שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: שופרסל מחזירה לחיים את הדמות הקומית האהובה

שופרסל השיקה לאחרונה את סדרת הפרסומות החדשה שלה שעושה צעדים ראשונים במקבצי הפרסומות. גם בשפה הפרסומית החדשה בוחרת שופרסל להישאר בסגנון הקומי, כשהיא מחזירה לחיים את אחת הדמויות האהובות
מערכת ice |  1
ליאת הר לב אירנה (צילום גולי כהן)
לא בכל יום קמעונאית המזון הגדולה בישראל יוצאת בשפה פרסומית חדשה, ובייחוד כזאת שמתהדרת בסדרת קמפיינים שקשה להתעלם מהם, עם כל המרכיבים הטובים: טאלנטים, דמויות אהובות והומור שפוגש כל אחד בדרך לקניות. מי שעומד מאחורי הביצוע כאן אלה המוחות במשרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, 
דבר המשרד 
 
חיפשנו יחד עם שופרסל מה מבדל אותה מהמתחרות. הפיצוח היה היותה של שופרסל הקבוצה היחידה שמציעה מגוון ערוצים ושירותים, הכי מקיף והכי טוב, שמספק ללקוחותיה מכלול של הצעות ערך בזרועות הקבוצה. ליבת הפעילות של שופרסל הינה קמעונאות מזון באמצעות רשתות שופרסל דיל, שופרסל שלי ושופרסל אקספרס לצד שופרסל אונליין, מועדון הלקוחות הגדול בישראל, ומנעד רחב של מותגים פרטיים איכותיים במחיר נגיש.
בעשור האחרון שופרסל התרחבה גם לעולמות הפיננסיים עם הקמת זרוע כרטיסי האשראי ורכישת פייבוקס, לעולמות הפארם עם הקמת רשת Be, לעולמות התיירות עם הקמת שופרסל Travel, ועוד. בכל תחום אליו שופרסל התרחבה – היא בחרה לייצר עולם פתרונות הכי מתקדם והכי מגוון עבור הצרכן.
 
מתוך הבנה שעולם הצרכנות השתנה ומשתנה, בחרנו למקד את האסטרטגיה לא בהאדרת המותג ובהבטחות גדולות מהחיים ומנותקות, אלא בהבטחה ששמה את הלקוח במרכז ורואה את התועלת אותה הוא מחפש היום.
 
תמצתנו את השילוב המנצח של כלל הזרועות בסלוגן "הכל בשבילי", שמעביר את כל סיפור המותג בצורה פשוטה וברורה – בשופרסל יש את כל השירותים שאתה כלקוח צריך (מריטייל פיזי, אונליין, אשראי, מותג פרטי, ועד מועדון הלקוחות). שופרסל היא הרבה יותר מסופר. היא הכל ואת הכל היא עושה בעבור לקוחותיה.


 
האתגר או הפיצוח הכי גדול בפרויקט?
 
הפיצוח הקריאטיבי הוא חבורת "הלקוחות הקבועים" של שופרסל. הם מכירים ואוהבים את הרשת, מכירים זה את זה, ודרך הדינמיקה ביניהם נחשוף את המסרים בקמפיינים.
 
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
 
בתסריט יש את בדיחת הסיום של "אירנה" (ליאת הר לב) שהפכה לפאנצ' בכל שיחה, "אני כרגע טיפה עמוסה, אבל שיגמרו לי התירוצים בכיף".
 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
 
הליהוק והכתיבה היו השלב הכי כייפי... קיבצנו צוות כוכבים מטורף וזאת רק ההתחלה.
 

קרדיטים
לקוח: שופרסל
משרד פרסום: גליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS
אסטרטגיה: יובל גרופי
מנהל קריאייטיב: יותם שרון
צוות קריאייטיב: אבנר ראסל, יבגני זלטופולסקי 
סמנכ"ל לקוח: קרן שכטר ויסמן
סופרוויזר: דור כתבי
תקציבאית: רוני אורה
מנהלת מחלקת הפקה: מירי סלהוב מודעי
מפיקה: נועה פולק
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: מיאלמה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחיר
    יואב 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגיש... מאוד נגיש...
    סגור