שיווק ופרסום

עדן בן זקן כובשת את אמריקה: צפו בפרוייקט המסקרן

עדן בן זקן מככבת בימים האחרונים בשלט חוצות ענק בטיימס סקוור שבניו יורק. לא מדובר בחלק מקידום המופע המשותף שלה עם עדן חסון באמריקה, אלא בפרוייקט מסקרן של ספוטיפיי
מערכת ice |  4
עדן בן זקן (צילום שגיא שלפר)
עדן בן זקן מככבת בימים אלו בשלט חוצות ענק בטיימס סקוור בניו יורק, בזמן שהיא גם מככבת בפלייליסט בינלאומי מהנחשבים בעולם של ספוטפיי עם השיר המצליח ״מה קרה״, ורגע לפני שתגיע לסיבוב הופעות ענק ומשותף עם עדן חסון ב-3 אולמות ענק באמריקה.
מטרת הפרויקט EQUAL של ספוטיפיי היא לקדם נשים בתעשיית המוזיקה. לשם כך ספוטיפיי יצרו פלייליסט בינלאומי המורכב משירים של נשים יוצרות ברחבי העולם ופלייליסטים מקומיים במדינות נבחרות, כאשר כל פלייליסט מקומי מורכב משירים של זמרות מאותה מדינה.
 
הפרויקט מבוצע גם בארץ, בינואר הזמרת שמככבת על העטיפה של Equal Israel היא עדן בן זקן, וספוטיפיי גם העלו את התמונה שלה ב-Times Square בניו יורק. עדן בן זקן היא גם הזמרת הנשית המושמעת ביותר בספוטפיי בישראל כבר שנה שלישית ברציפות.
בן זקן מובילה את המקום הראשון במצעד הרשמי של אפל מיוזיק. כמו כן, היום (חמישי) עדן בן זקן נכנסה לפלייליסט של כאן בגימל עם הסינגל המדובר "מה קרה". את הסינגל המדובר כתבה והלחינה הזמרת אודיה אזולאי שנכנסה גם כן לפלייליסט לפני כשבועיים עם השיר שלה "אם הייתי צריכה". 
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה בדואית מכוערת שאלוהים יעזור לה (ל"ת)
    FF 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • תגובה
    שיר 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שאלוהים יעזור לך למה אמא שלך יותר יפה מגעיל שכמוך גם כבדואית שווה אותך.
    סגור
  • תגובה
    שיר 01/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    שאלוהים יעזור לך כמה גועל יש לאדם,תסכל במראה ותראה כמה כיעור יש בך
    סגור
  • 1.
    גם נינט הופיעה על אותו מסך במסגרת פרויקט זה
    . 01/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כבוד גדול, רק הערה קטנה, זה לא היסטורי, גם נינט טייב הופיעה על אותו מסך בטיימס סקוור במסגרת אותו פרויקט בדיוק של ספוטיפיי זה היה בחודש ספטמבר. הנה הכתבה מתוך אייס- https://ice.co.il/advertising-marketing/news/article/831080
    סגור