שיווק ופרסום

לאחר 9 שנים: משרד הפרסום True נסגר ונכנס להסדר חובות

בשבוע שעבר פוטרו כל עובדי המשרד. רובו של החוב, בהיקף של למעלה ממיליון שקל לחברות המדיה. רובי ברזני: "בשלב מסוים מגבלת האשראי כבר הייתה גדולה מדי" 
משה בנימין |  127
True (צילום רן בירן)
משרד הפרסום True, שהחל את דרכו כברזני לוי נסגר - כך נודע לאייס. בשבוע שעבר פוטרו 10 עובדי המשרד שנותרו בו עד לרגע האחרון.
המשרד נכנס כעת להסדר חובות מול הספקים שבראשם חברות המדיה כגון יוניברסל מקאן שדרכה רכש המשרד את המדיה ללקוחותיו. כמו כן, עם סגירת המשרד נותרו חובות שכר לעובדים שגם הם ינוהלו במסגרת ההסדר. בסך הכל, היקף החובות שצבר המשרד עומד על למעלה ממיליון שקלים. 
כדור השלג שבעקבותיו הגיע True ליום סגירת הדלתות החל בניסיונות שאפתניים לגדול. עם מיתוגו כ-True לאחר הפרק תחת השם ברזני לוי, המשרד העתיק את מושבו למבנה חדש ברמת החייל לאחר השקעה כספית מרובה. במשרד ששידר יוקרה וסימן לעצמו עתיד ורוד התגלו ליקוי בנייה שהפכו לבלתי נסבלים עד שבמשרד הפרסום החליטו לוותר על הנכס ולעבור למקום אחר אותו הם מגדירים כ"לא ראוי". עם המעבר למקום החדש, מספר מעובדיו הבכירים של המשרד החלו לעזוב, מה שהוסיף למומנטום השלילי שלו. 
"מצד אחד זה מבאס אבל מצד שני יש בזה משהו מעודד" אומר לאייס רובי ברזני, בעליו של המשרד. "הנכסים שלי הם המקצוענות, הניסיון ומערכת היחסים שלי עם הלקוחות". על הסיבות לקריסת המשרד אומר ברזני: "עסק זה דבר שמורכב מהרבה דברים. כשיש לך מגבלת אשראי ואתה גדל ומביא אשראי ממקומות אחרים, בשלב מסוים זה נהיה כבר גדול מדי עבורך". 
עוד הוא מוסיף, כי "זה שהרווחיות הולכת ונשחקת זה לא סוד, אבל זה בעיקר התזרים שהפך לקשה. להביא לקוח חדש זה אומר להשקיע שעות רבות של כח אדם בתהליך שלוקח כמה חודשים ומשם ממשיך תהליך נוסף עד שרואים במשרד את השקל הראשון מהלקוח. אם אתה נשאר עם לקוחות ועובדים קיימים אז אתה מאוזן וזה בסדר אבל אני חיפשתי לצמוח והשקעתי בכח אדם איכותי ומשרדים בהתאם. זה מחייב יכולת אשראי גבוהה אך בתזרים איטי מתפתחים קשיי תשלום לספקים". 
'ברזני לוי' הוקם בשנת 2010 על ידי רובי ברזני ואיש הקריאייטיב שחף לוי שמאוחר יותר פרש, בשנת 2014 לערך. ברזני החל את דרכו בענף ב-2001 והתקדם בסולם התפקידים בתחום ניהול הלקוח. התחנה הראשונה שלו בענף הייתה במשרד הפרסום פריור, ממנו עבר למקאן אריקסון ומאוחר יותר עבר לבאומן בר ריבנאי בו שימש כמנהל לקוחות. בטרם השיק את המשרד שבבעלותו ברזני גם ניהל לתקופה קצרה את חברת ZG אינטראקטיב, לשעבר, חברת הדיגיטל של זרמון גולדמן (גם הוא לשעבר). 
לאחר פרישתו של לוי מונה ליאור נויפלד לסמנכ"ל הקריאייטיב של המשרד, ויחד עם זוגתו של ברזני, מריה קניגין ברזני, ששימשה כסמנכ"ל לקוחות ופיתוח עסקי, השלושה המשיכו לנהל את המשרד עד למיתוגו מחדש תחת השם True. בשנים האחרונות טיפל המשרד בתקציב "קווי לילה" של משרד התחבורה, מטבחי רגבה, מסעדות Biga וקפה GREG, מתחמי הקניות של קבוצת מבנה, חברת התחבורה הציבורית מטרופולין ועוד. ב-2 מקרים זכורים עלה המשרד לכותרות מחוץ לגבולות ענף הפרסום, עם שיח סוער שקשור בקמפיינים שיצאו תחת ידיו: קמפיין השמנת היתר של חברת JCDecaux וקמפיין "הגבר שלך לא זכר" של מתחמי הקניות מבנה


מימין: ליאור נויפלד, רובי ברזני ומריה קניגין ברזני
על פי יפעת בקרת פרסום, שנת השיא של המשרד הייתה ב-2017 אז עמד מחזור הפעילות על כ-40 מיליון שקלים (במחירי מחירון) המהווים בפועל כ-10 מיליון שקלים. לשם ההשוואה ב-2016 מחזור המשרד על פי יפעת עמד על 16 מיליון שקלים - צמיחה משמעותית של יותר מ-100%. בשנת 2018 צנח המחזור ל-30 מיליון שקלים (מחירון) ומתחילת שנת 2019 עמד המחזור על כ-6 מיליון שקל בלבד המשמשים כעדות המרכזית לסגירת שעריו. שנת השיא של המשרד מבחינת כח האדם הייתה בשנת 2018 אז העסיק המשרד כ-28 עובדים.  

"לא מוותר ולא מרים ידיים"

הסיפור של ברזני לוי, הוא הנרטיב בלא מעט משרדים בסדר גודל בינוני-קטן. ברזני לוי הוא שם מוכר יותר בתעשייה, שהיה תמיד רגע לפני עליית המדרגה לשלב הבא, שלא התרחשה כפי שבעליו ציפו, כך שסגירתו מגיעה לכותרות. במקרים רבים אחרים, משרדים נפתחים בתקווה לפרוץ קדימה ומסיימים את דרכם בקול ענות חלושה כשהמציאות טופחת על פניהם. שוק הפרסום הישראלי ידוע במבנה חסר האיזון המשווע שלו.  
כך למשל, על פי הדירוג של ענף הפרסום בשנת 2017 (מאת יפעת בקרת פרסום), בחלוקת הנתח הכספי בין 20 המשרדים המובילים - העשירייה הראשונה ריכזה בידיה ב-2016 נתח של 2,214.4 מיליארד שקלים, המהווים 77% מהפעילות של 20 המשרדים המובילים, לעומת 674.5 מיליון שקלים שרוכזו בידי העשירייה השנייה, המהווים כ-23% בלבד. ביחד, ההוצאה לפרסום של 20 המשרדים המובילים עמדה על 2,891.1 מיליארד שקלים. משרדי הפרסום שממוקמים מחוץ לרשימת ה-20 הגדולים ואף מתחת לכך נאבקים מדי יום כדי לצמוח ולהישאר שחקנים לגיטימיים בענף.
בשבועות האחרונים החל המשרד בהליך הבראה שבמסגרתו שחרר מספר לקוחות שלדברי ברזני היו "הפסדיים עבור המשרד", כגון קפה GREG. כמו כן, המשרד טיפל בלקוחות נוספים כגון ALBUME, מכון הפסיכומטרי EZ WAY. לקוח נוסף שדווקא ריכז סביבו עניין רב לאחרונה היא אפליקציית המוניות שנכנסה לשוק הישראלי - Yango.
יש לציין כי בענף הפרסום מביעים אמפתיה כלפי True ואנשיו. התפיסה לגביהם היא כי מדובר ב"אנשים טובים" שנקלעו לסיטואציה מצערת. בהתייחס לעתידו בענף הפרסום אמר ברזני: "אני יזם וכרגע אני בתקופה של הכל פתוח, קצת לוקח את הזמן להבין מה הצעד הבא, אבל אין לי ספק שאני לא מוותר ולא מרים ידיים. זה שילוב של צער ושמחה, החיים זה החיים והעסק הוא פרק בתוכו שנסגר".
תגובות לכתבה(127):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 50.
    השנה היא 2022
    2015 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורובי עדיין לא הפריש לי את הפנסיה. למזלו עברו 7 שנים, אבל על תגובות ברשת לעולם לא תהיה התיישנות. נוכל.
    סגור
  • 49.
    תיקון היסטורי
    ישראל לוי 11/2019/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פרסום ברזני לוי הוקם על ידי רובי ברזני וישראל לוי על יסודות משרדי הפרסום ״לונג ניים פור אדוורטיזינג איג׳נסי״ בבעלות רובי ברני ו״פרסום ישראל לוי״ משרד חיפאי צפוני ותיק בבעלות ישראל לוי. עם תחילת פעילות המיזוג תית השם ברזני-לוי הצטרף שחף לוי, בנו של ישראל לוי ומונה למנהל הקראייטיב.
    סגור
  • 48.
    אנשים טובים. מקווה שיחזרו לדרך המלך במהרה (ל"ת)
    גיא 07/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 47.
    שיהיה בהצלחה בהמשך (ל"ת)
    אהרוני 06/2019/23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 46.
    מישהו קיבל משהו?
    רק בודק 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    6 0
    או שבאמת אנשים נשארו מיובשים
    סגור
  • טען עוד
  • 45.
    שבת שלום לכל החמוצים פה
    רומן 06/2019/14
    הגב לתגובה זו
    5 10
    עצוב שככה אתם מכפישים את המשרד. הם אנשים טובים. לא אתפלא אם זה מישהו אחד ממורמר פה בטוקבקיה
    סגור
  • בדקתי: זה אכן ממורמר אחד. שמו ״רובי״. מישהו מכיר? (ל"ת)
    רומן 06/2019/16
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • מכיר מקרוב. ולא, אני לא רובי (ל"ת)
    דווקא לא 06/2019/17
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 44.
    מה עושים במצב כזה? (ל"ת)
    שנתי נודדת 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    שווה לקרוא את כל התגובות כאן
    אמפטיה בענף? 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כדי לקבל תמונה מלאה
    סגור
  • אהבה או שנאה עזים
    או ש משה 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין באמצע
    סגור
  • 42.
    רובי בנאדם זהב. לא מבין מה נופלים עליו פה (ל"ת)
    עבדנו יחד 06/2019/11
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • מסכים
    הלא פופולרי 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סיפור עצוב. סהכ אנשים טובים שלא הלך להם
    סגור
  • למה קראת לעצמך "הלא פופולרי"?
    בחירת שם 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מסקרן
    סגור
  • מראה מראה שעל הקיר
    כולם שקרנים? 06/2019/11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הלקוחות כפויי טובה. העובדים לא מבינים. הפרילאנסרים לא יודעים לגבות. רק אדם אחד ער בשעות הקטנות ולא מבין. על מה? על מה? על מה פרצה המהומה? העשן סתם מיתמר, בלי סיבה, ללא הסבר.
    סגור
  • הילדים העירו אותי
    עבדנו יחד 06/2019/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    פעם הבאה אגיב בשעות 'נורמליות'. בכל מקרה - באמת שאני לא מבין. כל מה שכותבים פה נראה כמעט תלוש מהמציאות ביחס לאדם שעבדתי איתו. לא יודע כבר מה לחשוב
    סגור
  • בטח הכרת כמה עובדים/ספקים של החברה
    מעניין 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אולי תשאל אותם למה הם כתבו מה שכתבו, אין כמו שיח ישיר
    סגור
  • 41.
    נוכל
    עובד לשעבר 06/2019/10
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מאז ומתמיד המשרד התנהל בצורה ביזיונית. לא מפתיע שזה קרה להם תגיד תודה שהבנק סגר לך את הברז ככה שלא תהיה חייב עוד כספים
    סגור
  • הם היו אחלה אנשים ומשרד בינוני
    רונן צ. 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תמיד היה כיף לבוא. למרות שהתוצרים לא היו מבריקים. מוזר לשמוע על כל האיחורים בתשלומים. מעולם לא קרה לנו.
    סגור
  • תכתוב מאיזו חברה אתה
    למען האמינות 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדי שכל המפקפקים יראו שהתומכים הם אנשים אמיתיים
    סגור
  • 40.
    שעסק פושט רגל כלום לא יעזור
    אלי 06/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 14
    לא הוצאה לפועל ולא כלום ושום דבר. זה העולם העסקי וזה הסיכון של אי קבלת תשלום מראש. אי אפשר לעשות עכשיו פולסא דנורא לכל בעלים של עסק שפשט רגל / נקלע לקשיים - זה העולם העסקי והוא אכזרי (מה יגיד ספק קרמיקה שקבלן פשט רגל וחייב לו חצי מיליון) עצמאי חייב לשמור גרוש לבן ליום שחור וגובה פי כמה ליום גם בגלל הסיכון שקיים בגבייה. בכל מקרה זו לא אמת מוחלטת ויש מקרים שרואים חלק מהכסף. זה פשוט ארוך כמו נצח לבנאדם לא יכול להמציא כסף שאין לו. בהצלחה לכולם.
    סגור
  • 39.
    ברזני לא הפריש לפנסיות. שנים.
    רוני פנסיוני 06/2019/07
    הגב לתגובה זו
    28 4
    לא מבין איך הוא לא יושב במעשיהו.
    סגור
  • איך יכול להיות שלא הפריש שנים?
    הלא מבין 06/2019/09
    הגב לתגובה זו
    2 13
    יש חוקים מאוד ברורים לגבי דיווח על דברים כאלה. בעל עסק שלא מפריש פנסיות אמור להיתפס בדיווח מס שנתי. לפי התגובה שלך ולפי גם תגובות נוספות מדובר על כמה שנים שלא הפרישו בהן פנסיה. איך דבר כזה חומק מתחת לרדאר של רשות המיסים ולא מדווח? איך אין אף עובד שקפץ במהלך הדרך ודרש את מה שמגיע לו? אם מאשימים מישהו בדברים כאלה עדיף לבוא עם סימוכין כדי להראות רצינות.
    סגור
  • אם מישהו היה כותב עלי כאלו שקרים הייתי תובע אותו
    מוניטין שנפגע 06/2019/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אלא אם כן יש אמת בדברים
    סגור
  • שטויות
    מהכספים 06/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 14
    אם היית מבין משהו במשהו, היית יודע שזה לא יכול להיות גם אם רצה ואף פעם לא רצה. מאחלת לך שלא תדע מה זה להיות בחודשים אחרונים של עסק שנמצא בדרך למטה וכל ההחלטות הן החלטות קשות. תגיד מה שתגיד, בחיים רובי לא קיבל החלטה שלא לשלם פנסיות בכוונה למעט לעצמו ולשותפים שהלכו איתו כדי שיהיה כסף לעובדים. ההכפשות האלה הן בושה והנה בטח התגובה שלי עכשיו תהיה הרמה להנחתה בשביל מי שמחפש רק רע אבל לא איכפת לי כי יש אמת ויש המון אנשים שיודעים מי זה רובי.
    סגור
  • 38.
    פשוט בושה
    מנפגעי טרו 06/2019/06
    הגב לתגובה זו
    26 0
    עשיתי עבודת פרילאנס בשביל המשרד הזה.. מעולם לא ראיתי את הכסף שלי. תתביישו!!!
    סגור
  • מתי עשית את הפרילנאס שלא שילמו עליו? (ל"ת)
    אלירן 06/2019/07
    הגב לתגובה זו
    0 20
    סגור
  • אשמח ליעוץ (ל"ת)
    מבין בזה? 06/2019/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 37.
    הו הו איך שגלגל מסתובב לו (ל"ת)
    שמוליק 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    25 0
    סגור
  • 36.
    אני יזם וכרגע אני בתקופה של הכל פתוח
    יותר צניעות 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    28 1
    לדעתי המשפט הזה לא מתאים, מראה על חוסר הבנה של הסיטואציה וחוסר לקיחת אחריות. אולי אפילו יהירות. כשיש חובות לא הכל פתוח. אולי זה מה שמכעיס ומוציא את המפלצות. שנראה ממה שהוא אומר שהוא פשוט ממשיך הלאה לא מבין מה עשה ולא מתעסק באיך לתקן.
    סגור
  • מסכים. בחירה לא טובה של מילים. (ל"ת)
    הלא מבין 06/2019/09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 35.
    מי פה המפלצת?
    זבוב על הקיר 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    25 26
    לכל אותם אנשים שיורדים פה לפסים אישיים - רק שתדעו שאתם משיגים את המטרה ההפוכה, במקום לצייר את רובי כמפלצת, ירדתם כל כך נמוך שאתם יוצאים מפלצות. ולמפלצות קשה להרגיש אמפתיה.
    סגור
  • 34.
    קצת באיחור אל בכל זאת
    נויפלד 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    11 27
    אני בנסיעת עבודה אז לקח לי זמן לקרוא את מה שקורה פה. אענה בקצרה - רובי הוא אדם ישר, הוגן, אכפתי ומקצועי, שמעבר לטובה האישית האדירה שאני חב לו - כשותף לדרך שלימד אותי המון על התחום ועזר לי המון בחיי, הוא גםועשה המון עבור העובדים של טרו. במשך שנים, ראיתי מקרוב אותו לוקח פחות כסף הביתה מאשר חלק נכבד מהעובדים, מקפיד על דלת פתוחה, סובלנות אדירה לעקומות למידה ולטעויות, ויעידו על כך עשרות ואף מאות אנשים שעבדו איתנו לאורך השנים, שתמיד הקפידו להעיד בעצמם שאנחנו שונים (לטובה) בגישה ובתרבות הארגונית. עשינו כל שביכולתנו כדי לבנות ארגון אחר, כזה שלא רודף אחרי הכסף אלא רודף קודם כל אחרי טובת העובד ואחרי מקצועיות עבור הלקוחות. לצערנו, ממיליון סיבות זה לא הצליח, אבל כולן כולל כולן אינן כוונות זדון כאלו ואחרות. רובי הוא האדם ההוגן וההגון ביותר שיש בנמצא, ומי שמעולם לא ניהל עסק, לא יודע באיזו מהירות דברים יכולים להסתבך - ומשם להסתבך יותר ויותר. מאחל לכולנו עתיד טוב יותר ומוצלח יותר.
    סגור
  • גישה ותרבות ארגונית - נו באמת
    תרבות 06/2019/06
    הגב לתגובה זו
    25 0
    לא, נויפלד. אתם לא שונים, לפחות כשזה מגיע לספקים ופרילנסרים. העבדתם ספקים ופרילנסרים ואז לא שילמתם להם במשך חודשים. שוטף פלוס שלושים, ועוד שלושים, ועוד שלושים שלושימים. אז בקטע הזה, ואללה, אתם בדיוק כמו כולם - האמת, קבל תיקון, אתם יותר גרועים. ובגלל זה, גם לפני שפורקתם, *תמיד* אמרו עליכם ש״יש להם בעיה עם תשלומים.״ אבל עכשיו לקחתם את זה צעד אחד קדימה. הבוס שלך מרח ספקים ופרילנסרים חודשים, מתוך ידיעה שהחברה הולכת להתפרק, ושכשזה יקרה, שילכו לחפש את החברים שלהם. אז להלן המובן מאליו: גם ספקים ופרילנסרים הם בני אדם. יש להם משפחות, יש להם חשבונות, יש להם אפילו חובות. וכשאתם דופקים אותם באלפי שקלים - וגם בעשרות אלפי - כל ההתנצלויות והאיחולים שלך ושל רובי לא עושים להם כלום. נויפלד, אתה התקשרת למישהו מהפרילנסרים שהעסקת כדי להתנצל? רובי עשה את זה? ברור שלא. כי תכל׳ס, לא איכפת לכם. לא אתה ולא רובי לקחתם אחריות. אז בבקשה על תפאר את הגישה והתרבות הארגונית שלכם. אחי, בקטע הזה, אתם דה סיים אולד שיט.
    סגור
  • מילים כמו חול..
    ספק ממורמר 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    18 1
    תהנה בחופשה שלך ואני ארדוף בגללכם אחרי הבנקים
    סגור
  • 33.
    ראיתי את כל התגובות
    רק שתדעו 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    27 2
    רציתי להגיד שגם ב2016 שכאילו היתה צמיחה לפי הכתבה היו בעיות בפנסיות, אז אמרו שהנהלת חשבונות עשו טעויות וכשלא תיקנו היו סיבות אחרות ואמרו שהיה צריך להגיד קודם. אף אחד לא ילך לתבוע בוס בגלל אלף אלפיים ובמיוחד שחושבים שזה אשמתו שלא אמר בזמן שחסר כסף. אם כל הכבוד אנשים לא בודקים את הפניסה כל יום ןאם יש טעות צריך לתקן ולא לזרוק את זה על העובד. זה לא בסדר. לפי מה שכותבים פה אולי זה היה בכוונה ולא טעות.
    סגור
  • אז החוב לא שולם ב2016?
    לא הבנתי 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    14 9
    רובי חייב כסף לפנסיות מ 2016? בעיקרון הוא היה אמור להיות בכלא אם זה המצב.
    סגור
  • רק שתדעו
    לא נראה לי 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    14 0
    לא רוצה שישב בכלא וזה לא נראה לי הגיוני גם רק רציתי את מה שהיה חסר וזה כבר לא יקרה
    סגור
  • 32.
    אני קורא ומתמלא רחמים
    רחמים 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    25 5
    כואב הלב לשמוע על אדם שמתרסק ככה ולוקח איתו למטה עובדים ומשפחות שלו ושל אחרים. אני מקווה שימצא דרך לקום על הרגליים ולהחזיר לעובדים ולספקים את כל כספם. מי שמחליט לתקן את דרכיו יזכה לעזרת שמים וגם יצליח להחזיר כל שקל. אין דבר העומד בפני הרצון.
    סגור
  • 31.
    קצת פרופורציות
    עצמאי 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    6 24
    חברות צריכות לשלם לעובדים שלהם ולפרילנסרים. זה ברור. אבל חברות גם נקלעות לפעמים לקשיים. ובחלק מהמקרים גם אחרי שעושים מאמצים כנים ואמיתיים להיחלץ מהקשיים זה לא תמיד מצליח. רובי ניהל משרד במשך 9 שנים. בשמונה הראשונות הוא שילם לכולם הכל. הוא פרנס עשרות משפחות והשקיע כספים רבים לשם כך. בשנה האחרונה העסק נקלע לקשיים. וכמו שקורה הרבה פעמים כשמנסים להיחלץ מהבור רק נכנסים אליו עמוק יותר. וחברה שנכנסת עמוק לבור עלולה לגרור אחריה גם עובדים וספקים גם בלי רצון לעשות רע. אז אולי בשורה התחתונה יש כמה עובדים שחייבים להם כמה אלפי שקלים ואולי יש גם כמה פרילנסרים שלא שילמו להם על יום עבודה ואולי שני ימים או שלושה. אז הם נכנסו לבור קטנטן ומחר ימשיכו למקום העבודה הבא שלהם. רובי נשאר עם החובות, רובי כנראה איבד את כל או רוב רכושו. ובואו נזכור שמאחורי כל זה יש גם בנאדם עם ילדים ובמקרה הזה גם אשתו היא חלק מהביזנס אז גם היא איבדה את רכושה ואת מקור פרנסתה. קצת חמלה לא תזיק אז בואו נכנס רגע לפרופורציה. רובי חייב לכם 5000 ש״ח? 10,000 ש״ח? לא נעים אבל גם לא נורא.
    סגור
  • לא נעים, לא נורא
    פרופורציות 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    25 3
    גבר, 10,000 ש״ח זה לא ״לא נעים״ כשמדובר בספקים ופרילנסרים. אתה גם שוכח שרובי מרח ספקים ופרילנסרים במשך חודשים, *כדי* שהוא לא יצטרך לשלם להם. מה יותר ״לעשות רע״ מזה?
    סגור
  • אמר שאין לו? שיהיה? (ל"ת)
    מה זה מרח? 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    0 17
    סגור
  • 30.
    ועדיין
    חייבים לי כסף 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    6 26
    אני בהלם מהתגובות. אם זה מה שכסף עושה לכם תעשו בדק בית. יום אחד אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב דומה או שונה ורק אז תוכלו לשפוט. רובי הוא איש טוב והוא בנה משרד שהיה מושתת על טוב ונהניתי לבוא למשרד בבוקר ולחייך. אפילו כשהיה קשה. עברתם פה גבול. והעובדים שמגיבים פה גם יודעים שאמנם ייקח זמן אבל הם ייקבלו את רוב הכסף מביטוח לאומי. כן. זה חרא ואני מאוד סובל מהמצב אבל אני סובל יותר כשאני רואה אנשים שמתנהגים בצורה כל כך מכוערת.
    סגור
  • עוד תגובה שבה רובי מרים לעצמו
    2:14 בלילה 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    19 4
    איש טוב שלא מצליח להרדם
    סגור
  • 29.
    כספים
    אחת שיודעת 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    5 26
    לידיעתכם ואתם מוזמנים לבדוק אותי - רובי לא הפקיד לעצמו כספי פנסיה וגם לא לאישתו כבר יותר משנתיים כי העובדים תמיד באו קודם. רובי לא הוציא את המשכורת הכי גבוהה במשרד וגם לא את השניה הכי גבוהה במשרד וגם לא השלישית כי הוא העדיף לשלם לכוח אדם איכותי. את כל כספו הפרטי הוא השקיע בעסק וכל כסף אחרון שעוד הגיע לחברה הוא העביר קודם על לעובדים. אתם יכולים ללכלך ולכעוס וזו זכותו של כל אחד אבל שהאמת תהיה בחוץ. מי שמכיר את רובי באמת ולא סתם מחפש דם, יודע שכל הטינופת הזאת היא הבל הבלים.
    סגור
  • מי זו שב2 בלילה מוטרדת מצרות של אחרים?
    הי רובי 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    23 3
    "לא הכי גבוהה גם לא השניה וגם לא השלישית" רובי זה בדיוק המילים שבהן השתמשת כשביקשתי את הזכויות שלי. מצד שני אם היית מתוחכם לא היית מגיע למצב הזה. בקיצור הבנו שב2 בלילה אתה לא ישן ויש לך סיבות טובות.
    סגור
  • אותה אחת
    יש כאלה 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    5 22
    אם היית מכיר את הבן אדם אז היית מבין שהוא לא יענה לעצמו וכן. יש אנשים שמגינים עליו ולא סתם. הוא נתן ונתן ונתן במשך המון שנים ובסוף הדרך גם נפל. ולך האיש/ה שחושבים איך לעשות רע ואיך להציג אותו באור כל כך מגעיל, אל תשכח שרע שיוצא מאיתנו גם חוזר. והנה אני גם לא בלילה ואם אתה כזה גיבור בוא ותגלה את עצמך ואל תתחבא לך מאחורי מילים רעות על בן אדם שכנראה שאין לך מושג מי הוא בכלל.
    סגור
  • דין המעסיק אינו דין העובד
    עובד ומעביד 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    27 2
    בעלי העסק יכול להחליט שלא להפריש לעצמו פנסיה. זו העדפה של חיי העסק על פני הבטחת עתידו. זה לא הופך אותו לצדיק. כשהוא מחליט לא להפריש פנסיה או לא לשלם שכר, זו פגיעה בעובדיו. עובד שכועס על כך לא "מטנף" ולא "מחפש דם" אלא מביע תסכול מכך שפגעו בו. זה לגיטימי. הבעיה היא איתכם המגוננים שרואים בבעלים קורבן ולא מבינים את חומרת מעשיו.
    סגור
  • זה לא הופך אותו לצדיק אבל כן למטומטם
    ממש לא צדיק 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    26 1
    מסכן. חבל שלא הפריש לעצמו ולאשתו פנסיה, זה די אדיוטי.
    סגור
  • אז הוא מנהל מחורבן שלא צריך לנהל עסק
    ג'ף 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    30 1
    עדיף שיהיה שכיר
    סגור
  • זה לא לכבוד שלו (ל"ת)
    זה לא יעבוד 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • 28.
    בעלים של משרד שבא לו להקיא
    י. א 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    6 25
    עובדיםו ספקים רואים מישהו שנופל ומיד רצים לדרוך עוד כמה שאפשר? ועוד באיזו דרך - ללכלך מאחורי מסכות? הנה רעיון - חייבים לכם כסף? תעשו מה שצריך כדי לקבל אותו. דברו עם החייב, תפעילו עורכי דין אבל אל תהיו גועל נפש מאחורי מקלדת שכל מה שהם מחפשים זה דם. אני מכיר את רובי. אמנם לא מקרוב אבל שומע עליו לאורך שנים ותמיד בהקשר של טוב ויושר. אין מושלם ובטח כשנופלים אז חוטפים חזק מכל הכיוונים, אבל אתם המגיבים המסתתרים - אתם התחתית של האנושיות. כסף בא והולך. קארמה נדבקת. תעשו חושבים
    סגור
  • התחתית של האנושיות
    אוי מיכאל מיכאל מיכא 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    28 1
    רובי, חברך הטוב והישר, לא שילם לספקים ופרילנסרים במשך חודשים. מרח ומרח ומרח. למה? כי הוא ידע שהחברה תתפרק ואז הם יוכלו לחפש את החברים שלהם. את הכסף - הכסף שהם צריכים כדי לשלם איתו על הגן של הילדים, והאוכל, והשכר דירה והמשכנתא - את הכסף הזה הם אף פעם לא יראו. אז אולי המתלוננים פה הם התחתית של האנושיות, אבל אם הם יסתכלו למטה הם יראו את רובי, וכמובן שגם אותך ואת שאר המועדדות.
    סגור
  • מקווה שאתה לא עושה את אותן טעויות
    תהיה בנאדם 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    26 1
    מקווה בשבילך שאתה משלם שעות נוספות, פנסיה, מאפשר לפדות ימי חופשה ומקפיד גם על היתר. עמדתך ברורה אך עליך לשקול גם אפשרות שאם תתנהג כמו בנאדם לא תחטוף מכל הכיוונים ביום שחור. קארמה נדבקת. תעשה חושבים.
    סגור
  • 27.
    איפה נוייפלד?
    ליאור 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    13 16
    מי שהיה שותף בכיר בחברה, מופיע בתמונות, שכר והעסיק אנשים, הבטיח הבטחות. איש מוכשר אבל אחריות ניהולית אפס. שאפו לרובי שסופג את הכול ומחפה על השותפים שאחראים לא פחות. מנהלים נמדדים על החלטות טובות במצבים לא טובים.
    סגור
  • הי רובי
    הרשע שנתו נודדת 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    21 3
    איזהו צדיק? הישן בלילות שנת ישרים. הרשע שנתו נודדת, הוא מתהפך על יצועו בשעות הקטנות. עוולותיו מדירים את שנתו. שאפו לרובי שמסיט את האש לליאור, ועל הדרך גם מרים לעצמו. איפה מריה?
    סגור
  • 26.
    העיקר שהשותף חוגג בארה"ב עכשיו.. (ל"ת)
    עובד בטרו 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    17 16
    סגור
  • 25.
    כואב לקרוא פה את הטוקבקים
    אפור 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    10 24
    כמה רגש, כמה זעם, ים גועש, אהבה עיוורת שהפכה לשנאה שורפת. ברגעים כאלה כמי שמכיר עבד.ה במשרד תקופה ארוכה, אני לא שחור ולא לבן, אני אפור, ככה כי נוח לי לא לנקוט עמדה, או שכן. לכאוב את שני הצדדים לפעמים להיות בלבן ולפעמים להיצבט בשחור. כמו ילד מבולבל שלא רוצה לבחור בין אבא לאמא כשהם רבים. חיזוקים לכולם
    סגור
  • 24.
    שאפו לאדם שניסה וחלם והגשים ... קורה ...בהצלחה בהמשך . (ל"ת)
    באסה 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    4 23
    סגור
  • 23.
    התגובות כאן יצאו מפרופורציה
    שייקה 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    9 26
    רובי עשה טעויות (והרבה) בכל מיני אספקטים. אבל לא מגיע לו (ולאף בן אדם) איחולים ותגובות כאלה. קל לכתוב כשנשארים אנונימיים דברים נוראיים. מקווה שהכסף יוחזר במהרה לכל מי שחייבים, ליבי איתכם.
    סגור
  • הכסף לא יוחזר, לא במהרה ולא בכלל
    כסף 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    25 2
    הבנקים יקבלו את מה שרובי חייב להם, ולאחר מכן (בתקווה) חלק מהעובדים הקבועים, שאגב מארגנים תביעה עכשיו נגד ״האנשים הטובים״ בכתבה. הפרילנסרים לא יקבלו גרוש - הם האחרונים בתור, כמו תמיד, ולא משנה שהם אלה שהכי צריכים את הכסף.
    סגור
  • אתה מבייש את הפרילאנס שבי
    פרילנס 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    4 21
    אתה פרילנס שלא קיבל כסף? תעשה כל מה שאתה יכול לקבל אותו ותיקח בחשבון שזה חלק מלהיות עצמאי. לפעמים מרוויחים ולפעמים מפסידים. זה המשחק ואלה הם החיים. בגלל התסכול שלך אתה פה ממציא ומשער לעצמי שגם מלכלך כי זה עושה לך נעים בגב. תדע לך - זה הרע ביותר לעשות גם אם אף אחד לא רואה אותך. ממליץ לך לעשות מה שאתה יכול ולשחרר את הגועל ואולי תפגוש את האנשים האלה במקומות שבהם הם יתנו לך בדרך אחרת. לגבי בנקים אחי - הם הראשונים בחברה כזאת להפסיד כסף והעובדים כמו עובדים אמורים לתבוע. לגיטימי. אין לזה קשר לסוג האנשים אלא לסיטואציה. מאחל לך להיות פחות מרמרת
    סגור
  • לפעמים מרוויחים, לפעמים מפסידים
    אתה לא רציני, נכון? 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    27 1
    ואללה צודק. אני צריך להיכנס לשופרסל ולהגיד להם, חבר׳ה, אני לא משלם היום. אתם יודעים איך זה: לפעמים מרוויחים, לפעמים מפסידים. לבעלת הבית שלי: אחותי, אין תשלום החודש. לפעמים מרוויחים, לפעמים מפסידים. אמרו לי בטוקבק. איך לא חשבתי על זה קודם? לדרוש את הכסף מחברה שהבטיחה לשלם לי אותו - ואללה, באמת גועל. כולי מרמור, ובגלל מה, כי עבדתי שבוע ולא קיבלתי תשלום? אני חייב לשחרר! אז אפשר בלי סשימי השבוע, או שכ״ד, או את הגן של הילד שלי - זה עדיף מאשר להתמלא במרמור! תודה על ההארה!
    סגור
  • מה אתה מבין, חכה שתעבוד בלי משכורת
    אפי 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    26 2
    שופרסל יקבלו את זה. יש גבול. מכבדת את מפעל העשייה המפואר של הבחור. לבנות משרד פרסום מ0 בלי קשרים והורים עשירים. אני מבינה גם אולי שהוא חשב שהוא עוזר לאנשים ומראה להם את האור. (זאת בעיה אחרת שדורשת טיפול שונה) מאחלת לו שיצליח לשלם את מה שהוא חייב. אבל.... שמו לב. אף אחד מהשותפים לא לוקח אחרויות. אני מאחלת לו שיצליח להחזיר את מה שהוא חייב אבל מראש הגישה היא, החברה חייבת לעובדים כסף, לא הוא. ואם מדברים על גישה, באיזה עולם לא משלמים לעובדים זכויות סוציאליות ושולחים אותם לדבר עם "החברה" שנסגרה. העובד לא במרכז של שום דבר. להרגיש עם ולהיות בלי.
    סגור
  • 22.
    פרסומאי בשקל וחצי לא הבין איך עובד הענף עכשיו
    צביקי 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    27 4
    וגמר כמו דוביד פוגל
    סגור
  • לא מדויק
    שי 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    2 21
    גם אחרי כל המשברים דוביד פוגל גמר את הקריירה כאיש עשיר ותמיד יזכר כאחד מהיסודות של עולם הפרסום הישראל
    סגור
  • 21.
    עלק אנשים טובים
    עלק אנשים טובים 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    30 4
    אנשים טובים לא מורחים ספקים במשך חודשים ואז מודיעים להם שהחברה לא יכולה לשלם. זה תרגיל מלוכלך, במיוחד כשמדובר בפרילנסרים שגם ככה נאלצים לחיות מהיד לפה. לא משנה באיזה קונסטלציה הוא ימצא את עצמו, אני לעולם לא אעבוד שוב עם ברזני או אנשיו.
    סגור
  • 20.
    כל תגובה חיובית שתכתב כאן תזכה למענה
    לא ננוח 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    23 6
    האמת חייבת להכתב
    סגור
  • 19.
    רובי בחור זהב
    אודי 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    6 30
    מאחל לו לצאת מהר מהברוך ולהיבנות מחדש, מגיע לו רק טוב בחיים האלה.
    סגור
  • הכי זהב
    מה זה זהב 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    23 3
    זהב טהור (למעט הקטע של למרוח את הספקים, כולל הפרילנסרים, במשך חודשים ואז לא לשלם).
    סגור
  • 18.
    חבר של רובי ולא עיתונאי אובייקטיבי
    משה בנימין 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    31 3
    ככה לא עושים תקשורת. לפחות שיהיה גילוי נאות כדי לא להטעות את הקוראים שחושבים שהמידע נבדק.
    סגור
  • לכתבה מנובמבר 2014 או לכתבה הזו
    למי להאמין 06/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משה בנימין 2014: "'ברזני לוי' סוגר שנה עם תקציבים חדשים; שחף לוי חזר למשרד כשותף" משה בנימין 2019: "'ברזני לוי' הוקם בשנת 2010 על ידי רובי ברזני ואיש הקריאייטיב שחף לוי שמאוחר יותר פרש, בשנת 2014 לערך." כשרואים פערים כאלה מתחילים לפקפק גם בכל שאר הדברים שכתב.
    סגור
  • מי אובייקטיבי?
    אז איך עושים? 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    2 30
    חברת החדשות? עיתונאי מעריב? אולי ידיעות? בחייאת! אין עיתונות אובייקטיבית. אם יש למשה דעה אז שיביע אותה. הוא לפחות לא מתחבא מאחורי המקלדת תחת שמות בדויים
    סגור
  • רובי איש קטן ונקמן
    מפחדים מרובי 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    27 4
    ברור שמי שיביע ביקורת גלויה ישלם ביוקר
    סגור
  • 17.
    מי שאוכל אבטיח לפני השינה
    אבטיח לפני השינה 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    36 3
    שלא יתפלא שהוא קם בתוך שלולית של פיפי
    סגור
  • 16.
    קצת כבוד לאנשים שהביאו פרנסה לעשרות אנשים
    ר.ק. 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    8 32
    קצת כבוד לאנשים שהחליטו לחלום ולעשות דברים אחרת. 9 שנים בהם פרנסו עשרות אנשים, יצרו חברויות, הפגישו אנשים, הולידו משפחות וילדים. חייבים לזכור את זה לפני הכל ולמרות הכל היו טעויות, ועל זה משלמים היית לי הזכות להיות שותף לדרך ואני כואב את המצב. בהצלחה לכולם, ושלא תגיעו שוב למצבים שיגרמו לכם לקבל החלטות לא נכונות.
    סגור
  • לשלם ליחצנים במקום להחזיר חובות (ל"ת)
    בושה 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    30 3
    סגור
  • נו באמת
    מה? 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    4 32
    בן אדם שמפעל חייו קרס והוא רץ ומספר על זה? בחייאת נו. אז כתבו עליו גם דברים טובים כי כנראה שיש אנשים שמכירים אותו אז הוא שילם? כל דבר במדינה המזורגגת הזאת הופך לשיימינג מגעיל. איכסה.
    סגור
  • צריך לבדוק עובדות
    ככה לא עושים עיתונות 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    34 2
    לא היו לרובי 28 עובדים ויש בכתבה עוד הרבה חוסר דיוקים. אם הוא מאמין למידע שמסר לכתב כדאי לבדוק בעיות נפש.
    סגור
  • עובדה
    העובדת ה 28 06/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 10
    מוזמן לבדוק במקום לשקר להנאתך. אני הוצאתי תלושי שכר ל 28 עובדים בשנת 2018 ואם משום זה מה שאתה מחליט לקרוא לו שקר, קדימה תעבור להמצאה הבאה.
    סגור
  • 28 תלושי שכר לעובדים בשנה- 14 עובדים במשרד. לא שרדו
    "העובדת" 06/2019/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שלמת במקביל בחודש, לא מצטבר. לשחק עם מספרים בצורה לא חכמה זה לא חכם
    סגור
  • 15.
    אנשים מופלאים ומקצוענים!
    אודליה 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    9 29
    קוראת את התגובות לכתבה ומבינה עד כמה אנשים יכולים לטעות. אך האמת במקרה הזה היא אחת והיא חד משמעית. מניסיוני הרב בתחום השיווק והפרסום, ומהכרותי עם משרדי פרסום רבים מאוד שעבדתי מולם, נוכחתי וזכיתי גם לעבוד מול משרד ברזני לוי /True. מדובר באנשים שקורצו מהחומר הכי טוב שיש! מקצוענות מהשורה הראשונה, חשיבה מחוץ לקופסא וביצוע מהטובים שנתקלתי בהם, והחשוב מכל! שמירה על דרך של אנושיות, אכפתיות, אמת בעשייה ודאגה לסביבה יותר מאשר לעצמם. חבל לי מאוד על התגובות האחרות שנכתבו. מגיע לכם רק טוב ופרגון על הדרך שלכם. רובי, מריה, נויפלד יקרים וכל הצוות שצעד איתכם בדרך- תודה לכם על הזדמנות אדירה לעבוד איתכם, לחלום, לפתח ויותר מהכל לחוות את הדרך הנפלאה שאתם מביאים אתכם. מחכה לרגע שאוכל לעבוד מולכם שוב. גם ברגעים של משברים ואתגרים, הטובים ביותר מצליחים לצעוד שוב בדרך להגשמת החלום. לי אין ספק בהצלחתכם, אפילו לא לרגע, בכל דרך שתמשיכו בה. בהערכה ענקית ?? ובציפייה עצומה לעבוד מולכם שוב בקרוב
    סגור
  • 14.
    כרוניקה ידועה מראש
    דוד אלטמן 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    32 4
    איש טוב רובי, איש טוב עם מוטיבציה ענקית להוכיח שהוא "עשה את זה" לכל אלה שלא קיבלו אותו או לא קידמו אותו. יכולת ניהול אפסית וחבירה לתואמת שרה נתניהו העלתה אותו למסלול של התרסקות. תוסיפו לתבשיל חוסר בסיס איתן של לקוחות, או, במילים אחרות, שניים וחצי לקוחות שהציפו עם עבודה בריטיינר נמוך. לא היה לך פירסום רובי. לעצב תפריטים וניוזלטר לבית קפה זה לא פירסום, מקסימום סטודיו לגרפיקה. והכי חשוב: לא לשלם פנסיות לעובדים זה ממש כמו לגנוב כסף מהכיס, כמו לשדוד פיצוציה או לגנוב רכב. יושבים על זה בכלא.
    סגור
  • אשתו שרה נתניהו
    אי שם 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    21 3
    בול שרה נתניהו
    סגור
  • ירדתם לשיא הנמוך
    איזה גועל 06/2019/05
    הגב לתגובה זו
    1 19
    אם יש גועל נפש אז אתם בטח לוקים בו בשיא הכוח. תתביישו לכם. עברתם גבול בכל התגובות וזאת ביניהם. מכירה את מריה אישית ומקצועית ואולי היא עיצבנה אתכם אבל לחפש לכתוב גועל כי זה כיף - זה גועל. שיחזור אליכם כמו שהבאתם את זה.
    סגור
  • השגחה עליונה
    ברוך שפטרנו 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    28 3
    באותו שבוע נפלו שני עריצים במדינת ישראל, יד אלוהים בדבר
    סגור
  • אחד שיודע
    אלוהים 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    1 22
    אין ספק שיד האלוהות נגעה בשני עריצים ועכשיו אני עובר לטוקבקיסטים מפגרים שחסר להם שכל. נמגר את כולם חחחח
    סגור
  • זה ממש עלוב שאתה מגיב כאן
    רובי 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    23 1
    עלוב כמעט כמו האמפטיה הממומנת שסידרת לעצמך שם למעלה
    סגור
  • 13.
    רובי בחור חביב אבל בוא נודה על האמת,
    לקוח עבר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    33 4
    הייתם משרד לא מהטובים שעבדנו איתם. רציתם מאוד אבל ההשקעה הייתה במקומות הלא נכונים לעיתים הרגיש כמו לעבוד עם משרד פרסום של לפני שני עשורים. לא הדבקתם את הקצב המקצועי וזה היה מאוד חסר ומורגש. הייתם משרד שמתאים לעולם הישן והיום אין לזה מקום ולכן עזבנו (ולא הועזבנו כמו שציינת בכתבה...) רובי היקר, בהצלחה במה שתעשה, אבל לפני שתעשה, דרוש הרבה בדק בית.
    סגור
  • לקוח עבר?
    ראובן 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    3 26
    לא מכיר אותך ולא מכיר את המקרה. אבל אם בעל עסק אומר שאתה לקוח לא משתלם, אולי אתה לקוח לא משתלם, אחרת היה עושה הכל על לשמור על היחסים איתך. מכיר את הלקוחות האלו שמוצצים את הדם כי הם משלמים איזה כמה גרושים ומרגישים מלכי העולם. האם זה המקרה? לא בטוח, רק שהתגובה שלך פה מראה על לחץ גדול....
    סגור
  • מה זה אומר עליך "לקוח"?!
    היה שם 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    7 27
    היום אתה נכנס ומלכלך על אנשים שהזיעו עבורך?! לקוח קטן וכפוי טובה שמגיב רק בגלל שרמזו שאתה לקוח פח.
    סגור
  • הזיעו? זה לא התנדבות.. קיבלו כסף על זה (ל"ת)
    עונה 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    23 1
    סגור
  • קיבלו כסף....
    ראובן 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    1 23
    התשובה הישראלית הדוחה של בעלי העסקים. רק לכתוש ול@^#%$# ואחרי זה להגיד אבל שילמתי לך.
    סגור
  • 12.
    עבדתי ב'טרו' עד לפני חודשיים
    ניר גיסר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    12 28
    עבדתי ב'טרו' ואני בשוק מחלק מהתגובות כאן, המשרד ובמיוחד רובי הם עוף מוזר בעולם הפרסום, העובד הוא לפני הכל, קיבלנו את כל התנאים להצליח, קורה שעסק עובר משבר ולא מתגבר עליו אבל זה בטח לא בגלל המקצועיות או דבר שנעשה בכוונה, אני מאחל שבכל מקום שבו אעבוד יהיה לי בוס כמו רובי ואני מאחל לכל עסק שקובע ינהל לו את הפרסום. כל מי שמגיב כאן הרשעות כנראה לא באמת מכיר את אופי המשרד.
    סגור
  • לי ולך היו הרבה שיחות מטבח בהם דיברת אחרת
    ממה אתה מפחד ניר? 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    22 2
    מה הלקקנות פתאום אני לא מצליח להבין אתה יודע טוב מאד שרובי הוא נבל גדול שעשה לי לך ולעוד כמה טובים עוול, ניצל אותנו ורימה אותנו. ממש לא מובנת לי התגובה שלך מאכזב אבל אם אתה מפחד אני יכול להבין שאולי זאת הסיבה היחידה שלגיטימית לתגובה המזוייפת הזאת
    סגור
  • דיברת אחרת אולי במשרד אבל
    ניר 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    1 24
    להוציא כאן הכל זה לא יפה
    סגור
  • קיבלנו את כל התנאים להצליח?!
    טרו טרו אה 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    26 2
    עבדת שם פחות משנה, למה? כמה כסף חייבים לך? תנאים להצליח מתחילים מהבסיס (כי שעות נוספות הוא לא שילם)- משכורת וזכויות סוציאליות. מקצועיות היא לנהל עסק תקין שהעובדים במרכז מקבלים את לפחות את המינימום שמגיע להם.
    סגור
  • כל התומכים כאן קנו את השקר שמכרו להם
    עבדו עליך 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    29 2
    זה שאתם לא מכירים את המחלות שלו לא אומר שהם לא אמיתיות. תמיד נתן לכולם תחושה שהם אפסים והוא הגואל שלהם. תמיד כיסה גרעונות מהפנסיות. אף פעם לא היה לו משנה הזכויות של העובדים שלו ובטח שלו שם אותם ראשונים
    סגור
  • העיקר ללכלך - תתביישו
    י. ר 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    3 25
    עבדתי בטרו ובברזני לוי שנים וזה שקר וכזב. כן היו עיכובים אבל תמיד לוו בהסברים כולל כסף שרובי הביא מהבית כדי לכסות כל מה שיכל. תמיד הקשיב, לימד ומצא את הזמן להקדיש גם כשלא היה. למדתי ממנו המון ואתם המכפישים תתביישו. הולכים וממציאים לכם אמיתות ממקום שנתן לכם בית.
    סגור
  • מי שלא עובד, רעב
    ראסמי 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    18 2
    מקום עבודה הוא מקום שמתפרנסים לפני הכל. תודה לרובי שפינה מזמנו.
    סגור
  • וואו, מדוייק (ל"ת)
    א.ש 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    26 2
    סגור
  • 11.
    פעם אחרונה
    רובי 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    37 38
    עובדי טרו היקרים (שרואים את הידיעה ומגיבים לה), זו כנראה הפעם האחרונה שאני פונה אליכם ביחד. אני קודם כל רוצה להגיד תודה גדולה לכל מי שלקח חלק בטרו. כולכם נתתם חלק כזה או אחר מזמנכם, ניסיונכם ומליבכם, ועל כך אני תמיד אוקיר לכם תודה. באשר לחובות החברה אליכם, מקווה שתאמינו לי שעשיתי כל שביכולתי כדי לא להגיע למצב שכזה ולשם כך נתתי את כל כספי ומרצי. תמיד הצבתי את עצמי במקום האחרון כשדובר בתשלום משכורות וזכויות סוציאליות (יעיד על כך כל איש כספים או שותף שעבד איתי לאורך השנים), כחלק מהתפיסה של העובד במרכז, אחריו הלקוחות ואחריהם הספקים (ובסוף הרשימה, אני). יכול להיות שזו טעות אינהרנטית בניהול עסק, אבל אני עומד מאחוריה ולוקח אחריות מלאה על הנזקים ככל יכולתי. אז צר לי על מי שנפגע מביניכם, התכוונתי לעשות רק טוב. מאחל לכם שתקחו את הטוב ממה שקיבלתם בטרו, אם זה מבחינת הידע המקצועי שספגתם ואם זה המרקם האנושי שתמיד היה משובח. עלו והצליחו, ואל תתנו לפחדים שלכם לנצח. באהבה, רובי
    סגור
  • אם זה באמת רובי
    אני 06/2019/04
    הגב לתגובה זו
    13 9
    זה הכי עצוב
    סגור
  • לגבי חובות החברה אילכם
    חובי סטאר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    18 7
    לגבי חובות החברה.... זה של החברה אני רק משכתי משכורת, לזוגתי ולי העובד במרכז החוב של החברה כחלק מתפיסת מציאות עכשיוית אינהרנטית.
    סגור
  • אתם לב ענק
    אורן הצפוני 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    7 21
    אחי אתם הראיתם לי שאפשר להיות חלק מעולם הפרסום שעתיר בלכלוך - טובים, צודקים ועם ערכים. אני עד שלא החזקתם תשלום אפילו פעם אחת (טוקבקיסטים בשקל, אני אמיתי... הייתי ספק במספר מצבים), והייתם המשרד היחיד שעבדתי מול אנשים שלא מלאים בעצמם ושבאמת אוהבים את העבודה שלהם, ומתנהגים כמו בני אדם. מקווה שתצאו מהמשבר הזה בקלות. אוהב ומעריך באמת, ותודה על הזכות לעבוד יחד.
    סגור
  • בתור שותף לשעבר
    שחף לוי 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    11 26
    בסיטואציות קשות כאלה אין מישהו שלא נפגע, אבל אמת היא אמת. העובדים של טרו תמיד היו במרכז, מאות שעות שינה הושקעו בתשוקה ללקוחות, והלקוחות תמיד קיבלו הרבה הרבה יותר מכל הסכם חתום. רובי, כל מילה בסלע והמון הצלחה בהמשך >>
    סגור
  • מעניין שאתה חתום על תוצרים מ-2016
    פרשת ב-2014 06/2019/03
    הגב לתגובה זו
    29 5
    האמת שלכם היא דבר מיוחד
    סגור
  • 10.
    בהצלחה רובי. אתה מלך. תמיד היית ותמיד תהיה!!! (ל"ת)
    מיכאל 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    13 27
    סגור
  • 9.
    הרבה בהצלחה בהמשך אלוף! (ל"ת)
    איתי טרייסטר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    10 25
    סגור
  • 8.
    מניסיון רב שנים-משרד של אלופים ושחקני נשמה
    מילי 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    20 30
    אחד ממשרדי הפרסום שבאמת נתנו את כל הלב ללקוח עם צוות סופר מקצוען ותוצאות מדהימות. אחרי 6 שנות עבודה אינטנסיבית משותפת ואלרי שנים בעולם השיווק והכרות עם משרדים רבים.. יכולה לומר בפה מלא שממש חבל שהמשרד מספיק את פעילותו ואני בטוחה שכל אחד מהם עוד יעשה המון בעולמות הפרסום והשיווק. מה שקרה להם יכול לקרות לכל אחד... עולם הפרסום ידוע כקשה ביותר להישרדות בעיקר בשנים האחרונות. רובי ומריה אנשים עם לב הכי גדול שהכרתי, צפוי לכם עוד עתיד מזהיר!!
    סגור
  • 7.
    אין אמת בפרסום
    כתבה מגוחכת 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    28 7
    והתגובות בכלל. רובי מגיב לתגובות של עצמו בשרשור. הכי נמוך שיש.
    סגור
  • 6.
    כל אחד מנסה לשכתב את ההיסטוריה שלו
    תעשייה של בולשיט 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    28 3
    עם כתבות יחצ יש עובדות בשטח יאללה די נכשלתם מה ההתקרבנות יש מחיר לחוסר מקצועיות וחוסר חדשנות
    סגור
  • 5.
    זאת רק נקודה בהיסטוריה, בהצלחה בהמשך! (ל"ת)
    עובדת טרו לשעבר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    13 28
    סגור
  • למה לא לפרגן בגלוי?
    מי את עובדת מסתורית 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    25 9
    אולי את לא קיימת?
    סגור
  • אני מבינה את הכעס
    עובדת טרו לשעבר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    8 25
    אני מבינה שאת/ה כועס/ת ואני בטוחה שיש לך על מה, אולי חייבים לך כסף ואת/ה מרגיש/ה מנוצל. המשרד הזה היה קיים 9 שנים, היו לו כל מיני תקופות, גם אם אזדהה לא בטוח שתכיר/י בסופו של דבר יש פה אנשים, שכל מה שרציתי היה לאחל להם בהצלחה בהמשך. אני רוצה לאחל גם לך בהצלחה! שהחובות ישולמו לך ושתמצא/י מרגוע לכעסך
    סגור
  • ניחוח דק של טבעונות
    תגובת השנה 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    34 7
    טל גלבוע שומרת לך מקום ברשימה
    סגור
  • 4.
    לבינוניים במודל הקלאסי
    זכות קיום 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    19 14
    אין זכות קיום עוד. רק אם הבעלים עושה את רוב התפקידים הבכירים. אין יכולת לא למשכורות ולא למשרדים.
    סגור
  • 3.
    אייס אולי כדאי שתעשו כתבה על מנכלים שחושבים
    אוי אוי אוי 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    32 8
    שמותר להם לעשות הכל כולל לגנוב פנסיות וזכויות של עובדים
    סגור
  • אדיוט (ל"ת)
    הלוואי שתגיע למצבו 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    6 26
    סגור
  • 2.
    משרד בינוני ומטה, טוב שנעלמתם (ל"ת)
    שם 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    36 10
    סגור
  • תגובה מרושעת. עשו עבודה יפה. (ל"ת)
    ברטוב 06/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    עכשיו תשלם לנו את הפנסיות והמשכורות שאתה חייב לנו
    גועל נפש. 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    41 9
    רובי הוא מעסיק מזעזע שתקוע עם הראש בתחת של עצמו וחושב שהע(ו)בדים שלו צריכים לממן את השגעונות גדלות שלו. תשלם לפרילנסרים שלך לפני שאתה משלם לכתבות יחצ.
    סגור
  • קצת אנושיות
    עובד בטרו 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    11 30
    הבן היחיד בתחום הזה שרחוק מאוד משגעון גדלות. נתן את כל כולו, את נשמתו ואת רכושו כדי להחזיק את המשרד ואת העובדים עד הרגע האחרון. היד הכי קלה על המקלדת כשאפשר להסתתר. אולי תגיד את זה בלי להסתתר מאחורי שיימינג עלוב.
    סגור
  • מריה די את פתטית (ל"ת)
    חחח 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    35 9
    סגור
  • אין אף עובד בטרו שעומד מאחרי התגובה הזו
    לידיעת כולם 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    23 9
    ביררתי אחד אחד. כנראה שמממן הכתבה גם עושה לעצמו לייקים.
    סגור
  • עלק "עובד בטרו"
    תזדהי בעצמך 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    27 6
    את יכולה להזדהות כ"אשתו של" במקום להסתתר מאחורי המקלדת
    סגור
  • בדיקת מיניות
    ממסתתר למסתתר 06/2019/02
    הגב לתגובה זו
    6 26
    בפעם האחרונה שבדקתי לא הייתי אישה אבל עכשיו שאמרת, חייב לבדוק את עצמי.
    סגור