שיווק ופרסום

האוניברסיטה העברית יוצאת למכרז: זה סכום העתק שיושקע

תקציב הפרסום של האוניברסיטה העברית יוצא למכרז בהיקף של שני מיליון שקלים בשנה ובדגש על פרסום במדיה הדיגיטלית
מערכת ice | 
האוניברסיטה העברית (צילום עמוד הפייסבוק של האוניברסיטה)
לאחר כחמש שנים עם משרד הפרסום יוניברסל מקאן, ובליווי מקאן ואלי, האוניברסיטה העברית בירושלים מוציאה את תקציב הפרסום שלה למכרז. 
תקציב הפרסום של האוניברסיטה עומד על כשני מיליון שקלים בשנה, ורובו יופנה למדיה הדיגיטלית. התקציב כולל את שירותי הפרסום לכל ארבעת הקמפוסים של האוניברסיטה: הר הצופים, גבעת רם, עין כרם והפקולטה לחקלאות ברחובות. ההתקשרות עם המשרד הזוכה תהיה ל-12 חודשים, עם אופציה להארכת תקופת ההתקשרות בתקופות נוספות.
 
באוניברסיטה העברית מציינים כי משרד הפרסום שייבחר יוביל יחד עם צוות אגף השיווק בראשות מיכל כהן, מנהלת אגף שיווק ותקשורת, את המצוינות האקדמית והמחקרית של האוניברסיטה העברית, כמו גם את המשך ביסוסה ומיצובה כמוסד בינלאומי מוביל בחזית המדע. 
המתמודדים במכרז רשאים להגיש את הצעותיהם עד ה- 14.06.2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה