שיווק ופרסום

הר הכסף אינו מאתר את כל הכסף שלכם, קפטן חיסכון כן!

כתיבת מומחים | 
לרבים מאיתנו קיים אי סדר בכל הקשור להתנהלות הכלכלית. לכולנו אומרים בשלב כזה או אחר בחיים לדאוג לעתיד ולהפקיד כספים בקרנות השתלמות, קופות גמל או קרנות פנסיה. התנהלות כלכלית לא נכונה עשויה להוביל לאובדן את הכספים הנ"ל והתוצאה עשויה להיות עוגמת נפש.
יש לכם חסכונות שאתם לא מודעים אליהם? ייתכן כי מדובר בכספים אשר נחסכו מהעבודות הראשונות שלכם או שמא בהפרשות לקרן מסוימת. כך או אחרת, ניתן כיום לאתר את הכסף אשר שייך לכם ולשם כך בדיוק פיתחו במשרד האוצר אתר אשר צריך לסייע לכם באיתור הכסף שלכם ושמו הר הכסף, אך לרוע המזל הר הכסף אינו מהווה פיתרון מושלם...
איפה הבעייתיות בשירות של הר הכסף?
בפסקה הקודמת כתבנו סקירה כללית בכל הקשור לשקיפות של ניהול הכספים ועל הר הכסף, אך למרות היתרונות של הר הכסף יש לו לא מעט חסרונות שונים כמו למשל:
  1. להר הכסף יש בעיה של רישום החברות אשר מנהלות את הכספים- קרו לא מעט מקרים בהם אותן החברות הזינו בטעות נתונים שגויים אשר הובילו בסופו של דבר לאי יכולת של האזרחים לאתר את הכסף שלהם.
  2. אתר הר הכסף אינו מציג את הסכומים הקיימים בכל אחת מהקופות הלא פעילות דבר שדורש מכם לפנות באופן ישיר לחברה המנהלת ולשאול אותה.
  3. הוא אינו מציג את דמי הניהול אשר אתם משלמים על כל אחת מהקופות הפעילות שלכם ובכלל, הוא אינו נותן שום חיווי או מידע על קופות פנסיה פעילות.
אבל רגע לפני שאתם מתייאשים יש פיתרון...
הכירו את קפטן חיסכון
חברת קפטן חיסכון הוקמה במטרה לספק שירות משלים ומקיף יותר המאפשר לאזרחים לקבל את הכסף המגיע להם באמצעות שורה של אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה אשר מומחים באיתור כספים אבודים.   
הצוות של קפטן חיסכון הינו בעל הקשרים והכישורים המתאימים לאיתור המידע בצורה המקצועית ביותר. אנשי החברה מצליחים להשיב לאנשים את הכספים שלהם גם כשהכל נראה אבוד.
כיצד עובד השירות של קפטן חסכון?
במידה ותהיו מעוניינים לעשות שימוש בשירות של קפטן חיסכון אתם יכולים למלא את הפרטים שלכם באתר שלהם. יש לציין שהבדיקה הראשונית ניתנת בחינם ובאמצעותה תוכלו לקבל אינידקציה ראשונה אודות הכספים האבודים והביטוחים שלכם.
במידה ותרצו שירות מורחב, החברה תוכל להנפיק לכם דו"ח מפורט עם המלצות כדי לנהל את הכסף שלכם טוב יותר, מה התנאים והמיסים שתצטרכו לשלם אם תרצו למשוך את כספי הפנסיה ועוד.
יתרון נוסף בשירות של קפטן חיסכון הוא שהחברה יכולה להוזיל לכם את הביטוחים ואף לעזור לכם אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים על תכנון פרישה לפנסיה שלכם. כמו כן, יש לציין שכל ההתנהלות מול חברות הביטוח ובתי ההשקעות תתבצע ע"י קפטן חיסכון, דבר שיחסוך לכם זמן רב ותסכולים רבים בהתמודדות מול הבירוקרטיה הקשה.
מדוע אנשים בוחרים בשירות של קפטן חיסכון?
לשאלה מדוע אנשים בוחרים בשירות של קפטן חסכון בהשוואה להר הכסף, הרי התשובה היא ניסיון של החברה. מדובר בחברה ותיקה בעלת ניסיון רב שנים בתחום אשר כוללת את אנשי המקצוע הטובים ביותר אשר יעשו מאמצים רבים במטרה לאתר את הכספים שלכם בדרכים ייחודיות. יצויין כי החברה רואה בראש ובראשונה את הלקוחות מול העיניים ודואגת לאינטרסים שלהם.
אמנם שירות הר הכסף היווה מהפכה של ממש בתחום ניהול חשבונות וביטוחים, אך יחד עם זאת, לעיתים השירות לא צלח והכספים לא אותרו. בדיוק בנקודה הזאת נכנס לתמונה השירות של קפטן חסכון והצוות המקצועי מבטיח לאתר את הכספים ולהשיבם לאזרחים.
אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה
בכל הקשור לתחום הפיננסי, אנשים רוצים לצידם אנשי מקצוע אשר ידאגו לאינטרסים שלהם. אנשי המקצוע של קפטן חסכון הם אנשים מהמעלה הראשונה אשר יש להם ניסיון רב שנים בתחום הביטוח והפיננסים.   החברה מספקת ללקוחות שירותים שונים באישור משרד האוצר והצוות מתחייב לשמור על אובייקטיביות החל מהשלב הראשוני עד לסיום ההליך במטרה להבטיח את השירות המקצועי והטוב ביותר.
האני מאמין של הצוות הוא כי כל לקוח הוא עולם ומלואו ולכן יש להתייחס אליו בהתאם ולהעניק לו שירות התפור לצרכים האישיים שלו. שירות אשר יבטיח כי ההליך יתנהל בהתאם לשביעות רצונו  של הלקוח מתחילת התהליך ועד סופו.
קפטן חסכון עושה לכם סדר בביטוחים
אף אחד מאיתנו לא ממש אוהב לעסוק בבירוקרטיה וכולם היו רוצים שיהיו לצידם אנשי מקצוע טובים ומקצועיים אשר יהיו אחראים על התנהלות בנושאים משמעותיים כמו ביטוח והשבת כספים. הביטוח מאפשר לרבים לדעת כי יש להם אפשרות לישון טוב ורבים בוחרים לעשות ביטוח פרטי. עם זאת, רבים רצים לעשות ביטוח ובדרך שוכחים כי יש להם ביטוחים כפולים אשר אינם נחוצים להתנהלות השוטפת.
במקרה הזה, טוב שיש את המומחים של חברת קפטן חסכון אשר יבחנו היטב את הביטוחים השונים לרבות ביטוחים אשר עשיתם בעבר הרחוק ושכחתם שהם קיימים וכך תסייע לביטול ביטוחים כפולים על מנת למנוע מכם מצב בו אתם משלמים כפול.
מעניקים לכם הלוואות בהתאמה אישית
ישנם מקרים בחיים בהם אנו רוצים לשדרג את איכות החיים שלנו וזקוקים לצורך כך סכום כסף מסוים. כאן נכנסת לתמונה חברת קפטן חסכון אשר מאפשרת לכם לשדרג את איכות החיים שלכם באמצעות קבלת הלוואה בהתאמה אישית. משמעות הדבר כי ההלוואה מתאימה בדיוק לצרכים שלכם ומותאמת לאורח החיים שלכם.
אותה הלוואה בהתאמה אישית עשויה להוות עבור רבים מקור לשיפור איכות החיים במקרה בו אנשים זקוקים לקבלת סכום כסף לצורך שיפור איכות החיים. בין אם מדובר בהלוואה לצורך רכישת מכונית או הלוואה לצורך רכישת דירה, הרי קפטן חסכון מסייע לכם בנידון באמצעות המומחים של החברה.
עוזרים לכם לממש את הזכויות הרפואיות שלכם
כפי שניתן להבין המטרה של קפטן חסכון היא להוביל אנשים לשיפור מרכזי באיכות החיים שלכם ולאפשר להם ליהנות מרמת חיים גבוהה. דרך נוספת היא מימוש זכויות רפואיות.  ישנם אנשים אשר סובלים מבעיות רפואיות שונות אשר מקשות עליהם לנהל חיים סדירים והם אינם מודעים לכך כי הם זכאים לקבלת קצבה או פיצוי מטעם מהמדינה דרך ביטוח לאומי. במקרה הזה, השירות של קפטן חסכון מסייע רבות לאנשים הזקוקים לסיוע מקיף על מנת לממש את הזכויות הרפואיות שלהם  בהתאם לחוק.
לסיכום
אזרחים רבים עשויים לחוש כי התנהלות כלכלית אינה פשוטה והם עשויים להרגיש לעיתים חסרי אונים ומתוסכלים לחלוטין. אז אם אתם גם כן מרגישים כך ומרגישים כאילו אתם נמצאים על ספינה שעומדת לטבוע, אתם מוזמנים להסתייע בשירות של קפטן חסכון אשר ישיט אתכם בהצלחה אל חוף המבטחים ללא כל דאגה.
החברה רואה  לנגד עיניה את הלקוחות ומסייעת להם לקבל את ההחלטות הנכונות בכל הקשור להתנהלות כלכלית.  במידה ואתם מחפשים סדר כלכלי וחיסכון כספי רב במוצרים פיננסיים, תעשו חכם אם תפנו לקפטן חיסכון אשר תסייע לכם בנידון ותאפשר לכם לראות את האור בקצה המנהרה.
היכנסו לאתר של קפטן חיסכון ב- https://captain.org.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה