שיווק ופרסום

זאביק דרור מקבל תקציב חדש מהענקית הבינלאומית

רשת קמעונאות הספורט דקטלון בחרה במשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלה. דרור: "מטרתנו המשותפת היא למצב את החברה כאטרקטיבית ומובילה בקרב הקהל הישראלי"
מערכת ice |  1
זאביק דרור (צילום יח"צ)
רשת קמעונאות הספורט הבינלאומית דקטלון הודיעה היום (רביעי) כי החברה בחרה במשרד "זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" לטפל במערך יחסי הציבור והמשפיענים שלה.
דקטלון היא אחת מרשתות קמעונאות הספורט הגדולות בעולם. המותג, שנוסד בשנת 1975, נפרש כיום על פני 57 מדינות ברחבי העולם עם למעלה מ-1600 סניפים כשהמטרה היא להנגיש את הספורט למספר רב של אנשים. מטרת העל של החברה היא לעורר מודעות והשראה לפעילות ספורטיבית מגוונת המעודדת שמירה על אורח חיים בריא. ברוח הנגשת הספורט להמונים, דקטלון דוגלת בשמירה על מחירים נמוכים ככל הניתן כדי לאפשר לכל אדם באשר הוא לקנות מוצרי ספורט איכותיים ומעוצבים. השליטה הבלעדית בתהליך העיצוב וההפצה של המוצרים מאפשרת לחברה לתמחר את מוצריה כך שיתאימו לכל כיס, בכל מקום בעולם. בדקטלון ניתן למצוא ציוד ספורט למגוון רחב של ענפי ספורט. בישראל יש כיום 8 סניפי דקטלון ובעתיד הקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים.
"זאביק דרור אסטרטגיה תקשורתית" נוסד בשנת 2002 והוא משרד בוטיק ליחסי ציבור, תוכן ומשפיענים  המשרת מעל מ-50 לקוחות מתחומים מגוונים כגון לייף סטייל, נדל"ן, אופנה, קמעונאות, טיפוח, תרבות, קולינריה ועוד. המשרד מתמחה בטיפול במותגי פרימיום מקומיים ובין-לאומיים. המשרד מובל על ידי צוות צעיר של מקצוענים בתחומי התקשורת, משפיענים, קריאייטיב, תוכן, אסטרטגיה והפקה. בין לקוחותיו המרכזיים נמצאים: קבוצת קניוני עזריאלי, סופר-פארם, קבוצת רנואר, רשת weshoes, רשת קרייזי ליין, קונצרן קוסמופארם (סנו), קונצרן ג'נרל מילס, קונצרן הנקל, קבוצת קפה קפה, רשת פיצה האט, שף שגב משה, שף רז רהב (OCD), רשת הקונדיטוריות של שף קונדיטור מיקי שמו, יקב קסטל, חטיבת היוקרה של לוריאל עם המותגים YSL ,ARMANI, Lancôme, קלאב מד, חברות התעופה אייר פראנס ו- KLM, האמנים משה פרץ, סטטיק ובן אל, נסרין ואגם בוחבוט, להקת הבלט הישראלי ועוד. כמו כן, מטפל המשרד בהתנדבות מלאה בעמותת MAKE A WISH המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים.
לדברי זאביק דרור: "אנו נרגשים לקבל לידינו את הטיפול במערך היח"צ והמשפיענים של ענקית הספורט דקטלון, המתמחה במוצרים איכותיים ובמחירים נוחים לכל כיס. מטרתנו המשותפת היא למצב את החברה כאטרקטיבית ומובילה בקרב הקהל הישראלי . דקטלון תשוייך למחלקת הקמעונאות במשרד אשר תטפל במערך יחסי הציבור ובאירועים התקשורתיים של החברה, ואף תלהק משפיענים מתאימים מתחומי הספורט והלייף סטייל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נייס
    טולטול 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכשר!
    סגור