שיווק ופרסום

האוניברסיטה הפתוחה מוציאה את תקציב הפרסום למכרז

התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקלים, יוצא למכרז לאחר 4 שנים באדלר חומסקי, אליו הגיע במסגרת הסדר החוב עם משרד הפרסום פוגל אוגילבי כשזה נקלע לחובות ונסגר
משה בנימין | 
האוניברסיטה הפתוחה (צילום גדעון מרקוביץ)
לאחר 4 שנים שבהן עבדה עם אדלר חומסקי, האוניברסיטה הפתוחה מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז - כך נודע לאייס. תקציב הפרסום של האוניברסיטה טופל במקור על ידי פוגל אוגילבי אך לאחר שזה נקלע לחובות מדיה לקבוצת אדלר, נחתם בין הצדדים הסכם הסדר חוב שבמסגרתו חלק מתקציבי המשרד עברו לידי אדלר וביניהם האוניברסיטה. 
במסמכי המכרז מציינת האוניברסיטה, כי בשנתיים האחרונות הוקצו עבור שירותי שיווק ופרסום כ-9 מיליון שקלים, שמתוכם התקציב שעבר תחת ידיו של משרד הפרסום עמד על 4.5-5 מיליון שקלים בשנה.
בשונה ממקרים אחרים, שבהם ההתקשרות עם הזוכה היא לשנה עם אופציות הארכה, במכרז זה, ההתקשרות תתחיל בחוזה ל-3 שנים עם אופציות הארכה עד ל-6 שנים מקסימום. כמו כן מציינת האוניברסיטה כי תיעזר בשירותיו של משרד הייעוץ התקשורתי בן-חורין אלכסנדרוביץ' כיועץ לועדת המכרזים בבדיקת ההצעות.
משקלי הציונים שיינתנו להצעות המתמודדות ייקבעו לפי 40% למחיר ו-60% לאיכות. שלב האיכות למכרז יתקיים בשני שלבים. בשלב א' ייקבע ציון איכות לכל המציעים ועד 5 מציעים בעלי הציונים הגבוהים ביותר בשלב א' של האיכות יעברו לשלב ב' של האיכות. המציעים שיעברו לשלב ב' של האיכות, יתבקשו להגיש לאוניברסיטה מצגת קריאייטיב לפי בריף. 
הסעיפים בקטגוריית האיכות שמהם יורכב 100% הציון כוללים את תיק העבודות שיהווה 25% מהרעיון, אסטרטגיית מימוש הרעיון 25% ושימוש בעולם הדיגיטלי 20% ובסה"כ 70% מהציון. בנוסף לסעיפים אלו ייקבע הציון גם לפי היקף שנות הניסיון המקצועי של ראש הצוות 15%, היקף שנות ניסיון מקצועי של איש צוות 5%, ניקוד עבור ניסיון המציע בעבודה עם לקוחות בעלי פריסה ארצית, עד 5% (לפי מספר הלקוחות) והתרשמות כללית מהמציע – 5% מהציון. 
בין תנאי הסף להתמודדות דורשת האוניברסיטה ותק של 3 שנים לפחות בשירותי שיווק ופרסום למגזר הכללי, הערבי והחרדי. האוניברסיטה תשקול לאשר במקרה זה ותק של מציע באמצעות קבלן משנה, לרבות חברה קשורה. כמו כן, להכיר בניסיון האישי של אדם שהוא בעליו של המשרד המתמודד ומנהלו הפעיל, כניסיון קביל. 
עוד תדרוש האוניברסיטה ניסיון מוכח ב-3 השנים האחרונות שקדמו לפרסום המכרז במתן
שירותי שיווק ופרסום ללקוח אחד לפחות בהיקף של לפחות 5 מיליון שקלים, ומחזור כספי שלא יפחת מסך של 10 מיליון שקל, לכל שנה במשך 3 השנים האחרונות שקדמו למכרז. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה