שיווק ופרסום

ערוץ 13 יחייב עובדים לא מחוסנים לבצע בדיקת קורונה

לאור מקרי ההדבקה שהתרחשו בין עובדי הפקה ברשת 13, החליטה הנהלת הערוץ לקבוע תקנות הדומות לתו הירוק של משרד הבריאות, במסגרתן העובדים לא יורשו להיכנס לאולפנים ללא הצגת אישור חיסון, תעודת מחלים או בדיקת קורונה שלילית 
אורן שטרנברג | 
רשת 13 (צילום Magma Images)
בערוץ 13 הוחלט על קביעת תקנות חדשות שיגבילו את כניסת העובדים למשרדי ואולפני החברה ברמת החייל- הדומות לתקנות התו הירוק במשק, כך נודע ל-ice.  
בהודעה שהפיצה ההנהלה נכתב כי החל בעוד שבוע (שני, 15.03) כניסת כל עובד למתחם אולפני רשת ברמת החייל תתאפשר רק בכפוף להצגת תעודת מתחסן, אישור מחלים או בדיקת קורונה שלילית מה-72 השעות האחרונות. הסיבה שההנהלה נקטה בצעד זה באה בעקבות אירועי הדבקה השונים שהתרחשו בתוך רשת בין העובדים והביאו לא פעם להכנסת צוותי הפקה שלמים לבידוד.  
"לאור מקרי ההדבקה האחרונים בחברה, אנו עושים מאמצים גדולים על מנת לשמור על בריאות העובדים ועל סביבת עבודה בטוחה". נאמר בהודעה. "על כן החל מיום 15.3.2021 תאושר כניסה לבניין רשת ברמת החייל לעובדים, פרילנסרים וספקים בכפוף להנחיות הבאות: הצגת אישור על מתן חיסון או אישור על חיסון ראשון ומועד לחיסון שני, תעודת מחלים קורונה, אישור בדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות קודם לכן".
מאז פרוץ מגפת הקורונה, התרחשו מספר אירועי הדבקה בין עובדי רשת, שהצריכו לא פעם הכנסת עובדים רבים לבידוד. לפני חודש התגלה חולה מאומת בהפקת האח הגדול, ובעקבות כך הוכנסו מספר עובדים לבידוד. באירוע אחר, עובדת בקונטרול של תוכנית הבוקר נמצאה חיובית, והכניסה צוות הפקה לבידוד. כמו כן, זמן קצר לאחר עליית העונה ה-11 של האח הגדול, התגלה חולה מאומת ועשרות נאלצו להיכנס לבידוד. אירועי ההדבקה גם לא פסחו על חברת החדשות של הערוץ, כשבקיץ האחרון נמצא הפרשן צבי יחזקאלי כמאומת לקורונה. בעקבות כך עיתונאים רבים, בהם המגישה תמד איש שלום, הוכנו לבידוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה