שיווק ופרסום

בן-חורין אלכסנדרוביץ' בייצוג חדש, זו ענקית הפודטק שתייצג

משרד ייעוץ התקשורת בן חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לייצג תקשורתית את חברת הפודטק וילק טכנולוגיות בע"מ העוסקת בפיתוח חלב מתורבת 

מערכת ice |  1
טל אלכסנדרוביץ ואיתי בן חורין (צילום חן גלילי)
משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' נבחר לייצג תקשורתית את חברת הפודטק הישראלית וילק (Wilk) טכנולוגיות בע"מ (לשעבר Biomilk). 
החברה, בראשות המנכ"ל תומר אייזן, היא חברה ציבורית העוסקת בפיתוח רכיבי ומוצרי חלב מתורבת מבוסס תאים שתוצרתו תהיה חלב אמיתי. החברה אף מפתחת חלב אם אנושי, מבוסס תאים גם הוא, חלב זה ישנה באופן מהותי את תעשיית תחליפי החלב  והינו הפתרון המושלם לתזונת תינוקות שעבורם חלב אם אינו זמין ממגוון סיבות. 
ליווי התיק במשרד בן חורין אלכסנדרוביץ' יבוצע ע"י סמדר סלומון, יועצת תקשורת בכירה, בהובלתו של יניב לביא מנהל מחלקת תאגידים.
בזירה הבינלאומית, FINN Partners, סוכנות התקשורת הגלובלית המונה למעלה  מ-20 משרדים ברחבי צפון אמריקה, אירופה ואסיה, תנהל את הקמפיין, תוביל את התיק בשיתוף פעולה הדוק עם בן חורין אלכסנדרוביץ'. דני סודוורטס, יועץ התקשורת ומנהל התיק, יעבוד עם השותף המנהל של FINN גואל ג'ספר, וצוות של חמישה אנשים על קשרי מדיה ומדיה דיגיטלית כאחד.
 
בן חורין אלכסנדרוביץ' הינה חברה לשירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור כשבראשה מכהנים המנכ"לים והבעלים איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ' – שגב.
Wilk הינה חברה ציבורית הפועלת בצומת הדרכים של ביוטק ופודטק, ומפתחת טכנולוגיות לייצור חלב שד אנושי וחלב מן החי. לאחר שהשיקה את פעילותה בשנת 2020, החברה מחזיקה בפטנטים על תהליכי ייצור במעבדה המשכפלים את התאים מייצרי החלב של בני אדם ויונקים אחרים ליצירת 100% חלב ורכיבי חלב אמיתיים במעבדה. וילק (לשעבר ביומילק) נסחרת בבורסה בתל אביב תחת בשם "WILK".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שני חסרי כריזמה מהרמה הגבוהה ביותר (ל"ת)
    זאב 01/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור