שיווק ופרסום

"אנחנו יכולות לעצור את זה": איך קשורה פחית קוקה קולה למאבק באלימות כלפי נשים?

חברת המשקאות העולמית ועמותת "רוח נשית" רתמו לפרוייקט משותף עם מעל ל-100 ידוענים. המשתתפים במהלך שיתפו ברשתות החברתיות שלהם פחיות מעוכות של חברת קוקה-קולה כאות לאלימות כלפי נשים 
מערכת ice |  1
סלבריטאים נרתמו למאבק נגד אלימות בנשים
לרגל יום המאבק באלימות כלפי נשים הבינלאומי, מעל 100 מובילי ומובילות דעה, סלבריטאים וסלבריטאיות נרתמו הבוקר (רביעי), לפרויקט של עמותת "רוח נשית" יחד עם קוקה-קולה ישראל. המשתתפים והמשתתפות בפרוייקט נרתמו למאבק בהתנדבות, וקידמו בקרב הקהל הרחב תרומה חודשית קבועה לעמותה, זאת כדי לסייע באופן שוטף לנשים נפגעות אלימות.
בין המשתתפות לוסי האריש, מירי מסיקה, לינור אברג'יל, ריטה, יובל שרף, עינת שרוף, ציפי שביט, אורנה דץ, נועם פרוסט, סנדרה שדה, דליה מזור, שביט ויזל, לירז אסייג גלית גוטמן, אילנית לוי, עדן פינס, מאיה דגן, מרינה מקסימיליאן, וכן גם גברים בהם ויוי בלאיש, משה שגב, מיקי בוגנים, שמעון גרשון, רן דנקר, גל אוחובסקי, אלון ליבנה ועוד. את הקמפיין הוביל משרד הפרסום גליקמן-שמיר סמסונוב, בליווי משרד יחסי הציבור דני לוי תקשורת ובהפקת מוטי רייפ, נשיא אגודת הידידים של "רוח נשית" וחברת בלוסטון.

צילום: עמותת "רוח נשית"
המשתתפים במהלך שיתפו ברשתות החברתיות שלהם את הפחיות "המעוכות" של קוקה-קולה כאות לאלימות הגואה כלפי נשים. על הפחיות נכתב, WE CAN STOP IT  לתמיכה בעמותה הפועלת לקדם עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות. המהלך השיג תרומות רבות לעמותה כאשר מהבוקר נכנסים אלפי אנשים לאתר העמותה לביצוע תרומה כספית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחחחחח
    חחחח 11/2020/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מביךךךךך איך לעזעזל זה עובר??? רק על זה ממש מביך, רק בשביל הקמפיין הציני הזה נשים צריכות לצאת להפגין. הרבה יותר מאשר על מיקרים סטוכסטים של אלימות במשפחה.
    סגור