שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: המונדיאל מגיע גם לגורי אלפי בקמפיין מיליונים

עוד אחת מפרסומות המונדיאל, אבל הפעם החיבור בין המוצר, לבדיחה, לפרזנטור - עושה עבודה טובה שמצליחה לבלוט בין כל צעיפי האוהדים שממלאים את הפרסומות בתקופת גביע העולם
מערכת ice |  1
גורי אלפי בקמפיין מגדל (צילום צילום מסך)
פרסומות על בסיס המונדיאל לא חסר בימים אלו. גביע העולם בכדורגל שיתחיל בשבוע הבא מושך את שוק הפרסום לרכב על קהלי האוהדים ואווירת חג הכדורגל שמתחילה להיות מורגשת. סדרת הפרסומות של מגדל ביטוח מתהדרת בפרזנטור אהוב ביותר על הקהל הישראלי, ולמרות שהמונדיאל מאוד נוכח בפרסומת, המסר המשעשע שהצליחו להעביר באמצעות התופעה המוכרת - "ישראל לא משתתפת", מצליח להחמיא אפילו יותר לשילוב בין המוצר לפרזנטור. 
דבר המשרד 
עם מוצר ייחודי שמדבר על ביטוח רכב בלי השתתפות עצמית, חיפשנו איפה עוד יש לנו אפס השתתפות. ואז פתאום זה הגיע - המונדיאל. כל העולם משתתף בחגיגה, חוץ מישראל.
 
אז לראשונה מאז מקסיקו 70, במקום לקטר ולהתבכיין – הרמנו חיבור לחיבורים, ויצרנו קמפיין מתגלגל במשך חודש שלם, עם מגוון של סרטים והפתעות.
 
משפט המחץ של הקמפיין
 
תגיד אבא, גם לאיטליה יש מגדל? לא, הם סתם גרועים...

האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
 
האתגר הגדול היה איך להפוך את החיסרון בהיעדרות ישראל מהמונדיאל, ליתרון של הקמפיין ולגרום לכל המדינה לשמוח מזה שאנחנו לא משתתפים.

דבר הבמאי

כשקריאטיב חד וברור פוגש את גורי אלפי, כל מה שנשאר לך כבמאי זה להגיש את הסרט בצורה ברורה, ובמינימום הסחות דעת. העולם הויזואלי ראליסטי ומותאם למידותיו של גורי, תנועות המצלמה חלקות, והקאסט אמין מדויק ולא מנסה לגנוב פוקוס. בתקופה שהפרסומות עסוקות בלשיר וליצר חגיגה שלימה במונדיאל, הפרסומות של מגדל שומרות על שקט שמיצר שונות בברייק ומדברות ישר לעיניים ולראש.
 
קרדיטים
שותף ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם לוי
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דני יעקובוביץ
משנה למנכ"ל ומנהלת פיתוח עסקי: שלי יערי
סמנכ״ל קריאטיב: הדרור נחומי,
קריאייטיב:  אביב שטין. חן שפר, שירה אידלסון,
ניהול לקוח: טל בסון
מנהלת הפקה: אביבית שבת
מפיקות: לין דוד וגל דור.
מדיה: אליאנה הררי, אלכס ספיבקובסקי
דיגיטל: מידן צויבל, ניב פרוסקי
סטודיו: לב רוזנבליט, אינה סננס
חברת הפקה: ג'ימיני קריאייטיב
עורך: אמיר וינקלר
במאי: ירון שילון
קריינות: יואב יפת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה? הפרסומת הכי מעצבנת בטלוייזה (ל"ת)
    יוני 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור