שיווק ופרסום

ישראל אהרוני בג'וב חדש: זה קו המוצרים החדש שמשיק

השף ישראל אהרוני שמשמש כפרזנטור ורק לפני חודש הציג קמפיין חדש בכיכובו, עומד לקראת השקה מפתיעה של קמפיין וקו מוצרים בהובלתו. כמה כסף הושקע במהלך?
מערכת ice | 
ישראל אהרוני בקמפיין ארקוסטיל (צילום אור גפן)
אתמול (רביעי) צולם קמפיין חדש לחברת Arcosteel בכיכובו של השף ושופט מאסטר שף, ישראל אהרוני שפיתח בשיתוף עם חברת כלי הבישול סדרת סכינים וכלי מטבח  במשך שלוש שנים. השף, חבר למותג ארקוסטיל לפיתוח סדרת סכינים איכותית וכלי בישול תחת המותג ארקוסטיל – אהרוני.
הסדרה כולה מעוצבת בסגנון אסיאתי ובכלל כל הפיתוח והעיצוב שלה שואב את ההשראה מהמטבח האסיאתי שאהרוני מוכר כשף מומחה בתחום. הסכינים מסדרת ארקוסטיל אהרוני מיוצרות מפלדה יפנית אשר נכרית באופן מסורתי באותו אזור ביפן כבר למעלה ממאתיים שנה, הלהב מעוצב במרקם פלדת דמסקוס המדמה את תנועת הזרימה של המים, בהשראת חרבות הסמוראים, שעוצבו על ידי בעלי המלאכה היפניים.
סכום ההשקעה בקמפיין הוא שני מיליון שקלים והוא צפוי לעלות בחודש בקרוב ולעלות בפריסה רחבה בכל המדיות ,טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה. חברת ארקוסטיל השקיעה כמיליון שקלים בפיתוח של הסדרה על מנת להציע סדרת מוצרים באיכות הגבוהה ביותר אשר עליה חתום השף האהוב.
אהרוני מצטרף לנבחרת שפים מוכרת ואהובה במיוחד, מאיר אדוני, טום אביב והקונדיטור מיקי שמו שכבר משתפים פעולה עם חברת arcosteel   מזה כמה שנים. 
 
אילן עזרא סמנכ"ל שיווק ארקוסטיל: אנחנו  מאוד נרגשים מהצטרפותו של ישראל אהרוני למשפחת ארקוסטיל .אנחנו סבורים שהשיתוף פעולה יהיה פורה ומוצלח במיוחד . עבדנו על הסדרה פותחה במשך שלוש שנים והשקענו בפיתוח שלה המון משאבים  ובעתיד עוד צפויות הפתעות קולינריות נוספות כך שיש למה לצפות".
הצילומים התקיימו היום באולפן בתל-אביב במהלכן אהרוני כיכב במספר סצנות המדמות את העולם המוכר לו המטבח וההכנות לסרויס והשתמש בכישוריו עם הסכינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה