שיווק ופרסום

דרמה בפרסום החרדי: גל ההתייקרות מזניק את המחירים בפרינט

לאחר גל ההתייקרויות בענפי המזון, הדלק, החשמל ומרבית שאר הענפים, גם הפרסום במדיה החרדית מתייקר. ביתד נאמן הפופולארי הודיעו על זינוק במחירי שטחי הפרסום ב-7%, לקראת עלייה נרחבת שתגיע למדיה החרדית
מערכת ice | 
יתד נאמן (צילום קובי גדעון פלאש 90)
העיתון החרדי יתד נאמן הודיע על התייקרות שטחי הפרסום ב7% במהדורת יום שלישי הנפוץ, ומאותת לקראת עליית מחירים נרחבת גם בפרסום במגזר החרדי, וזאת לאור ההתייקרות בעלויות ההדפסה השנה האחרונה שעלו בשיעור של 23%.
המשמעות של העלאת המחירים נעוצה בכך שהפרינט עדיין נחשב כמוביל במגזר, והשבועון יתד נאמן המופץ בימי שלישי נחשב לבעל שיעור חשיפה הגבוה ביותר שמגיע לכל ריכוז חרדי בארץ בתפוצה של 149 אלף עותקים. בכך הוא זוכה לשיעור חשיפה גבוה  ב-TGI בעשרות אחוזים מעל לשאר העיתונים בקרב המגזר החרדי.

לאחר שבימים האחרונים מרבית העיתונים העלו את מחירי הפרסום לקראת תחילת שנת 2022 בשיעורים של עד 15%, העיתון החרדי "יתד נאמן" הודיע למשרדי הפרסום ולחברות המובילות במשק כי שטחי הפרסום מתייקרים ב-7%. לדברי הנהלת העיתון את מרבית התייקרות עלות ההדפסה יספוג העיתון וכי מדובר בעליה מינורית בלבד. 
למרות העלייה, ביתד נאמן מבהירים כי העלייה היא שולית אל מול תפוצתו הנרחבת וכמוביל בשוק הפרסום החרדי, וכל שכן אל מול עיתונים אחרים במגזר שהעלו מחירים באחוזים גבוהים יותר.
 
זליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן מסר ל-ice כי "לא הקמנו את עיתון "יתד נאמן" לצורך מסחרי כמו כל חברה בע״מ. העיתון הוקם על מנת להיות שופר היהדות החרדית, עיתון נקי מלשון הרע ורכילות, שמבטא ומביא את השקפת גדולי ישראל בכל תחומי החיים ולכך אנו לא מתנהלים רק למקסם רווחים, אלא לעמוד למען המטרה שעליה הוקם העיתון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה