שיווק ופרסום

רמת גן נוסטלגית: זה המפעל המיתולוגי שיחזור לחיים

לכבוד חגיגות 100 שנים לרמת גן – מחווה לסמלים האיקוניים של העיר; חנוכייה אינטראקטיבית בבניין העירייה, מתנפחי ענק בבניין עלית המיתולוגי ותעלומה בלשית ברוח החג בבית קריניצי ועוד

מערכת ice |  3
המחווה למפעל עלית בבניין שנקר (צילום יחצ)
העיר רמת גן ממשיכה לחגוג 100 שנים להיווסדה, והפעם בשלל אירועים בחג החנוכה, ביניהם החזרת המפעל המיתולוגי של עלית לחיים באמצעות מיצג ענק במקום. הפעילויות אליהן מוזמן הציבור הרחב, בהפקת "אלקטרה טרגט" יתקיימו ב-3 מוקדים שונים: 
מותק של חג: בניין הממתקים המיתולוגי של עלית חוזר לשבוע אחד! כל מי שגדל ברמת-גן והסביבה לא יכול לשכוח את ריח השוקולד המשכר של מפעל עלית. לכן לכבוד 100 שנים לעיר, וכחלק מפרויקט "בניינים מספרים", במהלך ימי החנוכה, בניין שנקר בצומת עלית יקושט במתנפחי ענק מרהיבים כמחווה למפעל עלית האהוב, והציבור יוכל להצטלם עם המיצג המרהיב. 
 
חנוכיית המאה: מחוץ לבניין העירייה תוצב חנוכייה אינטראקטיבית מיוחדת, והציבור יוכל להגיע, לצייר ולקשט את החנוכיה בעצמו. 
תעלומה בלשית בבית קרניצי: פעילו ייחודית לחנוכה - הילדים מוזמנים לבוא לעזור לפענח את תעלומת השוד הגדול בבית קריניצי, באמצעות מפגש עם דמויות היסטוריות שמתעוררות לחיים.
כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, ברך: "עלית היא חלק מטעם ילדותנו ועבור מי שגדלו ברמת גן זה אפילו הרבה יותר מכך. מפעל עלית כבר שנים רבות לא בצומת הכניסה לעיר אך זה השם המזוהה עם הצומת עד היום והרבה רמת גנים מוכנים להשבע שהם עדיין מריחים את ריח השוקולד כשהם עוברים בצומת. לעיר שלנו יש עבר מתקתק וקסום והיא צועדת בכיוון הנכון לעתיד מתוק יותר. המחווה לעלית שטראוס אינה רק בזכות עברה בעיר אלא גם אמירת תודה על נדיבותה למען שורדי השואה בעיר בשורה של שיתופי פעולה לטובתם יחד עם העיריה. 
"לרגל חג החנוכה, רמת גן ממשיכה לחגוג מאה שנים להיווסדה. מלבד הדלקת נרות, נעצור את השגרה ונמשיך להאיר את ההיסטוריה של העיר.אנחנו מביאים בשורות של אור לרמת גן בכל תחומי החיים, הפעם נספר את סיפורו של בניין עלית החגיגי. רמת גן היא עיר לכל החיים ובחג שמהותו ניסים - אנו מעלים על נס את המורשת הנפלאה שלנו. בואו בהמוניכם להנות ולהצטלם עם המיצג המרהיב בעלית, להנות מפתרון תעלומה לכל המשפחה בקריניצי ומחנוכיית ענק בבית העירייה. חג שמח!"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק שרמת גן בת 102
    תושב רמת גן 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בזבוז כסף של ראש העיר בגלל בחירות.. העיר בכלל בת 102
    סגור
  • 2.
    רמת גן בת 100
    איילת 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכל המיצגים הללו אמורים לחפות על העובדה שראש העיר שקבר 2 ראשי עיר לפניו, נמצא בחקירות
    סגור
  • 1.
    להחרים
    בני 12/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צריך להחרים את שטראוס עלית,הרסו את כל השוקולדים,גם הם מעלים מחירים.אבל יותר בגלל הפשע הנוראי ממש של הרס טעם השוקולד. חרא על הפנים שלכם
    סגור