שיווק ופרסום

בעלות 2 מיליון שקלים: זה הקמפיין החדש של טמבור

חברת הצבע הישראלית טמבור יצאה בקמפיין פרסום חדש למוצר החדש שלה - סופרקריל ECO
מערכת ice | 
טמבור (צילום טמבור)
חברת הצבע הוותיקה טמבור יצאה בקמפיין לסדרת צבע חדשה וידידותית יותר לסביבה: סופרקריל ECO לאוויר נקי יותר בבית. הקמפיין, בהשקעה של 2 מיליון שקלים, נוצר על ידי משרד הפרסום מקאן ועולה בשילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה ובדיגיטל תחת הקריאייטיב "זה ירוק". בנוסף לכך הקמפיין יצא תחת מותג סופרקריל, סדרת הצבעים האקריליים הוותיקה של טמבור.
לטענת טמבור, סופרקריל ECO הינה סדרת הצבעים הראשונה שאינה מכילה VOC, כאשר כושר הכיסוי של הצבע, כושר ההסתרה ונוחות היישום הינם "של סופרקריל" לפי פרסום חברת טמבור. כמו כן סדרת סופרקריל ECO זמינה בכל 1650 הגוונים של טמבור.
אם לא די בכך בטמבור מדגישים כי אריזת הסדרה החדשה מכילה למעלה מ-30% פלסטיק ממוחזר, וייצור הצבע מתקיים במפעל הצבע של החברה בעכו, הנושא את התקן 14001 לניהול סביבתי.
 
"קמפיין השקת סדרת סופרקריל ECO הוא חגיגת צבע התומכת במחויבות של טמבור לייצר סביבות חיים ירוקות יותר. הסדרה החדשה הינה פתרון נוסף למוצר איכותי המאפשר אורח חיים ירוק ומקיים יותר והינה צעד נוסף ומשמעותי באסטרטגיה של טמבור להוביל את תחום הבנייה הירוקה בישראל" אומרת סמנכ"ל שיווק טמבור צביה אורנשטיין-קסן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה