שיווק ופרסום

צפו: שגיא מוקי ואבישג סמברג מתחרים בקמפיין חדש לאלביט

חברת ההייטק הביטחונית "אלביט מערכות" בקמפיין חדש בו היא מאחלת שנה טובה בהובלה של המדליסטים האולימפיים עם המסר המוביל "מה שלא הולך בכח, הולך במוח"
מערכת ice | 
המדליסטית אבישג סמברג, רודריגו גונזלס, ואלוף העולם בג'ודו שגיא מוקי (צילום יח"צ)
חברת ההייטק הביטחונית "אלביט מערכות" מאחלת שנה טובה בסרטון בהובלתם של המדליסטים האולימפיים מאולימפיאדת טוקיו 2020 ;שגיא מוקי זוכה מדלית הארד ואלוף העולם בג'ודו ואבישג סמברג זוכת מדליית הארד בטאקוונדו ואלופת אירופה.
הבחירה במוקי ואבישג מבטאת את החיבור הטבעי של המדליסטים לערכיה של חברת אלביט ובראשם מחויבות, מקצוענות, התמדה ושבירת שיאים חדשים. הסרטון צולם לאחר נחיתתם בישראל במשרדי החברה בחיפה בו הפגינו השניים את יכולותיהם המקצועיים מעולמות הג'ודו והטאקוונדו.
 
המסר המוביל בסרטון הוא – "מה שלא הולך בכח, הולך במוח". מומחש באמצעות תחרות ספורטיבית בין שני סוגי הספורט המובילים תוך שהם נעזרים, מנווטים ומוסעים באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות שפותחו על ידי חברת "אלביט מערכות" ובניהם רחפנים, אמצעים לראיית לילה, רובוטים, סימולטורים ועוד. הסרטון יעלה במהלך החגים ברשתות החברתיות. 
הסרטון נעשה באמצעות חברת VEO קריאטיב וידאו – סוכנות תוכן וידאו ובבימוי מנכ"ל החברה – רודריגו גונזלס מי שכיכב בעבר בתכנית הריאליטי "קחי אותי שרון", "רוקדים עם כוכבים" ותוכניות ילדים נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה