שיווק ופרסום

השוטר הרע: LEGO מסירה פרסום של צעצועים עם שוטרים על רקע המחאה בארה"ב

ענקית הצעצועים הודיעה על הפסקת פרסום צעצועים של שוטרים, כבאים והבית הלבן,  ותתרום 4 מיליון דולר לארגונים שפועלים נגד גזענות: "עומדים לצד הקהילה השחורה"
אילן שניג | 
מהומות בארה"ב, לגו משטרה (צילום מסך חדשות NBC, מתוך אתר לגו)
איך משפיעה המחאה נגד הגזענות בארה"ב על החברות הגדולות? ענקית הצעצועים העולמית LEGO החליטה להסיר פרסום של צעצועים עם שוטרים, כבאים ורכבי חירום וגם צעצועים של סטים של הבית הלבן.
בהודעה שפרסמה בטוויטר, כתבה LEGO: "אנחנו עומדים לצד הקהילה השחורה נגד גזענות ואי שוויון. יש הרבה מה לעשות. אנחנו נתרום 4 מיליון דולר לארגונים שתומכים בילדים שחורים ובחינוך הנוגע בגזענות ובשוויון". 
 
במייל שהתגלה שהחברה שלחה למשווקים שלה, החברה מבקשת להוריד מפרסום יותר מ-30 סטים שכוללים ייצוג לשוטרים, כאשר רובם הגדול כלל את המילה "משטרה" בשם, כולל תחנת המשטרה, ניידת משטרה, הובלת מסוק משטרתי ואפילו פתיחת חנות סופגניות – שכללה דמות של קצין משטרה. יש לציין כי הפריטים עדיין זמינים לרכישה, אך המבצעים עליהם הופסקו. סביר להניח שהסיבות להורדת הפרסומים הן חשש מוונדליזם וכן ירידה בקנייה של אותם מוצרים, עקב המחאה. 
 
קראו עוד ב-ice
ברקע המהומות הקשות שפשטו ברחבי ארה"ב, חברות הענק מתגייסות ומסכימות על דבר אחד – צריך להילחם בגזענות נגד שחורים. תחת הסיסמא Black lives matter התגייסו חברות ענק, מנטפליקס ועד נייקי מיוטיוב ועד אמזון, כדי להילחם באלימות נגד שחורים .
החברות יצאו בקמפיין אינטרנטי שתופס תאוצה בימים האחרונים אחרי מותו של ג'ורג' פלויד בידי שוטר במיניאפוליס. בד"כ, חברות בארה"ב לא ממהרות להתבטא בנושאים פוליטיים שאין עליהם קונצנזוס, במקרה הזה (וגם במקרה של הקורונה) ההסכמה מספיק רחבה כדי שכולם יצטרפו בלי חשש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה