שיווק ופרסום

לאחר 13 שנים: מנהלת הדיגיטל בבזק רבקי סגל סיימה תפקידה

סגל שהקימה את מחלקת הדיגיטל, הפכה לדמות דומיננטית במערך השיווק והפרסום בבזק. סיום תפקידה מגיע חצי שנה לאחר מינויה של קרן לייזרוביץ' לסמנכ"לית השיווק
משה בנימין |  4
רבקי סגל (צילום יחסי ציבור)
לאחר 13 שנים בבזק, מנהלת מחלקת הדיגיטל של החברה, רבקי סגל סיימה את תפקידה בחודש האחרון - כך נודע לאייס. נכון לרגע זה, טרם מונה מחליף לסגל ומשרת מנהל מחלקת הדיגיטל של בזק אינה מאוישת.
סגל מסיימת את תפקידה בחברה כחצי שנה לאחר כניסתה של קרן לייזרוביץ' לתפקיד סמנכ"ל השיווק והחדשנות של החברה, ועל פי מקורות בענף, אין מדובר בצירוף מקרים. גורם בשוק מסר לאייס שלא לייחוס, כי לייזרוביץ' וסגל לא הצליחו למצוא שפה מקצועית משותפת בחצי השנה האחרונה והתוצאה הבלתי נמנעת היא סיום תפקידה של מנהלת מחלקת הדיגיטל. 
בשנים האחרונות, בהתאם למגמה העולמית שבאה לידי ביטוי גם בקרב המפרסמים הישראליים, נתח הפרסום הדיגיטלי של בזק צמח באופן ניכר. סגל שהקימה בעצמה את מחלקת הדיגיטל של בזק, אחד המפרסמים הגדולים בישראל, הפכה בשנים האחרונות לדמות דומיננטית במערך השיווק והפרסום של החברה ולמעשה הייתה זו שניהלה את כל גזרות הפרסום הדיגיטלי מול כל ספקי הפרסום של החברה, ובראשותם משרד הפרסום אדלר חומסקי
"היא הדיגיטל של בזק" אומר לאייס גורם בתעשייה. "היא מותג בפני עצמה ושם מוכר מאוד. היא הייתה מאוד דומיננטית, הביאה ערך לבזק ותחת ניהולה מחלקת הדיגיטל של החברה הפכה לאחת ממחלקות הדיגיטל המובילות בישראל". במסגרת תפקידה, סגל ניהלה והובילה את תהליכי הדיגיטל הפרוגרמטיים מבוססי המכירות לצד פלטפורמות תוכן שכללו בין השאר את האסטרטגיה הדיגיטלית מאחורי הקמפיינים הויראליים עם עומר אדם, סרטוני הרשת בכיכובה של תום יער ועוד. 
מבזק נמסר בתגובה: "לאחר שנים ארוכות בהן ניהלה את מחלקת הדיגיטל בהצלחה מרובה, רבקי סגל החליטה לסיים את תפקידה בבזק ולהמשיך לאתגרים חדשים. אנו מודים לרבקי על פעילותה המוצלחת מאד לאורך השנים ועל תרומתה החשובה לבזק, ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה המקצועית".
רבקי סגל מסרה בתגובה: "אחרי 13 שנים בבזק, החלטתי לחפש את האתגר הבא של חיי. תודה למשפחת בזק על שנים של עשייה איכותית. אני מאמינה שהיסודות שבניתי למחלקת הדיגיטל של בזק תמשיך לקצור פירות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גולדה מאיר (ל"ת)
    מבינה בדיגטל כמו 05/2019/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מדהים איך היא החזיקה כל כך הרבה זמן
    לא מעניין 05/2019/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק בחברה מונופולית שלא אכפת לה איך היא מבזבזת את הכסף שלה בחורה כמוה יכולה להחזיק 13 שנים בתפקיד כזה.. היא בערך ב-3 שנים פיגור תמיד בדיגיטל...
    סגור
  • 2.
    מכבסה. מה ההשגים שלה?
    קרין 05/2019/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דברו במספרים
    סגור
  • 1.
    בהצלחה רבה
    רותם רשף 05/2019/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הטובות בתחומה! שיהיה המון בהצלחה
    סגור