שיווק ופרסום

נועה קירל נתפסה בצילומים: באיזה קמפיין מדובר?

כוכבת הפופ חזרה לארץ לפני פחות מחודש ומאז כבר הספיקה להשתתף בקמפיין נגד עישון. אתמול נתפסה בצילומים של קמפיין חדש שעתיד לעלות בקרוב, זה הקמפיין הצפוי
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום ערן לוי)

נועה קירל חזרה לארץ לפני פחות מחודש משהות של חודש בארצות הברית. מאז הספיקה לקחת חלק בקמפיין נגד עישון ואתמול, נתפסה על סט צילומים לקמפיין חדש, אחד מני רבים שכבר עשתה בשנה האחרונה. איזה קמפיין עומד לצאת הפעם בכיכובה של הזמרת?

הקמפיינים הזכורים של קירל מהשנה האחרונה כוללים את סמסונג, השת"פ הראשון והיחיד שלה עם האקס מרגי, בזק בקמפיין ה-5G, שסימפל את שיר האמבולנס של הקמפיין של סמסונג, וכן הקמפיינים של יס שכל פעם מחדש עוררה סערה מסיבה אחרת.
גם הפעם מדובר בקמפיין ליס, בתמונות של קירל שהודלפו היא נראית כשהיא עטויה בחיג'אב - כיסוי הראש המסורתי ערבי, חיג'אב בקמפיין של יס כנראה מרמז על קמפיין ששוב נשען על פאודה, כמו שאקדח במערכה ראשונה מרמז על סצינת רצח במערכה חמישית.

מתוך עמוד האינסטגרם של ערן סוויסה

נזכיר שהקמפיין הקודם של קירל עם יס היה זה שכיכבה בו לצד קירל גם ספיר ברמן שבדיוק התחילה את התהליך המתוקשר שלה, וזכתה לקמפיין צבעוני ומרגש תחת הסלוגן "אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם", שכולו הצדעה לאומץ שבעשיית שינוי.
 



הקמפיין שקדם לו, ויצא בתקופת הסגר של שנה שעברה, זכור בגלל הסערה שהתעוררה בעקבותיו. גם שם הוטבעו מוטיבים של פאודה בקמפיין. מדובר בקמפיין שנבנה על בסיס השיר "השוטר אזולאי" שהיה רווי בעקיצות למתחרים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה