שיווק ופרסום

קמפיין עיגול לטובה: כשיריב אופנהיימר מצייר לב עם יהודה גליק

אושיות פוליטיות משני צידי המפה הפוליטית חברו יחדיו לקמפיין משותף עבור עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס האשראי
מערכת אייס |  2
איתן כבל ושמעון ריקלין, קמפיין עיגול לטובה (צילום יח"צ)
לכבוד הבחירות יצאה עמותת "עיגול לטובה" בקמפיין קריאטיבי במיוחד בו מצולמים יחדיו אושיות מוכרות, ביניהם אנשי תקשורת ופוליטיקאים לשעבר משני צידי המפה הפוליטית. 
עיגול לטובה היא עמותה ללא מטרת רווח המאפשרת לעגל עסקאות בכרטיס אשראי לשקל הקרוב. האגורות שמתעגלות עוברות לתרומה לעמותות לפי בחירה, מתוך רשימת העמותות שחברות בארגון שמתעדכנת בכל שנה.
מהצד השמאלי נרתמו לקמפיין יריב אופנהיימר, מיקי רוזנטל, איתן כבל, אמלי מואטי ושלומית ברהנו. מהצד הימני של המפה מצאנו את יהודה גליק, לימור לבנת, אמלי עמרוסי, שמעון ריקלין ויותם זמרי. 
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום 361 מעלות, שמלווה את עיגול לטובה מאז 2019 במסגרת פרו בונו (לשירות הציבור), וזהו מהלך הפרסום השני שמשרד זה יוצר עבור העמותה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אלופי עולם
    אלי 03/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעיגול לטובה ול-361 התותחים. כיף לעבוד איתכם.
    סגור
  • 1.
    רעיון גאוני (ל"ת)
    שרית 03/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור