שיווק ופרסום

לאחר שנתיים בליאו: סמנכל האסטרטגיה שי ניסנבוים עבר למקאן

במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם 
משה בנימין |  3
שי ניסנבוים (צילום יחסי ציבור)
לאחר שהיה נראה שמחלקת האסטרטגיה של ליאו ברנט נכנסת לתקופה יציבה יחסית לחלופה התכופה בשנים האחרונות, זה שוב קורה, וסמנכ"ל האסטרטגיה הנוכחי שי ניסנבוים עוזב את המשרד ועובר למקאן תל אביב - כך נודע לאייס. נכון לעכשיו, במשרד הפרסום טרם איישו את התפקיד הבכיר שהתפנה. 
ניסנבוים פורש מליאו ברנט לאחר כשנתיים לאחר שהצטרף, אז שב לענף הפרסום מרומן קצר עם עולם הסטארט-אפים שהחל עם פרישה מבאומן (ב-2016) לאחר 5 שנים במשרד ו-10 שנים בסך הכל בענף הפרסום. 
במסגרת תפקידו בענף היה שותף לעבודה אסטרטגית לחברות ומותגים מובילים במשק ולמגוון מהלכים, ביניהם: אסטרטגיית הפרסום לקרלסברג ישראל שזכתה להיבחר כמהלך השנה של קרלסברג העולמית לשנת 2013, וקמפיין ה"דיסקונקט" של אורנג', שהמליץ לכבות מדי פעם, את הסלולרי. בנוסף, היה שותף לקונספט המצליח של 2 פרסומות ברנפלקס בכיכובה של דנית, שהפכו לתופעה ויראלית וזכו לאהדה חסרת תקדים.  
במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה שנחשבת לאחת הבולטות מבחינת כח אדם והון אנושי בענף. את המחלקה מובילה אתי עבדי בתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה של המשרד. טרם ידוע לאיזה תפקיד במערך האסטרטגיה ישתחל ניסנבוים, לאחר ששימש אף הוא בתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה בליאו ברנט.
מניסנבוים ומקאן תל אביב לא נמסרה תגובה לידיעה. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פלנינג זה מקצוע?
    מיצי 04/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם הולכים ובסוף חוזרים. למה זה?
    סגור
  • 2.
    מקאן זכו!
    באומניסט לשעבר 04/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכי מקצועי אנושי וחכם שיש.בהצלחה!
    סגור
  • 1.
    שכחתם לעשות הגהה לכתבה?
    שרון 04/2019/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ״במקאן צפוי ניסנבוים לעבות עוד יותר את מחלקת האסטרטגיה הבולטת שנחשבת לאחת הבולטות...״ אין לכם את זה ביותר עילג? או שאולי זה לא מספיק בולט שאין ממש בולטות לכתבה הבולטת ואולי גם חסרים כמה בולטים שיבליטו עוד יותר את הבולטות.
    סגור