שיווק ופרסום

מדוע 47 משרדי עורכי דין נעזרים ביבגני זרובינסקי?

על מנת לשפר את הניהול הכללי של הקשר מול כלי תקשורת, בניית אסטרטגיה אשר תמתג את המשרד ועובדיו באופן הרצוי, ויוזמות אקטואליות, שורה של משרדי עו"ד מקבלים שירות בתחום מאושיית הרשת שהקים מותג ייעודי בשם: "LawBuzz & Co", כאשר הוא טוען: "רוב הלקוחות פונים היום לעו"ד שראו בתקשורת או ברשת"
כפיר אדר |  4
בתוך 3 חודשים, 47 משרדי עורכי דין הצטרפו ל-LawBuzz & Co של יבגני זרובינסקי. על פי דיווחים בכלי התקשורת 19 מתוך 20 המשרדים הגדולים בישראל משלמים ריטיינר חודשי למשרדי יחסי ציבור, או משרדי ייעוץ תקשורתי, כפי שחלקם מעדיפים לכנות את עצמם.
המשרדים מקווים להשיג כך כמה יעדים: ניהול כללי של הקשר מול כלי תקשורת, בניית אסטרטגיה אשר תמתג את המשרד ועובדיו באופן הרצוי, ויוזמות אקטואליות – על פי אחד הדיווחים ב"דה מרקר".
אחד האנשים שזיהה את המגמה והבין שיכול להעניק שירות בתחום הוא אושיית הרשת ואיש התקשורת יבגני זרובינסקי שבחודשי יוני האחרון הקים מותג ייעודי תחת השם LawBuzz & Co שמתמקד במתן שירותי יחסי ציבור ואסטרטגיה למשרדי עורכי דין בישראל. בעבר שימש זרובינסקי כיועץ תקשורת בלשכת עורכי הדין והוא מתמחה באסטרטגיה תקשורתית ובעל מספר אתרי תוכן וחדשות ברשת.

 זרובינסקי מתארח ביצאת צדיק. צילום מסך.
זרובינסקי מוכר כאדם ציני ולא חושש לבקר כל גוף במדינה, בין אם מדובר בחברה מסחרית או פוליטיקאי, אך ביום-יום מדובר באדם רציני יותר שעובד כיום מול הגופים הגדולים במשק ומעניק להם ייעוץ, שירותי יחסי ציבור ואסטרטגיה. "לקוחות היום לא יכולים לדעת מי עורך דין טוב ומי לא ולרוב הם מגיעים לזה שהם ראו בתקשורת", אומר זרובינסקי, "גם לשכת עורכי הדין עורכת הרצאות בהשתתפות עיתונאים כיצד להשתמש נכון בתקשורת כי כולם מבינים את המשחק".
בתוך 3 חודשים, לא פחות מ-47 משרדי עורכי דין הצטרפו ל-LawBuzz & Co ובהם חברת עורכי דין L.S. של עו"ד לירום סנדה - אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל (Top 25), מילר את מילר – פירמת עורכי הדין הגדולה בדרום הארץ, VKS עורכי דין מראשון לציון, צבי-רז משרד עורכי  דין בניהולם של חבר לשכת עורכי הדין חיפה עו"ד אדיר צבי ועו"ד יריב רז מחיפה ונוספים.
"כל עורך דין זקוק היום לחשיפה בתקשורת על מנת להבליט את הייחודיות שלו בתחום עיסוקו", אומר זרובינסקי ל-ice, "הופעה תקשורתית תיצור אצל הלקוח ביטחון שמדובר במשרד עורכי דין מקצועי, מוכר ומומחה בתחומו. אנשים מחפשים סלבס”.
זרובינסקי צמח מהרשת והפך לדמות מוכרת מאד. נבחר בעבר לאיש השנה ברשת על ידי רדיו תל אביב, רדיו חיפה, עכבר העיר, רדיו גלי ישראל, רדיו דרום, ערוץ 9 ועוד. בנוסף נבחר ל-100 המשפיעים בישראל על ידי TheMarker ועל ידי ארגון הדיגיטל הישראלי. בנוסף נבחר לאחד מאנשי השנה ברשת ע"י פנאי פלוס, בשנת 2021 נבחר במקום הראשון כבן אדם הכי משפיע ברשת הישראלי על ידי ערוץ 20 ועוד. גם בזירה הפוליטית זרובינסקי דמות מוכרת ובעבר הפיק ואף שיחק בתפקיד עצמו במספר סרטוני רשת עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן ועוד.
"צריך להבין שיחסי ציבור ושיווק עורכי דין באמצעי התקשורת אינם דומים לשיווק מסעדה או חנות בגדים. למעלה מ-80,000 עורכי דין חברים כיום בלשכת עורכי הדין. ישראל הינה המדינה מספר אחת בעולם במספר עורכי הדין ביחס לאוכלוסיה", ממשיך זרובינסקי, "עשרות אלפי משרדים מתחרים על כל תיק כשלרוב הלקוח שוכר בסופו של דבר את עורך הדין שראה בעיתון, באתר החדשות או בטלוויזיה - דבר שמעניק למשרד עורכי הדין מיתוג של מומחה בתחום”.

 זרובינסקי ומנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני בכנס של פייסבוק
עבודת יחסי הציבור של LawBuzz & Co מתבצעת במגוון רב של אפיקים באופן קריאטיבי כך שיום אחד עורך הדין מופיע בתוכנית טלוויזיה, למחרת בעיתון, כעבור שבוע באתר חדשות וגם כפוסט ויראלי ברשתות החברתיות או אצל כוכבי הרשת השונים. "כמובן שהכל על פי תקנון האתיקה לשכת עורכי הדין", מציינים במשרד.
חושב שהקשרים שלך עם כלי התקשורת והעיתונאים בישראל מועילים לתפוקה שמקבל הלקוח?
"עיתונאי מתמודד מול מאות הודעות וואטסאפ ומיילים ביום אז ברור שהיכרות אישית תמיד עוזרת אבל כמובן שאף עיתונאי לא יפרסם משהו אם זה לא באמת סיפור טוב, ארוז כראוי ובאמת מעניין את צרכני התקשורת. זה גם אינטרס של העיתונאי – לפרסם סיפור מעניין, ואנחנו יודעים לעשות את זה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טינופת
    לך סבא רקוב 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרחן מבחיל
    סגור
  • 2.
    טיפוס מעייף טרחן בלתי נסבל עם בדיחות של סבא שלי (ל"ת)
    אלי 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חחח בול! טרחן עם בדיחות סבא מאולצות (ל"ת)
    דניאל 09/2021/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אלוף. עלה והצלח! (ל"ת)
    גולדמן 08/2021/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור