שיווק ופרסום

קפה גרג במהלך מדהים: המחווה המרגשת לילד שנהרג מפגיעת רקטה

רשת קפה גרג הודיעה כי היא פותחת לראשונה בסניפיה מתחם ג'ימבורי, שיפעל בסניף שבעיר שדרות. הג'ימבורי יוקם לזכרו של הילד עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת טיל בביתו במבצע שומר חומות והלך לעולמו בגיל 5 בלבד: "סגירת מעגל"
מערכת ice | 
קפה גרג בשדרות (צילום אסף לוי)
רשת קפה גרג הודיעה אתמול (שלישי) כי היא פותחת לראשונה בסניפיה מתחם ג'ימבורי, שיפעל בסניף שבעיר שדרות. הג'ימבורי יוקם לזכרו של הילד עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת טיל בביתו במבצע שומר חומות והלך לעולמו בגיל 5 בלבד. 
הג'ימבורי יפתח לקהל הרחב ביוזמת הזכיינים ג'ורג'י אוקרט ושמעון אלחרט, הפעילים בקהילה המקומית, והוא יכלול מגוון רחב של פעילויות, מתקנים ומשחקים לילדים מגילאי 3 חודשים עד גיל 5.  בתוך הגימבורי יוצבו 'ספסלי חברות', במסגרת  פרויקט חברתי ביוזמתה של שני אבגיל, אמו של עידו ז"ל, שמטרתו לעודד קירוב חברתי. כך שילדים שירגישו קושי להתחבר לאחרים, ייגשו לשבת על הספסל ואחרים יוכלו לגשת אליהם ולהציע להם לשחק.
ספסלי החברות נעשים בשיתוף עם עמותת מכון סאמיט, העוסקת בקידום ושיקום של צעירים מתמודדי נפש, עם מסגרות טיפול ייחודיות ופורצות דרך. סניף קפה גרג בעיר שדרות בחרו לרכוש מעמותת מכון סאמיט שני ספסלי חברות במטרה לתמוך בקהילה ולעודד את המודעות לקירוב חברתי. כל רכישה של ספסל חברות תורמת את סכום עלותו לקהילת מתמודדי הנפש, המטופלת ע"י עמותת מכון סאמיט ותומכת בעידוד הקירוב החברתי. הכוונה היא שספסלי החברות יוצבו בכל סניפי רשת גרג.
 
שני אביגל, אמו של עידו ז"ל אמרה: "עבורנו פתיחת הג'ימבורי  זו סגירת מעגל,  ישבתי עם עידו  בסניף גרג שדרות בתדירות גבוהה מאוד. בפעם האחרונה שישבנו עידו, אני והאחיין שלי, אמרתי להם שהם מפריעים במשחק שלהם לאנשים שאוכלים.... .מרגש אותנו מאוד שיש לילדים כעת מקום לשחק, להשתולל ולרוץ. זה מרגיש לי ממש מחובר לעידו ומשמעותי עבורי".
ג'ורג'י אוקרט, זכיין סניף גרג בשדרות  מסר "הסיפור של עידו נגע בכל אחד מאתנו במדינת ישראל, הכה גלים בעיר הדרומית וזעזע את תושבי שדרות והסביבה, לכן החלטנו  שהסניף, הנחשב למרכז העיר, חייב לקחת חלק בהנצחתו".
שמעון אלחרט, זכיין קפה גרג בשדרות מסר: "את אירוע פתיחת הג'ימבורי נציין  בסניף באירוע חגיגי, ב-19 לדצמבר, בהדלקת נר שני של חג החנוכה, שיכלול טקס הדלקת נר עם משפחת עידו אביגל ז"ל, כמו כן נניח את ספסלי החברות במתחם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה