שיווק ופרסום

שיאומי מציגה: שואבי האבק החדשניים בדרך לכבוש את ישראל

קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, משיקה סדרת שואבי אבק שוטפים בעלי פטנט חדשני מבית שיאומי
מערכת ice | 
שואב מחמם מים של שיאומי (צילום יח"צ)
קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל, משיקה הבוקר (חמישי) סדרת שואבי אבק שוטפים בעלי פטנט חדשני מבית שיאומי: Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum, שואב שוטף המגיע עם עמדת עגינה משולבת, שואב האבק החדשני מכיל את הטכנולוגיה הראשונה מסוגה בתחום שואבי האבק מבית שיאומי, המחממת את המים בשואב באופן אוטומטי ומעניקה תוצאות ניקוי מתקדמות גם בהסרת כתמים קשים. 
Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum לשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש במוצר אחד.  Xiaomi Robot Vacuum X10+  שואב האבק הרובוטי בעל עוצמת שאיבה חזקה במיוחד המגיע עם תחנת עגינה חכמה המאפשרת ריקון אוטומטי וניקוי וייבוש אוטומטיים של מברשות הניקוי. 
בשנים האחרונות שואבי האבק החכמים הפכו למוצר צריכה בסיסי, והוא פופולרי בבתים רבים בארץ ובעולם המערבי. אנחנו רגילים לראות אותו נע בכל פינה בבית, מנקה ביעילות פירורים מהרצפה וצולח אפילו שטיחים ופינות חשוכות מתחת לספה. רובנו כבר התרגלנו להסתובב בנוחות עם שואב האבק ברחבי הבית, ללא צורך בהסתבכות מיותרת עם כבלים והגעה לפינות הרחוקות הודות לראשים השונים של שואבי האבק. קבוצת המילטון, יבואנית מוצרי שיאומי לישראל. מובילה את קטגוריות שואבי האבק בשנים האחרונות עם מגוון מוצרי שיאומי המספקים לצרכנים את הפיתוחים המובילים ביותר בשוק.
 
שואבי האבק החדשים מבית שיאומי, מציגים גם הפעם חדשנות בתחום שואבי האבק. ומגיעים בתצורה נוחה לשימוש הודות למברשות שטיפה ייחודיות, תכנון שאיבה חכם ועיצוב המאפשר ניקוי גם בפינות ובשטחים החבויים בבית. לדוגמא, שואב האבק Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum משלב טכנולוגיה ראשונה וייחודית של שיאומי המחממת את המים באופן אוטומטי לתוצאות שטיפה ושאיבה גם על כתמים קשים ועל כל סוגי הרצפות ודגם Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum מסוגל להיכנס במלואו תחת הספה או המיטה ולהבטיח ניקיון מוחלט גם שם.
השואב השוטף החדשני מבית שיאומי, משלב את כל תכונות השאיבה הקיימות בשיטה מרובעת להסרת לכלוך יבש ורטוב בשאיבה, שטיפה, ניגוב וייבוש. השואב מגיע עם עוצמת יניקה יעילה, המאפשרת לנקות במהירות כתמים קשים של אבק ולכלוך. לראשונה בעולם מציגה שיאומי טכנולוגיה חדשנית המשלבת חימום מים אוטומטי המעניקה יכולת ניקוי טובה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה