שיווק ופרסום

הפועל באר שבע קיבלה ספונסר חדש בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל

 רשת מחסני השוק הפכה לספונסרית הראשית של הפועל באר שבע בעונה הקרובה, 2020-2021. יו"ר הפועל באר שבע: "בתקופה בה אנחנו חיים החשיבות של קהילה וערבות הדדית מקבלים משנה תוקף"
אנגלינה יוסים | 
שלום שאול נעמן אסי רחמים (צילום מחסני השוק)
רשת מחסני השוק תיתן חסות להפועל באר שבע בעונה 2020-2021 בסכום מוערך של בין 1.4 ל-2 מיליון שקל בשנה. הרשת בבעלות משפחות נעמן וכהן חתמה עם הנהלת הקבוצה על הסכם למתן חסות ראשית ותהיה הספונסרית הרשמית. הקבוצה תיקרא בשמה החדש הפועל "מחסני השוק" באר-שבע. רשת מחסני השוק תחליף את חברת תדיראן, שכיהנה כספונסרית הראשית בשנים האחרונות.
ההסכם בין הצדדים נחתם לעונה הקרובה, במסגרתו הלוגו של רשת מחסני השוק יתנוסס על המדים הרשמיים של שחקני הקבוצה. במשחקים אשר יערכו בשבת לא יופיע על מדי הקבוצה השם "מחסני השוק" וכמו כן, לא יכרזו את שם נותנת החסות. מדובר בפעם הראשונה שמחסני השוק, תהיה ספונסרית ראשית של קבוצת כדורגל.

 
הסכם זה יהווה המשך לשותפות שנרקמה עם קבוצת הכדורגל הדרומית, לאחר שבשנים האחרונות נמנתה הרשת כנותנת חסות משנית. הרשת סיפקה אוכל לשחקני המועדון במהלך האימונים תחת מותג ההסעדה של הרשת, המטבח של ג'ולי. רשת מחסני השוק שמנוהלת על ידי משפחת נעמן וכהן, החלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע וכיום מונה 67 סניפים.
 
יו"ר הפועל באר שבע, איתי בן זאב, אמר כי "בתקופה בה אנחנו חיים החשיבות של קהילה וערבות הדדית מקבלים משנה תוקף, אנחנו כאן אחד בשביל השני, ולמען האחר".
הנהלת רשת מחסני השוק מסרה כי "אנו רואים חשיבות רבה בעידוד וקידום הספורט בישראל וללא ספק נרגשים לקחת חלק פעיל בהצעדת קבוצת הכדורגל המוערכת, עליה גדלנו, גם בתקופה מאתגרת זו בצל משבר הקורונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה