שיווק ופרסום

זו תהיה נותנת החסות הראשית של בית"ר ירושלים בעונה הבאה

"גשם החזקות" מימשה את האופציה ותמשיך להיות הספונסרית הראשית של קבוצת הנוער של המועדון מהבירה בעונת 2021/22. הבעלים משה חוגג: "מצאנו פרטנר ואנחנו צועדים בדרך  משותפת שעובדת נהדר ביחד"
כפיר אדר |  1
ראשי גשם החזקות ומשה חוגג (צילום יחצ)
מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים שמח להודיע על המשך שיתוף פעולה עם הספונסר הראשי עם קבוצת "גשם החזקות" גם לעונת 2021/2022. גשם החזקות, חברה לייזום נדל"ן בבעלות יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, יזמים בעלי ניסיון רב בניהול עסקאות נדל“ן הנחשבת לחדשנית בתחום.
נכון להיום פועלת גשם החזקות ב-25 ערים עם למעלה מ-11,000 יח"ד ו- 130 מ"ר מסחר ותעסוקה. הפרוייקטים בשלבי תכנון וביצוע שונים, וביניהם בניית שכונות חדשות לצד פרוייקטי התחדשות עירונית. כחלק מהסכם החסות, ימשיך להתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת. בנוסף, תהיה החברה החל מהעונה הקרובה  גם נותנת החסות הראשית של מחלקת הנוער של המועדון.
בעונה האחרונה הפכה חברת "גשם החזקות" לחלק ממשפחת בית"ר ירושלים וחיזקה את הקשר עם בסיס האוהדים הגדול בישראל ואף קידמה תוכניות עיסקיות וחברתיות שלה דרך מחלקת הדיגיטל של המועדון. החברה תהנה מפרסום מסיבי וחשיפה בכל דרכי הפרסום והדיגיטל שהמועדון יכול להציע, וכמובן על תלבושות השחקנים, אוטובוס הקבוצה, פעילויות תוכן שיווקי, בפעילויות למען הקהילה ועוד.
היום נפגשו בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, יו"ר המועדון אלי אוחנה, מנכ"ל המועדון מוני ברוש ונציגי חברת 'גשם החזקות' יוסי מזרחי ושמגר ואקנין (הבעלים) וסמנכ"לית השיווק בתיה אלדד על מנת לחתום על המשך ההתקשרות לעונה נוספת.
בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה: "במהלך העונה האחרונה נחשפה חברת גשם לפרסום המהדהד אותו קיבלה מהמועדון, בכל פלטפורמה אפשרית ואנחנו נחשפנו לחברה איכותית, מובילה בבנייה בישראל, אשר מורכבת מאנשים חרוצים ואיכותיים. לשבת כאן שוב לאחר שנה אומר ששני הצדדים מרוצים, שמח שמצאנו דרך משותפת שעובדת נהדר ביחד".
בעלי החברה, יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, מסרו: "בחרנו בקבוצת בית"ר ירושלים ולא בכדי, ההון האנושי שבקבוצה, לצד הערכים שמובילים אותה, ובראשם אהבת הארץ, תואמים את ערכי גשם החזקות. לאורך השנה האחרונה העמקנו את השותפות עם בית"ר ירושלים מתוך מטרה להמשיך ולתרום לספורט הישראלי והירושלמי. מדובר במועדון עוצמתי וחזק, שממשיך לגדול ולהיות המועדון המוביל בירושלים ואחד מהגדולים בארץ, ואנחנו מצפים להמשיך ולעבוד יחד לקראת הישגים חדשים".
"כחלק מחזון החברה, גשם החזקות בוחרת להיות מעורבת בחיי הקהילה בערים בה היא בונה. אנו רואים קשר ישיר בין פיתוח הספורט בעיר לחיזוק הקהילה והתושבים, ואנחנו שמחים לעשות זאת כפעולה משלימה לבניה של פרויקט 'ארנונה הילס' בעיר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיורידו את הדג הכחול
    א 05/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מזכיר את הקשר לציצי אללה ביתר אללא מחנה
    סגור