שיווק ופרסום

שיאומי מביאה את שעוני הספורט לישראל: אלה החידושים

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי, תחל בשיווק שעוני הספורט החכמים מבית שיאומי.  יחד עם השקת השעונים, ולראשונה בשעוני שיאומי בישראל, פועלת קבוצת המילטון על מנת לאפשר תשלום באמצעות רכיב NFC המשולב בשעון
מערכת ice |  2
שעון שיאומי (צילום שיאומי יחצ)
קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי, תחל בשיווק שעוני הספורט החכמים מבית שיאומי, ה-Xiaomi Watch S1 וה- Xiaomi Watch S1 Active. יחד עם השקת השעונים, ולראשונה בשעוני שיאומי בישראל, פועלת קבוצת המילטון על מנת לאפשר תשלום באמצעות רכיב NFC המשולב בשעון.
Xiaomi Watch S1
שעון הפרמיום החדש מבית שיאומי, לוקח את סדרת השעונים החכמים של שיאומי צעד נוסף קדימה. הוא מגיע בעיצוב יוקרתי הכולל זכוכית קריסטל ספיר וגוף מפלדת אל-חלד עם מסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ' ברזולוציה של 466×466 פיקסלים.  על מנת לאפשר למשתמשים התאמה אישית ניתן לבחור תצוגה מותאמת מתוך מבחר עצום של לוחות שעונים הניתנים להורדה. כמו כן, בערכה משולבות שתי רצועות עור וגומי קלאסיות וניתן לרכוש אחרות בצבעים שונים.
 
ה- Xiaomi Watch S1
מציע ממשק משתמש נוח, פשוט ואינטואיטיבי. השעון בעל יכולות ניטור ומעקב מתקדמות המאפשרות מעקב אחר מדדים רבים, אגירת נתונים ומדידת מגוון עצום של פעילויות ספורט לאורך זמן, הודות לסוללה בקיבולת של 470mAh לשימוש עד 12 ימים בשימוש רגיל ו- 24 ימים בשימוש חסכוני.

במרכז האימון של השעון ניתן למצוא תוכניות אימונים חכמות מובנות המסייעות למשתמש לשפר את יכולות הכושר הגופני ולעקוב אחר התקדמותן באמצעות ניטור 19 מצבי ספורט מקצועיים מובנים. כמו כן, השעון מכיל תוכנית לתרגול נשימה נכונה, ואפשרות להוריד עוד 98 תוכניות מובנות לסוגי פעילויות ספורטיביות נוספות. במרכז המידע של השעון מופיעים ניתוחי הנתונים היומיומיים של המשתמש וביניהן: דופק לב, ניטור שינה, מזג אויר, ניטור רמת לחץ, מדידת רמת חמצן בדם SpO2, קלוריות, ופעילויות: צעדים ועמידה. השעון מציע עמידות למים עד 5 אטמוספירות (עומק של כ-50 מטר).
השעון החכם החדש מבית שיאומי מאפשר ביצוע שיחות קול איכותיות בצימוד Bluetooth באמצעות רמקול ומיקרופון מובנים. את השליטה בשעון וביצוע הגדרות נלוות ניתן לבצע באמצעות יישומוןMi Fitness .
Xiaomi Watch S1 Active
ה - Xiaomi Watch S1 Active מגיע במראה ספורטיבי וקליל יותר. השעון מתהדר בצבעים מרהיבים והוא מגיע עם גוף קל משקל מפוליאמיד מחוזק ומסך AMOLED בגודל 1.43 אינץ'. השעון החדש מבית שיאומי בעל טכנולוגיה לזיהוי אוטומטי של פעילות ספורט כגון ריצה והליכה על מנת להתחיל בניטור פעילויות הספורט. כמו ה- Xiaomi Watch S1 גם ה- S1 Active מציע חיי סוללה ארוכים ומאפשר שימוש למשך 12 ימים (בשימוש רגיל). בשעון משולבים רכיבי GPS, NFC, סייען קולי של Alexa, שיחות קול בצימוד Bluetooth, וכמובן לספורטאים, באמצעות מרכז האימון של המכשיר ניתן למצוא תוכניות אימונים, פונקציות ניטור בריאות (מוניטור לב, שינה, מתח וחמצן), עמידות למים עד 5 אטמוספירות (עומק של כ-50 מטר), ומעל ל- 100 מצבי אימון ו-19 מצבי אימון מקצועיים.
מקבוצת המילטון יבואנית שיאומי לישראל נמסר: "השעונים החדשים מבית שיאומי ממשיכים להוביל את שוק השעונים החכמים בארץ ובעולם. אנחנו גאים להציע לצרכנים הישראלים שעונים המציעים שילוב של פונקציות מתקדמות בעיצוב יוקרתי. קבוצת המילטון ממשיכה בשיתוף הפעולה עם שיאומי העולמית ופועלת כדי לייבא לישראל את מגוון המוצרים המצוינים מבית שיאומי לצרכן הישראלי במחירים תחרותיים ונוחים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכל טוב ויפה אבל ... אין עברית בשעונים??
    אבי 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחבל..
    סגור
  • 1.
    נתונים חסרים
    יצאב 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר משווקים מוצר חדש שמתחרה במוצרים דומים הקיימים בשוק, יש לצרף תמונות, וכן מה היתרונות מול המתחרים, וכמובן כמה צריך לעלות השעון? בארץ. והאם הכתבה ממומנת ע"י היבואן? ומתי אמור להיות משווק בארץ.
    סגור