שיווק ופרסום

שומרוני-בן זאב תקשורת ואסטרטגיה עם תקציבים חדשים

המשרד התקשורת של יפעת שומרוני ואייל בן זאב קיבל השבוע חמישה תקציבי יח"צ חדשים לניהול. הבעלים מסרו: "מתרגשים מהזכות להיות חלק מפרויקטים כל כך משמעותיים של מיצוב ארגונים וחברות וקידום מטרות שאנחנו מאמינים בהן"
מערכת ice | 
אייל בן זאב ויפעת שומרוני (צילום עדי אלון)
"שומרוני-בן זאב: ייעוץ תקשורת ואסטרטגיה", בבעלותם של אנשי התקשורת יפעת שומרוני ואייל בן זאב, קיבל לידיו בשבוע האחרון את ניהול תקציבי ייעוץ התקשורת של "שבוע המורשת" (המשרד לירושלים ומורשת), Safe & Sound - אפליקציית חירום להגברת הביטחון האישי, "פנתרה" - חלל עבודה ומועדון עסקים לנשים בתל אביב, חברת "תיגי סולאר" הנסחרת בבורסה בתל אביב ומתמחה בהתקנת פאנלים סולאריים מתקדמים ופורום מיכל סלה ששם לו למטרה להילחם בתופעת האלימות במשפחה ולהגיע ליעד של 0 נרצחות בידי בני זוגן בשנה בישראל.
תקציבים אלה מצטרפים לתקציבים נוספים של המשרד בעולמות החינוך, החברה וההייטק, ביניהם רשת החינוך "עתיד", חברת Karyopharm Therapeutics, התנועה הרפורמית וחברות וארגונים נוספים.
משרד "שומרוני-בן זאב תקשורת ואסטרטגיה" ממוקם בתל אביב ועובד עם לקוחות בכל הארץ ובחו"ל. המשרד נוסד על ידי יפעת שומרוני (58), עיתונאית לשעבר ("ידיעות אחרונות") ויועצת תקשורת עם ניסיון של כשלושה עשורים ואייל בן זאב (34), עיתונאי לשעבר ("גלי צה"ל") ויועץ תקשורת בעל ניסיון בעולמות החינוך והחברה.
"אנחנו גאים לראות את המשרד שלנו מתרחב ומתרגשים מהזכות להיות חלק מפרויקטים כל כך משמעותיים של מיצוב ארגונים וחברות וקידום מטרות שאנחנו מאמינים בהן," אמרו השניים, "'שומרוני-בן זאב' נולד כי רצינו לתעל את הניסיון והכישורים שלנו, לצד אנשים טובים ומוכשרים שמצטרפים אלינו לאורך הדרך, לטובת יצירת משרד שמבין 'עיתונאית מדוברת' ויודע איך עולם התקשורת באמת עובד."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה