסדירים את מעמדם במערך. מבחינת המבנה נראה שצוות הפרסון-אסטרטגיה של גנץ מעובה יותר לעומת זה של לפיד שמנגד מגיע עם מטה הנהלה מגובש, מעובה וותיק יותר מזה של גנץ. על פניו נראה שמכיוון שמדובר בקמפיין עם דדליין ברור וקרוב - יום הבחירות - אף אחד מהצדדים לא ישלח עובדים הביתה למרות החפיפה הבלתי נמנעת בתפקידים מסוימים.  
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    חה חה חה (ל"ת)
    יהודיחה 22/02/2019 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    רמטכ"לים ועיתונאי יכולים לנהל מדינה בצורה טובה?
    מישהו חושב ש3 22/02/2019 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין נסיון בפוליטיקה(ע"ע לפיד)והצבא מקום די בזבזני..מה גם שהם לא נראים דיפלומטים מי יודע מה..נראה שהחוזה שלהם יותר בקטע של קשיחות..לדעתי קודם צריך ניקיון כמה שנים ליד ביבי ואח"כ שיעיפו אותו לגמלאות!אבל אז כבר ברקת יהיה תותח..טוב נראה..ישחקו הנערים לפנינו..נקוה שנהנה..
    סגור
  • 4.
    חבורת ליצנים שאין להם מה להציע! (ל"ת)
    בני 21/02/2019 19:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    הנה מסר -
    שאול החתול 21/02/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רק לא ביבי
    סגור
  • 2.
    האגו של מיליון היועצים יתפוצץ לו וזה לא יעבוד
    דודי מהרצליה 21/02/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אי אפשר לאחד בין כל כך הרבה אנשים דעתניים שבטוחים שהם מומחים. מבחוץ המסר אולי של אחדות אבל בפנים כל מי שהיה בכוורת כזאת, יודע שהלבה רותחת. חלילה אם זה לא יעבוד וביבי ינצח, יעופו הסכינים והם יהיו חדים לכל עבר. הכניסו עצמם למלכוד קשה.
    סגור
  • 1.
    גוש חוסן (ל"ת)
    מו דג 21/02/2019 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור