שיווק ופרסום

'שעת נעילה' מתגייסת ליום הזיכרון: נט"ל בקמפיין מרגש במיוחד

עמותת נט"ל מעלה קמפיין בכיכובם של כוכבי הסדרה האהובה והפעם קוראת ללוחמים משוחררים המתמודדים עם טראומה משירותם הצבאי לא "לסחוב את זה לבד" ולפנות לעמותה לקבלת סיוע. הקמפיין יעלה בדיגיטל, תחנות הרדיו ובטלוויזיה בקשת, רשת וערוץ 24
כפיר אדר | 
הפרסומת של נטל (צילום צילום מסך)
עמותת נט"ל המלווה נפגעי טראומה לאומי וטרור עולה בימים אלו עם הקמפיין המוצלח שצולם לפני מספר חודשים עבור העמותה בכיכובם של שחקני "שעת נעילה": לי בירן, עופר חיון, אמרי ביטון, שחר טבוך ורענן פז, כשכל אחד מהם מגלם לוחם משוחרר הסוחב איתו טראומה ממלחמה. הקמפיין עולה לקראת יום הזיכרון ומזמין לוחמים משוחררים המתמודדים עם פוסט טראומה לפנות לעמותה לקבלת סיוע ולא לסחוב את זה לבד.
בקמפיין כל אחד מהשחקנים מגלם חייל מתקופות שונות בישראל כגון 1973, 1982, 2006, 2014 תחת המסר כי "יש אנשים שעדיין סוחבים את.." תוך התייחסות לשירות הצבאי באותן תקופות. בין הסצנות נראים אזרחים בסיטואציות שונות בחיי היומיום קמים ויוצאים לסייע למישהו שצריך עזרה. הפעם, הקמפיין הותאם ליום הזיכרון ונחתם בכך שיש אנשים שעדיין סוחבים טראומות ממלחמות ומאירועים שקרו להם בשירות הצבאי וקורא להם לקבל סיוע בקו 1800-363-363 תחת המסר "אל תסחבו את זה לבד".
בנוסף תעלה העמותה בתשדירים ברדיו בקריינות של קובי מידן: "בישראל 2021 יש אנשים שעדיין סוחבים טראומות ממלחמות ואירועים שקרו להם בשירות הצבאי, אל תסחבו את זה לבד. תנו לנו להיכנס איתכם מתחת לאלונקה".
איקה חסין פישר, מנהלת שיווק והדוברות בנט"ל: "נט"ל עולה מדי שנה לקראת יום הזיכרון בקמפיין הקורא ללוחמים משוחררים הסובלים מפוסט טראומה בעקבות שירותם הצבאי לפנות לנט"ל לקבלת סיוע וליווי מתוך הבנה כי זהו יום מורכב וקשה עבורם. הקמפיין בכיכובם של שחקני "שעת נעילה" שעלה לראשונה בקריאה לציבור לתרום ולהיכנס עם נט"ל מתחת לאלונקה זכה להיענות רבה והוביל לעלייה במודעות ובחשיפה לעמותה. לכן השנה, לקראת יום הזיכרון, תקופה קשה מאוד לאותם לוחמים משוחררים החלטנו להעלות עם הקמפיין תוך פנייה ללוחמים המשוחררים שיפנו אלינו ולא יסחבו את זה לבד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה