שיווק ופרסום

נירו לוי יככב בקמפיין הראשון של Get Package

הקמפיין המיועד למדיה הדיגיטלית, הינו הקמפיין הראשון של Get Package שמטרתו להנגיש את עולם המשלוחים לבעלי עסקים ולגיוס שליחים פוטנציאלים. מנכ"ל החברה: "היכולת לספק משלוחים בזמן קצר ובמחיר נוח ואטרקטיבי צריכה להיות נגישה לכולם"

מערכת ice | 
נירו לוי (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
השחקן נירו לוי נבחר להיות הפנים של הקמפיין הראשון של חברת המשלוחים Get Package המפעילה 35,000 שליחים בישראל בפריסה ארצית. מטרת הקמפיין היא להנגיש את עולם המשלוחים לבעלי עסקים שונים, החל מרשתות ענק ועד חנויות רחוב קטנות, היכולות להיעזר בשירות משלוחים על מנת להגדיל את פעילות העסק. כמו כן הקמפיין פונה לקהל גדול של דורשי עבודה שיכולים להפוך לשליחים ולהשתכר בשכר גבוה הנע בין 80-120 ש"ח לשעת עבודה.
מטרתה של Get Package היא לשנות את שוק המשלוחים בישראל, עם פלטפורמת שליחויות מהיום להיום מתקדמת ומובילה בתחום, הפועלת באמצעות אלגוריתם ייחודי שפיתחה החברה, הבונה מסלולי משלוחים על פי ביקושים בזמן אמת. כך מייעלת החברה את זמן עבודתו של השליח, וממקסמת את כמות המשלוחים שמבצע בפרק זמן עבודתו.
נירו לוי יככב בקמפיין של Get Package כשליח מן המניין בחברה, ויבצע משלוחים על אופנוע ה"הארלי דוידסון". החברה פועלת גם להעצמת מקצוע השליח, מתוך התייחסות אליו כאל "מקצוע", ולא תפקיד זמני של צעירים לפני צבא, מתוך ההבנה כי עולם המשלוחים הופך מרכזי יותר ויותר בעידן ה-eCommerce, ואף עוד יותר מרכזי בתקופת הקורונה.
חברת GetPackage היא מבין פלטפורמות השליחויות המובילות בישראל בתחום המשלוחים מהיום להיום. החברה הוקמה בשנת 2015 ומעסיקה כ- 60 עובדים. עד כה הושקעו בה  כ-10 מיליון דולר. החברה מפעילה למעלה מ - 35,000 שליחים המבצעים משלוחים באמצעות הרכב הפרטי או אופנועים בכל רחבי הארץ. החברה מספקת שירות ליותר מ - 10,000 בתי עסק ולקוחות פרטיים.
ניר בנגל, מייסד ומנכ"ל Get Packag מסר: "הקמפיין נולד מתוך הרצון להנגיש את שירות המשלוחים המתקדם שלנו לעסקים קטנים, בינוניים וגם ללקוחות פרטיים, וגם לעשות היכרות לצרכן עם שירות משלוחים שעוד לא נראה בארץ. היכולת לספק משלוחים בזמן קצר ובמחיר נוח ואטרקטיבי צריכה להיות נגישה לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה