שיווק ופרסום

איסמעיל הנייה "מככב" בספידו: הקמפיין שדורש הבסת חמאס

לקראת הבחירות, פרויקט הניצחון הישראלי שקורא לעבור מפייסנות למדיניות של הכרעה, העלה באמצעות איש היח"צ עופר רוזנבאום, קמפיין שילוט חוצות בת"א במטרה להופכו לוויראלי
אלכסנדר כץ |  3
איסמעיל הנייה "מככב" בקמפיין של פרויקט הניצחון הישראלי (צילום יח"צ)
מספר שלטי חוצות גדולים הוצבו הבוקר (יום ב') ברחבי תל אביב עליהם "מככב" בכיר חמאס איסמעיל הנייה לבוש בבגד ים ספידו. לצד התמונה מופיע הכיתוב - "שוקראן אישראיל, אנא בחיבאק - איסמעיל" (תודה ישראל, אני אוהב אתכם - איסמעיל).
השלטים שנתלו ב-3 מוקדים מרכזיים בעיר - מחלף השלום, דרך מנחם בגין פינת רחוב חשמונאים, ומחלף לה גווארדיה, הם יריית הפתיחה לשורת אירועים ופעילויות לקמפיין של פרויקט הניצחון הישראלי, המתוכננים בשבועות הקרובים עד למועד הבחירות. הקמפיין עולה על רקע הביקור של הנהגת הזרוע הצבאית של החמאס באיראן והעברות של מיליוני דולרים שמתרחשות בימים האחרונים לטובת המלחמה הבאה של החמאס נגד ישראל.
על הקמפיין חתום משרד רוזנבאום תקשורת בבעלותו של עופר רוזנבאום. המטרה שהוא יהפוך לוויראלי, והנה – זמן קצת לאחר חשיפתו, הוא כבר צויץ ופוייסבק על ידי אושיית הרשת יבגני זרובינסקי.


השלט בנתיבי איילון
פרויקט הניצחון הישראלי הוא תנועה חברתית בהובלת פורום המזרח התיכון - ארגון א-פוליטי המאגד בתוכו בין היתר משפחות שכולות, תושבי הדרום, מילואימניקים, נכי צה"ל ועוד. מטרת הקמפיין היא קריאה לנבחרי הציבור, לצה"ל ולכל החברה בישראל כי יש לעבור ממדינות של פייסנות ורפיסות למדיניות של ניצחון והכרעה. בתנועה אומרים כי ניצחון משמעו כפיית התנאים של ישראל על אויביה באמצעים צבאיים, כלכליים ומדיניים. זאת בניגוד לוויתורים ופייסנות הן כלפי ארגוני הטרור ותומכיהם, והן כלפי הלחץ הבינלאומי, כך לדברי הארגון. ללא ניצחון של ישראל לא יהיה סוף לסכסוך, אומרים שם.
מנכ"ל פורום המזרח התיכון גרג רומן מסביר כי "הפרויקט לניצחון ישראל הוא תנועה חברתית שהולכת וגדלה של ציבור ישראלי שנמאס לו לנהל את הסכסוך והוא רוצה לסיים את הסכסוך. אם הפלסטינים לא מסכימים לשום הסדר, הם יאלצו לקבל את התנאים של ישראל בכוח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פרסום של לפני 20 שנה
    אוגילבי 07/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כזה עולב כבר מזמן לא ראינו
    סגור
  • 2.
    פשוט עצרתי ונתקעתי על זה באיילון (ל"ת)
    ענק 07/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחד הקשקושים הגדולים שראיתי
    דדו 07/2019/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקמפיין הזה לא משפיע על אף אחד, בזבוז כספים. מכרו ללקוחות לוקשים והם קנו אותם בלי לחשוב. עם שילוט כזה לא משפיעים, נראה מיושן.
    סגור