שיווק ופרסום

״ועדת ביקורת״: הפרסומות שעשו והרסו לנו את השבוע

למה הפרסומת של פיניש עם דני רופ עובדת למרות הכשלים בה, מי פישל בגדול למרות שעמדו לרשותו טאלנטים אדירים ולמה ליברה היא הפרסומת הכי טובה שרצה עכשיו על המסך

דודי בוגן | 
גל גדות (צילום דודי חסון)
מה ביקורת עכשיו?
לפעמים צריך שוט. אולי ככה תלמדו לא ללכת למצגות עם חרא רעיונות. אני מכיר את הדד ליינים מקרוב. את העומס. אבל תעשו לעצמכם וללקוחות שלכם טובה ואל תתנו לי סיבות לכתוב עליכם כאן. וזה לא שהכל ממש מעפן אבל בכל שבוע יש כמה קמפיינים (או שבעצם צריך לקרוא להם עכשיו מהלכים?) בולטים. בולטים בחוסר המעוף, בבחירה בפתרון הקל ו… נו, אתם יודעים לבד. אז אני פה. ואתם יכולים להתייחס אליי כמו אל מאוורר. תעשו חרא, זה יפגע בי ויעוף לכל הכיוונים. יהיה כיף.
דני פיניש
על סרטון הפרסומת של פיניש
הבת של דני רופ: ״אבא, מה אתה עושה בבית?״
דני רופ: ״אני חזאי, עובדים עשר דקות בערב אחרי החסויות״
הבת של דני רופ: ״שומע אבוש, חשבתי שאם אנחנו כבר כאן וממילא שוטפים לאנשים את הראש על מפלס הכנרת, אולי תרים טלפון לחברים שלך בפיניש ונסביר להם שאפשר, עם דיאלוג ממש קלוש, לחבר בין שטיפת כלים במדיח לחיסכון במים?״
דני רופ: ״אוקיי, אבל מה הקשר שלהם לזה?״
הבת של דני רופ: ״נגיד בסוף פיניש, אבוש טיפש״
דני רופ אש. אהוב, מעביר מסרים מעולה. ואפילו נתנו לו עם מה לעבוד. נתון בולט שמראה ששטיפת כלים במדיח חוסכת המון מים. עד פה, פסטיבל קאן. איך קרה שהדביקו לזה כזה דיאלוג מופרך? אם אתם מתעסקים עם פרזנטורים שהם לא שחקנים (כן כן, יודע שהיא סיימה יורם לוינשטיין, אבל גם רפי פרץ סיים קורס טיס. זה לא אומר כלום), תעשו שיהיה להם קל. תנסו לכתוב להם דיאלוג שיהיה קצת אמין. טוב? יופי. תודה.
ניקול וערן, גל וציון
על סרטוני הפרסומת של אינטרנט מהיר הוט ותוכנית המנויים של מפעל הפיס
ברוב העבודות, אין תקציבי הפקה, הימים האלה נגמרו. שמונים אחוז מהבריפים מבאסים ולא אומרים כלום. לפעמים יש לך מזל ונוחת לך במייל בריף מגניב. נגיד של אינטרנט ממש מהיר או של פרס כספי שווה. אבל זה לא החלק הכי טוב של הסיפור. כי לכל אחד מהבריפים האלה מוצמדים כוכבי על. ניקול ראידמן מדהימה בעיניי, היא חכמה, צינית, יודעת לצחוק על עצמה ויש לה אמביציה של חיילת משוחררת. ערן זרחוביץ גאון קומי. גל גדות? נו באמת. אין שחקנית ישראלית שהצליחה ככה וציון ברוך מחזיק קריירה אדירה מאות שנים בזכות כשרון. היי רגע, כתבתי יותר מדי דברים טובים. אז איך זה שקמפיין אחד נועד להעביר אינטרנט מהיר והשני אחלה משכורת לכל החיים והצליחו לחרבן את זה ככה? כסף, מוצר מגניב, פרזנטורים שכל מותג היה מת לקבל ושני סרטונים שהם קינוח פרווה בחתונה בבני ברק? תנו לעצמכם מכות רצח על ההזדמנות שפספסתם. שלא יקרה שוב.

פשוט, אלגנטי, אינטליגנטי
על סרטון הפרסומת של ליברה
קחו את זה במשפט: תומר קאפון, מתי סרי, חברת ביטוח שיודעת ללחוץ בדיוק בנקודה, תסריטים מעולים וצוות בימוי והפקה שיודע לעשות מהם זהב. אני לא יודע מה תקציב הפרסום של ליברה ואיפה הוא עומד ביחס לכל השאר אבל מבחינתי, הם הוכחה שלפעמים אפשר לדבר ישר ופשוט ולהיות הכי אינטליגנטי ואלגנטי שאפשר. כל פרט מטופל, כל מרכיב של כל סרטון מתוקתק, תענוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה