שיווק ופרסום

בר רפאלי, גלית גוטמן ורותם כהן בקמפיין שיפקח לכם את העיניים

מה עומד מאחורי תמונות הסלבס עם המסכות על העיניים שרצות ברשת? קמפיין חדש, שיוצא נגד התעללות מינית בילדים ומטרתו להפסיק את עצימת העיניים. רובי פורת שובל: "חייבים לפקוח עיניים ולהציל את הילדים האלה"
אילן שניג | 
בר רפאלי, רותם כהן, גלית גוטמן ורובי פורת שובל (צילום אינסטגרם/פותחיםעיניים)
"פותחים עיניים": קמפיין רשת חדש בהשתתפות סלבס רבים עולה בימים אלה בפלטפורמות השונות. מטרת הקמפיין, של איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, להילחם בתופעת ההתעללות המינית בילדים ומשתתפים בו: בר רפאלי, גלית גוטמן, רותם כהן, רובי פורת שובל, מיכל צפיר, לירז אסיג, מיכל אנסקי, אחינועם ניני, מירה עווד ועוד.

קריאייטיב:  M&C סאצ'י,  יח"צ: שלמור תקשורת, דיגיטל: מודרן טוקינג
רובי פורת השובל, אחת המשתתפות בפרוייקט אומרת ל-ice: "מדובר בפרוייקט שרץ כבר כמה שנים. אני מלווה את הפרויקט, הן בוועדות בכנסת, הן בהפצת החומר ההסברתי ובכל דרך שתביא למודעות הקהל הרחב את מה שמתרחש בסביבתנו ומתחת לפני השטח" והיא מוסיפה מסר חשוב: "יומיום ילדים בארץ ובעולם עוברים התעללות ואנחנו חייבים לפקוח עיניים ולהציל את הילדים האלה. עצימת עיניים ושתיקה שקולים לשיתוף פעולה עם מעשה זוועה ועוולה. לא נשתוק, לא נעצום עיניים".
מהדוח השנתי של העובדים הסוציאליים עולה כי למעלה מ-50 אלף תלונות בשנה על התעללות בקטינים מתקבלות במשרד העבודה והרווחה אצל העובדים הסוציאליים.  מהדוח עולה כי מרבית הפגיעות בקטינים מתרחשות במרחב שאמור להיות הבטוח ביותר עבורם, ועל ידי האנשים שאמורים לדאוג להם - ב-71% מהמקרים הפוגע הוא אחראי בתוך המשפחה, כשב-4.1% מהמקרים הפוגע הוא אחראי מחוץ למשפחה. עוד עולה מהדוח כי בנים חשופים יותר לפגיעה - 53.1% מהמקרים היו של פגיעה בבנים לעומת 46.9% בבנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה