שיווק ופרסום

חברת ההפקה גרין פרודקשנס משיקה בית פוסט חדש - Screen

לאחר 10 שנים ש"גרין פרודקשנס" הפעילה בית פוסט אין האוס, החליטה החברה להפריד את בית הפוסט מחברת ההפקה הקיימת ולפתוח בית פוסט תחת השם Screen אשר יוכל לשחק במגרש של הגדולים 
מערכת ice | 
רוי קורלנד מנכל גרין פרודקשן (צילום יחצ)
גרין פרודקשנס הינה חברה המפיקה פרסומות, סרטי תדמית, סדרות וסרטי קולנוע שאחראית למאות פרסומות לחברות המובילות במשק כגון מפעל הפיס, אוסם, שופרסל, קימברלי חוגלה, E-toro, Fiverr,  גוגל ועוד, סדרות וסרטי קולנוע ביניהם "פיגומים", "אנשים כתומים", "הנוער" והסידרה "אחד על אחד" שמשודרת בימים אלו ב"כאן 11" ואשר השיקה לא מכבר סניף נוסף בניו זילנד בהמשך ישיר לסניף באוסטרליה בשיתוף עם חברת ההפקה העולמית SweetShop, מגשימה חלום ישן ומפעילה לראשונה בית פוסט חדש שיקרא Screen.
עד היום הפעילה "גרין פרודקשנס" בית פוסט בוטיקי אשר נתן מענה בעיקר לצורכי החברה ומעגל לקוחותיה. כעת, החליטו השותפים הצעירים רועי קורלנד וגל גרינשפן, להרחיב את שירותי החברה, להשתמש ביכולות המקצועיות והיצירתיות שלה ולספק ללקוחותיה פתרונות ייחודיים, יצירתיים ומותאמי לקוח על ידי מיטב אנשי המפתח בתעשייה.
כחלק מהמהלך גויסו 2 דמויות מפתח: פנינה שגב שגויסה לנהל את בית הפוסט, עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולם הפרסום, התחילה את דרכה כמפיקה ולאחר שנים במשרד הפרסום "יהושע" עברה לעולם הפוסט וקרוב לעשור ניהלה הפקתית את פוסט אופיס שהיה שחקן מפתח שנים ארוכות בתעשייה. בעלת ניסיון בניהול מערכי הפקה גדולים, ניהול לקוחות וקשרים ארוכי שנים עם מגוון דמויות מפתח בתעשייה.
ועופר שנהב - שגויס בתור מנהל קראייטיב המתמחה בפוסט פרודקשן -עופר הוביל וניהל במשך שנים את כל נושא האפטר אפקט בבית הפוסט ברודקסט ועבד עם לקוחות כגון תנובה, YES ועוד.
רועי קורלנד, מנכ"ל ובעלים של "גרין פרודקשנס" ו- Screen מסר כי  "אנחנו מזהים בשנים האחרונות את המגמה ומבינים שעולם הפוסט השתנה, הן בשל צרכי הלקוח והן בשל הקפיצה הטכנולוגית שחווה התחום, היום אנחנו יודעים לעבוד בצורה היברידית ולתת פתרונות לפרויקטים בכל סדר גודל, בין אם כבית פוסט קלאסי או כ HUB המקושר עם מאות ספקים מעולם הפוסט ברחבי העולם. הלקוחות מגלים שיש היום דרכים חכמות, קצרות וזולות יותר להגיע לאותם תוצרים שהם רגילים לקבל היום בעלות וזמן גדולים משמעותית".
עוד הוסיף קורלנד: "קיצור ופישוט תהליכי ההפקה הינו אחד העקרונות המנחים אותנו בגרין פרודקשנס מיום הקמתה ועל כן זהו אך צעד טבעי להתפתחות העסקית שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה