שיווק ופרסום

אחרי 3 שנים בראובני פרידן: תקציב הפרסום של קק"ל יצא למכרז

שנת השיא של הקרן הייתה בשנת 2018 אז עמדה ההוצאה לפרסום על כ-32 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים
משה בנימין |  4
קרן קיימת לישראל (צילום צילום מסך)
לאחר 3 שנים עם משרד הפרסום ראובני פרידן שזכה במכרז האחרון שהתנהל ב-2016, תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז - כך נודע לאייס. תקופת ההתקשרות עם המשרד הזוכה תעמוד על שנה עם אופציה להארכה ב-4 שנים נוספות עד ל-5 שנים מקסימום. 
המכרז כולל את חלק הקריאייטיב, לרבות פעילות בסלולר וסושיאל וכן את רכש המדיה עבור קק"ל. על פי מסמכי המכרז, מסגרת התקציב הכוללת עומדת על 7 מיליון שקלים שמתוכם, מסגרת השיווק והפרסום השנתית המוערכת עומדת על כ-5 מיליון שקלים ורכש המדיה על כ-2 מיליון שקלים. 
בין תנאי הסף להתמודדות במכרז נדרש ניסיון של 5 שנים לפחות ברכש מדיה; ניסיון עבר בהפקת קמפיין פרסומי בשנתיים שקדמו להגשת ההצעות בהיקף כולל, לרבות אך לא רק, עלויות הפקה, רכש מדיה ופרזנטור, של לפחות 3 מיליון שקל.  כמו כן נדרש ניסיון בהפקת קמפיין מיתוגי עבור מוצר, שרות או יוזמה, בשנתיים שקדמו להגשת ההצעות בהיקף כולל של לפחות מיליון שקל. במקביל דורשת קק"ל ראש צוות מטעם משרד הפרסום שגם לגביו יחולו תנאים שונים של ניסיון בניהול לקוחות ורכש מדיה. 
ההצעות המתמודדות ייבחנו לפי ציון בשיעור של 30% עבור החלק הכמותי ו-70% מהציון שיוענק לחלק האיכותי. קק"ל מדגישה עוד, כי שיעור העמלה ו/או החזר העמלה שיבוקשו על ידי המתמודדים, לא יכולים לעלות על 8%. 
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, מתחילת שנת 2019 עמד תקציב הפרסום של קק"ל על 7.2 מיליון שקלים במחירי מחירון. שנת השיא של הקרן הייתה בשנת 2018 אז עמדה ההוצאה לפרסום על כ-32 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים. ב-2017 עמדה ההוצאה לפרסום על כ-5 מיליון שקלים במחיר ריאלי.
הקמפיין המרכזי של ראובני פרידן עבור קק"ל הציג את הזמרת עדן בן זקן לצדו של "הזקן" דוד בן גוריון על רקע חגיגות ה-70 למדינת ישראל, בשנת 2018. רוב ההוצאה לפרסום בשנה זו, כ-60%, הופנתה לטלוויזיה עבור מהלך "הציונות החדשה" שאותו קידמה הקרן. 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש הרבה שמחה לאיד כלפי ראובני פרידן
    גל 07/2019/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש הרבה שמחה לאיד בנוגע לראובני פרידן, אפילו יותר מהשמחה לאיד הרגילה בענף הפרסום. לטובת כל אלו שנמצאים בענף פחות מעשור, אני אזכיר שראובני כבר היו במצב הרבה הרבה יותר גרוע ואחרי שכבר היו בדרך להתרסקות הם הצליחו להמציא את עצמם מחדש. אז זה היה בזכות הכניסה של ניב וזיו. עכשיו עבר עשור וכנראה שגם ניב וזיו התעייפו. השאלה מה הם יעשו בשביל למנוע התרסקות מחודשת. לא בטוח שיש להם עוד שפנים בכובע. המשרד הזה חי על הרוח הקריאטיבית ואבק הכוכבים אבל נשאר מאחור בכל הנוגע למקצוענות ובניית ארגון יציב כמו שעשו במשרדים הגדולים - מקאן, אדלר, באומן, גיתם ויהושע. הם עלולים לאבד עוד תקציבים ולהפוך למשרד נישה שרק יילך וישקע. ימים יגידו
    סגור
  • 1.
    זיו וניב הולכים לאבד עוד תקציב (ל"ת)
    שיהיה להם בהצלחה 07/2019/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קנאים! ראובני מגייסים שני תקציבים חדשים על כל אחד שהולך (ל"ת)
    קרן 07/2019/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איך אתם מעיזים להשמיץ משרד שכל הלקוחות בורחים ממנו? (ל"ת)
    פחחחח 07/2019/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור