שיווק ופרסום

בעלי עסק? יש לכם מספיק עוקבים באינסטגרם?

כתיבת מומחים | 
אינטגרם (צילום PIXABAY)
האינסטגרם כבר אינה רשת חברתית שמיועדת רק לבני נוער, דוגמניות ארוכות רגליים או שחקנים מתחילים. היום זו פלטפורמת פרסום לכל דבר שנועדה לקדם את העסק שלכם. אז בין אם אתם מציעים לקהל העוקבים שלכם נעליים חדשות ומדליקות, שוקולדים מיוחדים, שמלות ערב אלגנטיות או אטרקציות לאירועים של פעם בחיים, אתם פשוט חייבים להקים עמוד אינסטגרם משלכם. הבעיה מתחילה כאשר יש צורך להשיג כמה שיותר לייקים ועוקבים.
מי אמר שאי אפשר לקנות אהבה?
לא לחינם ישנם משתמשי אינסטגרם, פרטיים ועסקיים כאחד, שפשוט מוכרחים לדעת כמה לייקים יש להם. כאשר משתמש עושה "לייק" לפוסט שפרסמתם, זה אומר שהצלחתם להסב את תשומת לבו עד כדי כך שהוא הגיב לכם. לפיכך, אם אתם מעוניינים לקבל כמה שיותר לייקים עבור התמונה או הסרטון שאתם מפיצים, כדי להשקיע בהם ולגרום להם להיראות ייחודיים. חישבו על רעיון מקורי, משהו שהמתחרים שלכם לא חשבו עליו לפניכם, על מנת שתוכלו לבלוט ולצבור את הלייקים הרצויים.
כמובן, אם רק פתחתם עמוד אינסטגרם ואין לכם די לייקים, תוכלו לקנות לייקים. קניית לייקים לאינסטגרם היא לגיטימית בהחלט, רק חשוב לוודא שאתם מבצעים את הרכישה מחברה מקצועית שיש לה ניסיון בתחום השיווק.
איך אפשר להשיג יותר עוקבים באינסטגרם?
בדרך כלל, איננו אוהבים כשעוקבים אחרינו, אך באינסטגרם זו פעולה מבורכת. אנחנו רוצים להשיג כמה שיותר עוקבים לעמוד העסקי שלנו, כדי להיחשף לכמה שיותר גולשים. אלה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם להשיג יותר עוקבים ברשת החברתית:
  • פרסמו פוסטים בזמן אמת – משפצים את המשרד? נערכים לקראת אירוע חשוב? שתפו את העוקבים שלכם. הם אוהבים כשהדברים מתרחשים ה-LIVE.
  • צרו סיפור באמצעות תמונות – אתם יכולים, כמובן, להעלות מדי פעם תמונות ללא הקשר. אך אם אתם רוצים ליצור עניין אמיתי בקרב הגולשים, צרו תמונות באמצעות סיפור. ניתן אפילו ליצור מעין "המשך יבוא" באמצעות תמונות ולעדכן את הגולשים שאתם עומדים לפרסם תמונות בקרוב מאוד.
  • צרו תחרות צילומים – שתפו את העוקבים שלכם בפעילויות שונות. עודדו אותם לצלם תמונות או סרטונים קצרים של המוצר שלכם, ארגנו תחרות באינסטגרם והעניקו פרס איכותי למנצח.
  • ואם אין בדיוק מוצרים לצלם – אם יש לכם משרד פרסום או משרד עורכי דין, גם במקרה זה אתם יכולים לפרסם תמונות באינסטגרם. במקום תמונות של מוצרים, תוכלו לפרסם תמונות של עובדים באירוע מיוחד או אפילו ביום חול רגיל.
  • שלבו גם טקסט קצר שיעניין את העוקבים – זה נכון שאינסטגרם הוא ה-מ-ק-ו-ם לתמונות וסרטונים, אך אל תשכחו שגם הטקסט חשוב. לצד כל פוסט, מקמו תיאור קצר וקולע שיתאר לגולשים את מה שהם עומדים לראות.
  • פרסמו לעתים קרובות – והכוונה היא אחת לשבוע לפחות. כך תוכלו להראות מוכחות ברשת. לצורך כך, כדאי למנות אדם שיהיה אחראי על השיווק באינסטגרם.
ואם נסכם, ראינו רק כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לקבל כמה שיותר עוקבים. אך אם אתם נמצאים בהתחלה ומעוניינים להגדיל את מספר העוקבים שלכם, קניית עוקבים באינסטגרם היא שם המשחק.
ממי קונים את העוקבים והלייקים?
עוקבים ולייקים איכותיים קונים רק מחברה מקצועית. חברת דיגיטל בוסט מציע לכם עוקבים, לייקים ותגובות במחירים משתלמים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את השירות, לציין את הכמות ולשלם, והשאר כבר בדרך אליכם. השירות האיכותי מאפשר לכם לחסוך בזמן יקר, כמו גם להתחיל את הפעילות העסקית שלכם באינסטגרם ברגל ימין, אם מספר מכובד של לייקים ועוקבים. בדרך זו, גם אם פתחתם את עמוד האינסטגרם רק אתמול, תוכלו ליצור רושם של חברה ותיקה שנמצאת ברשת כבר זמן רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה