שיווק ופרסום

בטלוויזיה, בדיגיטל ובעיתונות: 5 המותגים שהשקיעו השבוע הכי הרבה כסף בפרסום

היקף תקציב הפרסום עלה השבוע משמעותית בכל הפלטפורמות. כמה השקיע משרד הבריאות  על קמפיין ברקע העלייה הגבוהה בתחלואה בקורונה? כמה הוציא משרד החינוך על הסברת נהלי פתיחת שנת הלימודים? וכמה עלה לתנובה פרסום הקמפיין של ירדן ג'רבי? 

מערכת ice | 
מותגי השבוע (צילום freepik)
לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, השבוע הוציאו חמשת הקמפיינים הגדולים ביותר בטלוויזיה סכום מצטבר של כ-6.5 מיליון שקלים, עלייה של כחצי מיליון שקלים בהשוואה לשבוע שעבר. זמן המסך חולק באופן די שווה בין חמשת הקמפיינים, עם השקעה שנעה בין 1.12 ל-1.36 מיליון שקלים. חמשת המותגים המובילים הם, בסדר יורד: משרד הבריאות, מפעל הפיס, תנובה, ויזה כ.א.ל, בנק מזרחי טפחות.
במקום הראשון נמצא משרד הבריאות, ברקע העלייה בתחלואה בקורונה, שהשקיע 1.82 מיליון שקלים בקמפיין ההסברה. במקום השני מפעל הפיס עם הקמפיין "זה הרגע לקנות ישראלי", בו הושקעו 1.67 מיליון שקלים. במקום השלישי הקמפיין של תנובה ליופלה, בהובלת ירדן ג'רבי עם השקעה של 1.004 מיליון שקלים. אחר כך, ויזה כ.א.ל עם הקמפיין "לשלם בנייד זה CAL", בהשקעה של 991 אלף שקלים. סוגרת את החמישייה הפותחת הוא בנק מזרחי טפחות עם השקעה של 986 אלף שקלים בפרסום.
ההשקעה בפרסום בדיגיטל בקרב חמשת הקמפיינים המובילים עלתה ב-19.8% בהשוואה לשבוע שעבר – מסכום כולל של 1,958,752 שקלים ל-2,346,8532 שקלים. חמשת המותגים המובילים שהשקיעו הכי הרבה כסף בפרסום בדיגיטל הם, בסדר יורד: משרד החינוך, משרד הכלכלה, קפה נסטלה, אוניברסיטת אריאל, פיקוד העורף.
במקום הראשון בדיגיטל, כמו גם בשבוע שעבר, קמפיין משרד החינוך – "את המשימה הזאת נעבור ביחד", בעלות של 957 אלף שקלים. סה"כ, השקיע המשרד על קמפיין ההסברה שלו כ-3 מיליון שקלים. במקום השני, קמפיין משרד הכלכלה לגיוס עובדים, עם השקעה של  כ-480 אלף שקלים. במקום השלישי קפה נסטלה עם השקעה של כ-350 אלף שקלים עבור המותג TASTER'S CHOICE. אחר כך, אוניברסיטת אריאל עם קמפיין עבור יום פתוח להנדסאים בסך 285 אלף שקלים. סוגר את החמישייה פיקוד העורף, בקמפיין תוכנית הרמזור בהשקעה של 275 אלף שקלים.

בעיתונות המודפסת נרשמה עלייה של 34.8% בתקציב הפרסום של חמשת המותגים המובילים, מ-825 אלף שקלים בשבוע שעבר ל-1.12 מיליון השבוע. שופרסל עולה מהמקום השני בשבוע שעבר ותופסת השבוע את המקום הראשון, עם השקעה של 292 אלף שקלים בקמפיין שלה. מיד אחריה רשת א.ל.מ עם השקעה של 245 אלף שקלים. במקום השלישי הקמפיין של רהיטי ניקולטי עיצובים עם קמפיין בשווי 222 אלף שקלים. במקום הרביעי חברת SWITCH  המציעה מוצר חשמל בשקל אחד בלבד, עם השקעה של כ-190 אלף שקלים. סוגרת את החמישייה הראשונה היא רשת חצי חינם, עם השקעה של 176 אלף שקלים בפרסום.

.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה