שיווק ופרסום

צפו: לראשונה בישראל פרסומת עם זוג נשים כלות

פרסומת של רכב פורד התמקדה הפעם בזוג נשים שרק התחתנו. ההפקה מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי שהחליט על רקע מערכת הבחירות לעורר את הפוליטיקאים לשוויון גם לזוגות להט"ב
מערכת ice |  11
פרסומת פורד (צילום יחצ)
פרסומת ייחודית תעלה בסוף השבוע הקרוב מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עבור חברת פורד, בו נראות זוג נשים, כלות לאחר חתונה - במה שנראה כפרסומת בולטת עבור קהילת הלהט"ב בישראל.
פורד מפרסמים את ה-"פורד פומה", או כפי שהם הגדירו אותו: "קרוסאובר אורבני, דינאמי וחצוף". אבל הפעם המוקד בפרסומת עובר לזוג נשים כלות. הפרסומת כבר עלתה בדיגיטל ובהמשך תעלה גם בערוצי הטלוויזיה במוצאי שבת, וזאת על רקע מערכת הבחירות והדרישה לשוויון גם לזוגות מקהילת הלהט"ב.
יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס, יבואנית פורד, מאזדה, BMW ו-MINI לישראל מסר כי: "כל מי שצופה בפרסומת יכול לראות שלא קורה בה שום דבר חריג או יוצא דופן – נסיעה מהנה של זוג נשים שזה עתה התחתנו, שכל אחת מהן יכולה בקלות להיות בת משפחה, קולגה או החברה הכי טובה שלנו".
לדבריו, "ב-2021 זה ברור לגמרי, ההבנה הזאת לא פסחה על ענף הרכב ובטח שלא עלינו. בשונה מהחברה והאזרחים עצמם שברובם כבר לא רואים שום הבדל בין זוג לזוג, המדינה עדיין מאחור מבחינת השוויון לזוגות להט"בים (בנישואים, בהורות ועוד) ואנחנו מקווים שגם זה ישתנה". צפו:

תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    פרסומת מעולה, הלוואי ונראה עוד כמוה
    יוסי 03/2021/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישראל, נישואין בין גברים, נשים וגברים ונשים הן כולן אופציות נורמטיביות וטוב שכך. במדינות בהן אסורות פרסומות כאלה ואסורים נישואין חד מיניים אסור גם לנשים להראות את פניהן ברחוב וכורתים לגברים גפיים על חשד לגניבה. אז תקטרו כמה שתרצו, בזכות פרסומות שכאלה ובזכות אנשים שנלחמים על האהבה שלהם והזכויות שלהם אנחנו חיים היום בעולם טוב יותר. ולמי שאומר "לאן עוד נגיע" רוצה להגיד שעד לא מזמן, במדינות רבות בעולם לנשים היה אסור להצביע והטיעון היה שיבוא יום ויתנו להצביע לבעלי חיים. היום זה נראה מגוחך, דמיינו איך אתם תראו בעוד 10 או 20 שנה.
    סגור
  • 8.
    וואוו של פרסומת גאונית (ל"ת)
    סיון 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    להוריד דחוף
    מחדל 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    4 8
    אני פונה לפורד ולמפרסמים. זו פרסומת ממש לא תיקנית. ילדים לא צריכים לגדול למציאות כזו עגומה. זה נגד חוקי הטבע תבינו. ולדים לא נולדים מחסידה, משפחה זה אבא אמא !!! גועל....
    סגור
  • אהבת חינם לכולם
    אורון 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    2021 לסביות קיימות גם בטבע... אז בוא הדבר היחידי שלו טבעי זה חושך ובורות נגד מה שאתם לא מכירים ומזדהים איתו. Love is love
    סגור
  • 6.
    מתי יבינו
    פרסומאית 02/2021/24
    הגב לתגובה זו
    3 8
    מתי ההומואים יבינו שתינוקות לא נולדים מהתחת? ולסביות יבינו... אבא ואמא וילדים זה משפחה
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    עד לאן תגיעו עם הפגיעה ... (ל"ת)
    גועל נםש 02/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 4.
    לגבי הפרסומת
    אליאור 02/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 6
    עם כל הכבוד לכם שאתם חיים ב2021 זה עדיין לא אומר שזוגיות בין שתי נשים זה דבר נורמטיבי...וזה ממש חוצפה להשים פרסומת כזו חופשייה בערוץ די מרכזי...עדיין יש ילדים שרואים את התוכן הלא ראוי הזה ונהיים מבולבלים ומתחילים לשאול שאלות...כמובן אני מתכוון לילדים של אנשים סטרייטים. זה לא לעניין ובושה לאיזה דור הגענו...מי שעשה את הפרסומת הזו וגם ערוץ 12 תתביישו לכם אין לכם גבול חציתם קו אדום
    סגור
  • יא מטומטם (ל"ת)
    סיון 02/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    למה?
    A 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מה זה תורם שהן כלות? רוצים למכור רכב נשי אפשר גם לקחת 2 חברות ... בשביל מה להכניס נשיקות של 2 נשים בשביל להדליק את הגברים? פרסומת מיותרת לחלוטין בלי שום מסר.... כבר לא יודעים מה לעשות במשרדי הפרסום... חבל!
    סגור
  • 2.
    איזו חרטא
    מממ.....אאא.... 02/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מי אישר את הפרסומת הזו? איך בדיוק זה תורם למכירות? מה הקשר בין המוצר לפרסומת? מה המסר? תהנו
    סגור
  • 1.
    יש לי רעיון לפרסם אופניים עם בני סלע (ל"ת)
    שמעיה 02/2021/20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור