שיווק ופרסום

הפרסום בביטוח לוהט: AIG נכנסת ישירות ב'הראל' בקמפיין חדש

AIG לוקחת את המשפט הידוע של הראל "אולי יש לך ביטוח, אבל אין לך הראל" ומשנה את חלקו השני ל"למה לשלם עליו כל כך הרבה"? הבחירה בענת הראל לפרזנטורית אינה מקרית 
משה בנימין |  3
ענת הראל (צילום צילום מסך)
בשנה האחרונה, הפרסום בקטגוריית הביטוח הפך לאחד הבולטים מבחינת היקפי ההוצאה הכספית עם נוכחות ערה של כל מותגי הביטוח המובילים בטלוויזיה, וכעת, בפרסומת החדשה של AIG שתעלה הערב לאוויר, חברת הביטוח כבר מסמנת מטרות ונכנסת ישירות בחברת הביטוח הראל.
את הקמפיין של AIG מובילה מגישת הטלוויזיה ואשת הכושר ענת הראל, וכן, הבחירה בה אינה מקרית, וכוללת רמז נוסף שמוסיף על העקיצה במשפט הסוגר של הפרסומת. הראל שהיסטוריית הפרסום שלה כוללת קמפיין למותג הדגנים פיטנס שבו היא מוצגת כאוטוריטה של בריאות וכושר מופיעה גם בקמפיין AIG כשהיא מוציאה את זעמה על שק איגרוף.
התסריט מדבר על הצעה שקיבלה הראל מ"חבר" שהמליץ לה על "ביטוח בריאות, מה זה יקר". הראל מציינת שהא אינה כועסת על החברה, ומוסיפה "פשוט לט ידעתי שב-AIG יש בדיוק אותו הביטוח רק בהרבה פחות כסף". הפאנץ' והעקיצה מגיעים בסוף כשהראל מישירה מבט למצלמה ואומרת "אולי יש לכם ביטוח בריאות" - המשפט שאיתו הראל רצה כבר שנים - רק שהפעם חלקו השני הוא: "אבל למה לשלם עליו כל כך הרבה". 
 
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת שנת 2019 פרסום חברות הביטוח (בריאות וכלי תחבורה) בטלוויזיה עומד על כ-274 מיליון שקלים במחירי מחירון. בתקופה המקבילה אשתקד, מינואר 2018 עד אמצע יולי 2018, בבדיקה דומה, עמד היקף הפרסום על 147 מיליון שקלים (מחירון) בטלוויזיה, כך שמדובר בעלייה דרמטית של 87%. 
בין החברות הבולטות, בטלוויזיה בלבד, נמנות AIG (ראובני פרידן) עם הוצאה של כ-38 מיליון שקלים, ביטוח ישיר (באומן בר ריבנאי) עם 36 מיליון שקלים, הפניקס (No,No,No,No,No,Yes) עם 35.5 מיליון שקל והראל (לאו ברנט) שמובילה את הקטגוריה עם 70 מיליון שקל (מחירון). נתון נוסף שמעיד על פתיחת הכיס של חברות הביטוח הוא בהוצאה הכוללת (כל אמצעי המדיה) של חברות הביטוח בתקופה המקבילה ב-2018, שעמד על 210 מיליון שקלים, פחות מהפרסום בטלוויזיה בלבד ב-2019. 
הפרסומת של AIG צפויה לעלות הערב לאוויר ומעניין לראות האם הראל תשיב מלחמה ותצא מ"אזור הנוחות" שלה שכולל בעיקר חסויות (והרבה מהן) בפריים טיים. 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    AIG
    מני 07/2019/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שומר נפשו ירחק מהחברה הזאת.
    סגור
  • 2.
    שטויות
    אילן 07/2019/15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה לא אותו ביטוח , אין קסמים , אנשים לא יודעים לקרוא ולבדוק . ביטוח בריאות זה לא ביטוח רכב
    סגור
  • 1.
    חזק ! (ל"ת)
    דור 07/2019/14
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור