שיווק ופרסום

אחרי הודעת האיחוד עם הצל: סאבלימינל בדרך לג'וב חדש

 הראפר סאבלימינל יוביל את קמפיין המותג של חברת אפי קפיטל נדל"ן בהשקעה של כשני מיליון שקלים. כחלק מהמהלך ישיק סאבלימינל שיר חדש
מערכת ice |  3
סאבלימינל מתוך הקמפיין ל'מנטה' (צילום יח"צ)
הראפר סאבלימינל נבחר על ידי חברת אפי קפיטל נדל"ן להיות הפנים והכוכב של הקמפיין החדש למיתוג החברה. הקמפיין, שיעלה בקרוב במגוון ערוצי המדיה נוצר באמצעות משרד הפרסום והמיתוג Sabio, עלות ההשקעה בקמפיין עומדת על כשני מיליון שקלים.
הראפר כתב הקליט והפיק לטובת הקמפיין שיר ייחודי שנושא את השם –'חי כמו ראפר', שמציג את ההקפדה והירידה לפרטים בתכנון ובניית הדירות של החברה כאשר המסר הוא שכל לקוח של אפי קפיטל נדל"ן הוא לקוח VIP. הצילומים נמשכו מספר ימים והתקיימו בדירה בפרויקט של אפי קפיטל בחדרה. סט הצילום כלל למעלה מ-50 אנשי צוות. במאי הסרטון הוא ישי קרני, על ההפקה היו אחראים קאסקי הפקות.
אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע שפעילה ב-18 ערים שונות בישראל עם כ-7,000 יחידות דיור בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק, לצד כ-150 אלף מ"ר של נדל"ן מניב- משרדים ומסחר. 
 
אפי שקדי, יו"ר ומנכ"ל אפי קפיטל נדל"ן מציין: "הבחירה בסאבלימינל באה מתוך רצון להסביר ללקוחות החברה והלקוחות העתידיים את החשיבות שאנו רואים בשירות ומוצר מיטבי לרוכשי הדירות. ברמה האישית היה חשוב לי שהקמפיין יצולם באחד הפרויקטים שבנינו ולא להשתמש באולפן ייעודי או בכל סט אחר שאינו דירה אמיתית שנבנתה על ידי החברה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יופי
    משה 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ורון נשר מתפוצץ.שמקבל ידיעה זו.רון תמשיך לעשות לייבים לבני 14.
    סגור
  • 2.
    מעניין מאוד
    איש שיווק 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז הם רוצים שיחשבו שהם אנונימיים?
    סגור
  • 1.
    טעות גורלית! לשווק לקהל של סאבלימינל - בן אדם מגעיל ! (ל"ת)
    אחד שמכיר 12/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור