שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: התה הירוק של ויסוצקי יחליף לכם את הקפה

חברת התה הבינלאומית גייסה את עמוס תמם ואניה בוקשטיין לפרסומת שקוראת לגברים להחליף את כוס הקפה בתה הירוק שלהם. השתכנעתם?

ארנולד נטייב |  4
פרסומת ויסוצקי (צילום צילום מסך)
חברת התה הישראלית-בינלאומית ויסוצקי מגייסת את השחקנים עמוס תמם ואניה בוקשטיין כדי לשכנע אתכם - הגברים לעבור משתיית קפה לתה הירוק שלהם: "תחליפו קפה אחד ביום בויסוצקי ירוק". 
דבר המשרד:
"התה הירוק של ויסוצקי הוא כבר מזמן חלק מהתרבות הישראלית ונמצא בכל בית בישראל. מאז השקתו ועד היום הפנייה בתקשורת הייתה בעיקר לנשים, בהובלתה של הפרזנטורית המדהימה אניה בוקשטין, בדגש על אורח חיים בריא ולייף סטייל.
הקמפיין החדש מרחיב את השיח של ויסוצקי ופותח דלת לאינטראקציה משמעותית יותר עם הצרכן הגברי, שידוע כצרכן קפה כבד. צירפנו לאניה את עמוס תמם, המייצג את הגבר-גבר הישראלי, תחת המסר: "גברים אתם הורסים את הבריאות, תחליפו כוס קפה אחת בויסוצקי ירוק".
דבר הבמאי רומן בוצ'אצקי:
"בתור מי ששותה מאז ומעולם ויסוצקי ירוק, הרעיון לפנות לכלל הגברים התחבר לי מאוד,  למרות שבהתחלה חשבתי לעצמי 'למה בכלל לפנות לגברים? לא כולם שותים?". גם אני בחור רגיל, שרוצה זמן איכות עם הילדה, שרוצה לשמור על הבריאות. אני יוצא מהפרויקט בגאווה".
"הדבר שזרם הכי בקלות ביום הצילום היא העבודה עם אניה ועמוס, החיבור ביניהם היה כל כך טבעי שההערות שלי היו על ניואנסים קטנים יחסית. פשוט מקצוענים".
רשימת קרדיטים:
מנכ"ל משותף: זיו קורן
משנה למנכ"ל: שירי הייסר
סמנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ'
מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי
סופרוויזרית: מעין רום
תקציבאית: חן זקן
ארט דיירקטור: אירה גימפלביץ', משה בן שושן
מנהלת הפקה: איבונה קרוגליאק
משרד מדיה דיגיטל: arlo
משרד מדיה: יוניברסל
חברת הפקה: פראדיסו הפקות
במאי : רומן בוצ'אצקי
מפיקים: אריאל פרידן ורן הרוש
צלם: מישה קמינסקי
ארט דירקטור: מיכאל ששון
עריכה: אורנית לוי
סטיילינג: שירן מנייה
עוזר במאי: מלינה קרפוביץ'
מנהל הפקה: אור עמיעד
מתאמת הפקה: תמר גפן
מנהלת פוסט: רותי קינן
ע. צלם: מאיר ארד
תאורן:ליאור פרי
גריפ: משה שבת
סט דרסר: רחלי לוין
ספישל אפקט: אמיחי קמין ומיקי נחמיאס
סאונד: מאיר אלפסי
איפור: ענת רזמוביץ'
שיער: יניב זאדה
פוסט פרודקשן: ברודקאסט מדיה, דריה בלוב, איוון דניסנקו, יוליה תתרינצבה, איתי בכר, ארז קדם, אוריין חי, אבי זונשיין

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תה ויסוצקי
    ורדית 01/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרסומת נהדרת,חבלז!!!! אחרת,מקורית,ועשויה בטוב טעם. שאפו!!!!????????
    סגור
  • 3.
    נסחפתם
    חיים 01/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תשדיר מתנשא. חלש מיותר, לא עושה שום חשק לתה. סליחה.
    סגור
  • 2.
    ויסוצקי
    יהודה מזרחי 01/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תיקנו ויסוצקי הם מנופול של חזירים גנביםשעושקים את הציבור רק חרם צרכנים יעזור פה
    סגור
  • 1.
    לא באמת
    יוחנן המטביל 01/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כמו שיין קידוש יחליף וויסקי איכותי
    סגור